+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 31

Onderwerp: Lagere verzendkosten mogelijk?

prof klikker Slader is on a distinguished road Slader's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Reputatie Macht
    4

Verzendingen goedkoper ?

Ik kreeg een mail in mn postbak dat de verzendkosten verlaagt zijn.

Nu mijn vraag...hoe ?

Hopelijk niet door te knippen in weet ik veel wat, dan betaal ik wel bij als het de oude kwaliteit hoog houd

Nr 13.824.918 of Holland . Spankyfart is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 23-Dec-08
    Reputatie Macht
    4
    Hij eet op Maandag en Dinsdag droog brood en water.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    42
    lol

Het is mogelijk gemaakt door nieuw contract met verzendmaatschappij (GLS)

Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Ok gelukkig kan ik weer rustig slapen wetend dat mn "stamwinkel" nog altijd top blijft !!! Keep it up

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    42
    We blijven service gericht, dat blijft bij ons als hoogste in het vaandel staan

-- update --
    Hier de topic over de laatste nieuwsbrief:
    http://www.highflow.nl/forum/f2/apri...00-actie-2140/
    Laatst gewijzigd door Freddy; 28-03-09 om 23:55.

Senior Member Robin is on a distinguished road Robin's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-Jun-08
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    lol

Het is mogelijk gemaakt door nieuw contract met verzendmaatschappij (GLS)

Goede upgrade dan, GLS zijn altijd vrij snel hier.
    CPU: AMD PHENOM II x4 955BE
    MB: MSI 790FX-GD70
    RAM: 3GB KINGSTON DDR3 1333MHZ
    GPU: SAPPHIRE 6970MOD
    PSU: Enermax Liberty 500watt
    HDD: CORSAIR 120GB SSD
    CASE: Cooler Master HAF 932

Senior Member coole kikker is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 16-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Hier een uitgebreide uitleg ge-copy paste van Freddy

De verzendkosten die TNT, GLS of een ander bezorgdienst berekend aan de verzender, wordt samen met de verzender/klant bepaalt (bijvoorbeeld afhankelijk hoeveel pakketten de verzender op jaarbasis verwacht te verzenden met de bezorgdienst).
    Daarbij rekenen de verzenders bovenop de kosten van bezorgdienst nog een toeslag voor verpakkingsmaterialen en arbeidskrachten.

Door betere afspraken tussen de verzender en bezorgdienst en betere interne organisatie van de verzender, kan de kosten voor het verzenden verlaagd worden.

Senior Member Antyrael will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 04-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Ik wil niet zeuren ofzo, maar de verzendkosten zijn € 7,95, hoe is dat goedkoper?
    Ik vind dat nogal wat, vergeleken met de kosten van TNT of UPS, vooral op een vrij kleine bestelling :/
    Asus Rampage II Extreme
    Intel Core i7 920
    6 GB Mushkin PC3-12800
    MSI GTX 580 Twin Frozr II/OC
    Corsair Nova 64GB SSD (OS)
    Intel X25-M 80GB SSD (Games)
    1 TB Samsung Spinpoint F1 Sata II & 2 TB Samsung F3
    Cooler Master 1000W voeding
    Cooler Master Cosmos S
    Windows 7 64bit

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    42
    Zie het bericht boven jou

Ingeschreven
    Wed 04-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Je snapt wel dat ik €7,95 nogal veel vindt voor een bestelling van net geen €30,- denk ik?

Het zijn nog kleine artikelen ook, ik weet niet wat voor afspraken je hebt, maar zelfs als ik dat zelf zou versturen kost me dat niet meer dan 5 euro.
    Lijkt mij dat als je bulk verzend, zoals jullie ongetwijfeld doen, dat je dan juist korting krijgt ipv een toeslag.

