Ik kreeg een mail in mn postbak dat de verzendkosten verlaagt zijn.
Nu mijn vraag...hoe ?
Hopelijk niet door te knippen in weet ik veel wat, dan betaal ik wel bij als het de oude kwaliteit hoog houd![]()
Ik kreeg een mail in mn postbak dat de verzendkosten verlaagt zijn.
Nu mijn vraag...hoe ?
Hopelijk niet door te knippen in weet ik veel wat, dan betaal ik wel bij als het de oude kwaliteit hoog houd![]()
Hij eet op Maandag en Dinsdag droog brood en water.
lol
Het is mogelijk gemaakt door nieuw contract met verzendmaatschappij (GLS)![]()
Ok gelukkigkan ik weer rustig slapen wetend dat mn "stamwinkel" nog altijd top blijft !!! Keep it up
![]()
We blijven service gericht, dat blijft bij ons als hoogste in het vaandel staan
-- update --
Hier de topic over de laatste nieuwsbrief:
http://www.highflow.nl/forum/f2/apri...00-actie-2140/
Laatst gewijzigd door Freddy; 28-03-09 om 23:55.
Hier een uitgebreide uitleg ge-copy paste van Freddy
De verzendkosten die TNT, GLS of een ander bezorgdienst berekend aan de verzender, wordt samen met de verzender/klant bepaalt (bijvoorbeeld afhankelijk hoeveel pakketten de verzender op jaarbasis verwacht te verzenden met de bezorgdienst).
Daarbij rekenen de verzenders bovenop de kosten van bezorgdienst nog een toeslag voor verpakkingsmaterialen en arbeidskrachten.
Door betere afspraken tussen de verzender en bezorgdienst en betere interne organisatie van de verzender, kan de kosten voor het verzenden verlaagd worden.
Ik wil niet zeuren ofzo, maar de verzendkosten zijn € 7,95, hoe is dat goedkoper?
Ik vind dat nogal wat, vergeleken met de kosten van TNT of UPS, vooral op een vrij kleine bestelling :/
Asus Rampage II Extreme
Intel Core i7 920
6 GB Mushkin PC3-12800
MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
Corsair Nova 64GB SSD (OS)
Intel X25-M 80GB SSD (Games)
1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
Cooler Master 1000W voeding
Cooler Master Cosmos S
Windows 7 64bit
Zie het bericht boven jou![]()
Je snapt wel dat ik €7,95 nogal veel vindt voor een bestelling van net geen €30,- denk ik?
Het zijn nog kleine artikelen ook, ik weet niet wat voor afspraken je hebt, maar zelfs als ik dat zelf zou versturen kost me dat niet meer dan 5 euro.
Lijkt mij dat als je bulk verzend, zoals jullie ongetwijfeld doen, dat je dan juist korting krijgt ipv een toeslag.
Maar goed, ik wil geen kwaad bloed zetten, vroeg me alleen af waarom het voor zo'n kleine bestelling toch nog zoveel kost![]()
Asus Rampage II Extreme
Intel Core i7 920
6 GB Mushkin PC3-12800
Cooler Master Cosmos S
Windows 7 64bit
Als verzender/winkel begin je met een starttarief voor pakketten met een gewicht van 0 tot 5kg.
Ongeacht of de bestelling groot is of niet, deze moet betaald worden.
En het zijn niet alleen de kosten van GLS/TNT dat doorberekend wordt aan de klant, het personeel dat zorg draagt aan de distributie in het bedrijf moeten ook hun salaris krijgen.
Daarbij versturen winkeliers hun pakketten verzekerd, wat ook weer extra kost.
Als je bij de postkantoor een pakketje verzekerd verstuurd, start je bijvoorbeeld vanaf 8,61 euro als particulier zijnde:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/via-postkantoor/pakket-nederland/zeker-pakket/index.aspx
Zakelijke klanten kunnen met een contract goedkoper versturen, maar niet veel.
Vandaar dat de verzendkosten bij de meeste andere webshops starten tussen 9 en 10 euro.
(wat wij voor de verlaging ook rekenden, 9,95 euro)
Onze huidige 7,95 euro is daarbij laag te noemen.
Mocht je een kleine bestelling hebben met kleine items, kan je bij ons ook ervoor kiezen om het per envelop te versturen.
Dat is voordeliger, maar het is wel onverzekerd en dus op eigen risico.
Laatst gewijzigd door Freddy; 05-08-09 om 11:18.
Je kan t ook wat positiever inzien want voor dat geld wat je kwijt bent aan verzendkosten rij je echt niet heen en weer met de brandstofprijzen van tegenwoordig![]()
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

Ik zie anders genoeg webshops met een verzend tatief van rond de 10 euro... dan valt de 7,95 nog mee.... en als je particulier een pakketje verzend kost het ook iets van 6,95 ofzo
Als je het zo uitlegt snap ik het ook wel, zoals ik al zei, ik begrijp het niet
Er zit zelfs bij deze kleine bestelling toch een zakje Dorito's Bits dus dat maakt ook een boel goed natuurlijk![]()
Asus Rampage II Extreme
Intel Core i7 920
6 GB Mushkin PC3-12800
Cooler Master Cosmos S
Windows 7 64bit
Ohja, dat was nog vergeten te noemen haha
(kleine extraatje van HighFlow)
belangrijk punt![]()
Hoi,
Is het ook mogelijk te kiezen voor lagere verzendkosten bij bestelling?
Hiermee bedoel ik met name enkele kleine artikelen die laag geprijsd zijn en in een envelop passen. Die hoeven van mij niet steeds meer dan het normale brief tarief te kosten aan verzending. En een verhoogd aansprakelijkheid van 500 euro is ook overbodig. Normaal is verzending 6.75 voor TNT. Vanwaar deze hogere kosten? GLS kies ik nooit omdat ik voornamelijk slechte ervaringen met ze heb.
Onlangs had ik enkele kleine artikelen besteld die in een envelop passen. Helaas was er echter 1 produkt verkeerd geleverd. Dit product stuur ik nu morgen terug, maar ik zou nog wel een fan filter bij willen bestellen wat zo in een envelop kan...echter gaat er nu weer bijna 10 euro aan verzendkosten voor dit soort kleine dingen.
Hopelijk nemen jullie mijn suggestie in overweging. Dank voor het lezen.
Mvg,
LR.

je kan ervoor kiezen,
Kijk maar is goedenvelop verzending
![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Voor info betreft verzendmogelijkheden klik op de volgende link: HighFlow Bestellen & Verzending
Zoals aangegeven, kun je kiezen voor verzending per envelop, mits je bent ingelogd.
Daarbij is verzending via envelop op eigen risico.
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s
Toch vraag ik me zelf ook af waar de 9,95€ verzend kosten vandaan komen.
Bij elke andere webshop is dit max 6,75 (voor normale verzending en boven de 100/150 euro vaak zelfs gratis).
Dus vanwaar deze prijs?
(10 euro op 100 euro spullen is gewoon 10% imho best wel veel.