+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Lamptron moddingtool kit in envelop

Junior Member willieboy90 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Fri 12-Nov-10
    Reputatie Macht
    2

Lamptron moddingtool kit in envelop

Vroeg me af of het mogelijk was om de lamptron moddingtool kit, productcode CODE: LAMP-MODTOOLS-SL, te verzenden via envelop. Ik heb het liefst wel dat het in verpakking blijft. Als dit niet mogelijk is bestel ik hem wel als pakket.

Als het wel mogelijk is om de kit in verpakking in envelop te verzenden, geef ik dit dan aan bij opmerkingen ofzo? En hoeveel zijn de verzendkosten dan?

Mvg,
    William Limberger

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Dat past in een envelop, maar het is een behoorlijk prijzig product en envelopzending is op eigen risico (is niet traceerbaar/onverzekerd).
    Voor enkele euro's meer kan je het verzekerd versturen en met Track&Trace, dat is dus altijd aan te raden als producten meer waard zijn dan de verzendkosten.
    Misschien dat je nog wat anders nodig hebt, kan dat je dat ook mee laten verzenden om de verzendkosten te compenseren.

Als je registreert en inlogt op de webshop, kan je bij de kassa pagina jouw gewenste verzendmethode selecteren.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten