+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nabestelling

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    5.428
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26

Nabestelling

Is het misschien handig om in de bestellijst van een bestelling aan te geven welk product nog wordt nageleverd?
    Op dit moment heb ik nog een aantal producten die op naleveren staan, dit kan ik echter niet zien in de lijst met bestelde producten om welke dit gaat.
    Op de bijgeleverde bestellijst staat dit wel vermeld, maar niet in de bestellijst in mijn account.
    INTEL 4790K
    ASUS Sabertooth Z97 MARK 1
    16GB Corsair Vengeance 1866MHzC9
    ASUS R290XDC2T 4GB
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    526.722
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    111
    Dat staat vermeldt

"De producten die nabesteld zijn, staan dan onderaan op uw bestelling/factuur vermeld bij "notities""

Dus als je inlogt op de shop en de bestelling/factuur opent, naar onderen scrollen en daar staat alle info.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    5.428
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26

Heb niets gezegd.
    "slaat zichzelf voor de kop".....heb mn verkeerde lens zeker in
    INTEL 4790K
    ASUS Sabertooth Z97 MARK 1
    16GB Corsair Vengeance 1866MHzC9
    ASUS R290XDC2T 4GB
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Junior Member heerem is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 01-Mar-17
    Credits
    251
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Beste Freddy,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag over mijn (na)bestelling.
    Wanneer ik inlog op de shop zie ik geen bestellingen..
    Waarschijnlijk heb ik mijn bestelling (Bestelling #69325 ) niet geplaatst terwijl ik was ingelogd, maar als gast..

Graag zou ik toch willen weten welke onderdelen van mijn bestelling "nabesteld" moeten worden.
    Misschien gaat het om iets kleins en kan ik bijv. gemakkelijk n ander artikel hiervoor in de plaats bestellen waardoor eea sneller geleverd kan worden.. Ik sta namelijk te popelen om eindelijk aan mijn watergekoelde PC te beginnen..

Gr. Marcel

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    526.722
    Mentioned
    180 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    111
    Alles omtrent bestellingen even mailen, vermeldt daarbij jouw bestelling nummer en we zoeken alle info erbij
    Of nog makkelijker, reageer op de bevestigingsmail van jouw bestelling.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten