• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nabestelling

XenoMorpH

Well-known member
Is het misschien handig om in de bestellijst van een bestelling aan te geven welk product nog wordt nageleverd?
Op dit moment heb ik nog een aantal producten die op naleveren staan, dit kan ik echter niet zien in de lijst met bestelde producten om welke dit gaat.
Op de bijgeleverde bestellijst staat dit wel vermeld, maar niet in de bestellijst in mijn account.
 
Dat staat vermeldt :)

"De producten die nabesteld zijn, staan dan onderaan op uw bestelling/factuur vermeld bij "notities""

Dus als je inlogt op de shop en de bestelling/factuur opent, naar onderen scrollen en daar staat alle info.
 
Beste Freddy,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag over mijn (na)bestelling.
Wanneer ik inlog op de shop zie ik geen bestellingen..
Waarschijnlijk heb ik mijn bestelling (Bestelling #69325 ) niet geplaatst terwijl ik was ingelogd, maar als gast.. :(

Graag zou ik toch willen weten welke onderdelen van mijn bestelling "nabesteld" moeten worden.
Misschien gaat het om iets kleins en kan ik bijv. gemakkelijk n ander artikel hiervoor in de plaats bestellen waardoor eea sneller geleverd kan worden.. Ik sta namelijk te popelen om eindelijk aan mijn watergekoelde PC te beginnen..

Gr. Marcel
 
Alles omtrent bestellingen even mailen, vermeldt daarbij jouw bestelling nummer en we zoeken alle info erbij ;)
Of nog makkelijker, reageer op de bevestigingsmail van jouw bestelling.
 
Terug
Bovenaan