+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Slechte vertalingen/Geen Vertalingen

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3

Slechte vertalingen/Geen Vertalingen

Beste HF,

Wat me erg vaak opvalt als ik door de webshop heen blader is dat er vaak erg veel fouten staan in vertaalde stukjes of dat er geen vertaling bij staat.
    Ik heb natuurlijk geen idee of iemand zich hier aan ergert of zo, maar het valt mij altijd erg op. :p
    Laatst gewijzigd door pze; 06-07-11 om 11:53.
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    De meeste product info is gewoon een directe copy/paste van de website van de producent.
    Heb er persoonlijk totaal geen problemen mee.

Kost ook erg veel tijd om bij elk product een Nederlands stukje te schrijven.
    In mijn ogen ook zonde van de tijd en niet nodig.

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Klopt, ik heb er ook alleen maar bij gezet dat het me opvalt, ik vroeg me af OF iemand zich er aan ergerde, ik heb er geen/weinig last van.

Senior Member Zomerkoning0 has a spectacular aura aboutZomerkoning0 has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Sun 20-Feb-11
    Reputatie Macht
    3
    Ik heb zelf aardig wat moeite met switchen maar het is te doen. Ik denk zelf dat veel mensen zouden willen vertalen als vrijwilliger. Ik zou het ook wel willen doen, maar ben er, met mijn 15 jarige leeftijd, niet echt goed in.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    [rotte opmerking]Ik vind dat iemand die "ergerdt" schrijft geen recht heeft om over spelling te zeiken[/rotte opmerking]

Ik denk dat we in dit computer wereldje waar de meeste reviews en aankondigingen toch al in Engels zijn niet veel problemen hebben met Engelse beschrijvingen lezen.
    Het lijkt me dat het forum er ook is om een onduidelijkheid uit de wereld te helpen.
    Daarnaast zwerft er hier ook nog een topic rond voor verbeteringen van spelfouten in beschrijvingen.
    Denk dus niet dat het erg lonend is om alles te gaan vertalen

pze
    pze is offline.
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Haha, die opmerking was wel goed geplaats man xD Maar volgens google correctie moest het zo

Tja, als ze nog iemand zoeken voor vertalen van omschijvingen I'm in, zo goed als native engels

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten