wat denk jij wat al die lolly's kosten man![]()
haha, lolly wordt niet doorberekend en is van de zaak
Wij verzenden alle pakketten verzekerd tot een bedrag ruim boven de waarde van het pakket met handtekening voor ontvangst.
Daarom zijn de kosten voor ons hoger dan dat je als particulier een pakketje bij de postkantoor verzend.
Alhoewel je daar ook kan kiezen voor verzekerd + hvo, dan zit je gauw op 9 - 10 euro, afhankelijk van het gewicht en waarde.
Arbeidskosten rekenen we natuurlijk ook een beetje door, als je het zo bekijkt valt onze verzendkosten mee
GLS is iets voordeliger, als je daar geen problemen mee hebt, scheelt het je 2 euro.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
hmmz ok maar dan vraag ik mij af waarom je iets zou verzenden en verzekeren ruim boven de waarde, het lijkt me dat je daar niets mee opschiet. (tis nou niet dat ze meer gaan vergoeden dan wat het gekost heeft lijkt mij)
verzekerd tot 500€ inc handtekening + T&T is 8,05 bij tnt
Tarieven Pakketten
Zit me alleen af tevragen hoe die andere bedrijven dat dan voor 6,75 voor elkaar krijgen
das nl idd niet verzekerd, wel met T&T en tja in mijn ogen zou je het arbeidsloon eigenlijk in de prijs mee moeten rekenen en niet in de verzend kosten maar goed dat is mijn mening.
btw dit is niet om freddy of highflow af te zeiken oid was / ben er gewoon nieuwschierig naar!

Dat is wel raar, mijn laatste pakketje werd gewoon in ons tuinhuis gezet, niets handtekening, of is dat enkel voor binnen NL?
Er was al een topic hierover, heb het even samengevoegd, zie mijn vorige bericht:
Als winkel kan je ervoor kiezen de arbeids-/verzendkosten te verrekenen in de producten, dan kan je de verzendkosten lager maken.
Daar hebben wij niet voor gekozen.
@ enthernal
Dat mag eigenlijk niet, de bezorger hoort altijd een handtekening te vragen.
Waarschijnlijk kent de bezorger jouw wijk en mensen en heeft hij deze actie buiten de regels om, maar op goed vertrouwen gedaan.
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

... en daarbij. Heb wel meerdere bestellingen gedaan bij Freddy. En nog geen 1 klacht over de verpakking gehad. (Daar kunnen sommigen een punt aan zuigen).
Wat natuurlijk ook een grote rol speelt is de afzet van het bedrijf, de grotere webwinkels al Bol.com bijvoorbeeld hebben honderden pakketten per dag.
Die zullen vast een super contract hebben met PostNL![]()
Lets put Highflow in the upstreamflow!
Lick the Rainbow

Ik betaal graag een beetje extra voor de super service van Highflow!
...alleen jammer als je wat vergeet te bestellen![]()