Maar goed, ik wil geen kwaad bloed zetten, vroeg me alleen af waarom het voor zo'n kleine bestelling toch nog zoveel kost
    Asus Rampage II Extreme
    Intel Core i7 920
    6 GB Mushkin PC3-12800
    Cooler Master Cosmos S
    Windows 7 64bit

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    42
    Als verzender/winkel begin je met een starttarief voor pakketten met een gewicht van 0 tot 5kg.

Ongeacht of de bestelling groot is of niet, deze moet betaald worden.

En het zijn niet alleen de kosten van GLS/TNT dat doorberekend wordt aan de klant, het personeel dat zorg draagt aan de distributie in het bedrijf moeten ook hun salaris krijgen.

Daarbij versturen winkeliers hun pakketten verzekerd, wat ook weer extra kost.
    Als je bij de postkantoor een pakketje verzekerd verstuurd, start je bijvoorbeeld vanaf 8,61 euro als particulier zijnde:
    http://www.tntpost.nl/voorthuis/pakketten/via-postkantoor/pakket-nederland/zeker-pakket/index.aspx

Zakelijke klanten kunnen met een contract goedkoper versturen, maar niet veel.
    Vandaar dat de verzendkosten bij de meeste andere webshops starten tussen 9 en 10 euro.
    (wat wij voor de verlaging ook rekenden, 9,95 euro)
    Onze huidige 7,95 euro is daarbij laag te noemen.

Mocht je een kleine bestelling hebben met kleine items, kan je bij ons ook ervoor kiezen om het per envelop te versturen.
    Dat is voordeliger, maar het is wel onverzekerd en dus op eigen risico.
    Laatst gewijzigd door Freddy; 05-08-09 om 11:18.

Low and Slow ... Quadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really niceQuadcore is just really nice Quadcore's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Aug-08
    Reputatie Macht
    9
    Je kan t ook wat positiever inzien want voor dat geld wat je kwijt bent aan verzendkosten rij je echt niet heen en weer met de brandstofprijzen van tegenwoordig

INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
    EVGA X58 SLI3 E767
    OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
    ASUS ENGTX570 DCII
    CORSAIR-AX-1200
    LIAN-LI PC-X1000

perfectly imperfect Thierry is a glorious beacon of lightThierry is a glorious beacon of lightThierry is a glorious beacon of lightThierry is a glorious beacon of lightThierry is a glorious beacon of light Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    11
    Ik zie anders genoeg webshops met een verzend tatief van rond de 10 euro... dan valt de 7,95 nog mee.... en als je particulier een pakketje verzend kost het ook iets van 6,95 ofzo
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Ingeschreven
    Wed 04-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    Als je het zo uitlegt snap ik het ook wel, zoals ik al zei, ik begrijp het niet

Er zit zelfs bij deze kleine bestelling toch een zakje Dorito's Bits dus dat maakt ook een boel goed natuurlijk
    Asus Rampage II Extreme
    Intel Core i7 920
    6 GB Mushkin PC3-12800
    Cooler Master Cosmos S
    Windows 7 64bit

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    42
    Ohja, dat was nog vergeten te noemen haha
    (kleine extraatje van HighFlow )

Ingeschreven
    Tue 24-Feb-09
    Reputatie Macht
    4
    belangrijk punt

Member LappingRookie is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 12-Sep-09
    Reputatie Macht
    3

Lagere verzendkosten mogelijk?

Hoi,

Is het ook mogelijk te kiezen voor lagere verzendkosten bij bestelling?
    Hiermee bedoel ik met name enkele kleine artikelen die laag geprijsd zijn en in een envelop passen. Die hoeven van mij niet steeds meer dan het normale brief tarief te kosten aan verzending. En een verhoogd aansprakelijkheid van 500 euro is ook overbodig. Normaal is verzending 6.75 voor TNT. Vanwaar deze hogere kosten? GLS kies ik nooit omdat ik voornamelijk slechte ervaringen met ze heb.
    Onlangs had ik enkele kleine artikelen besteld die in een envelop passen. Helaas was er echter 1 produkt verkeerd geleverd. Dit product stuur ik nu morgen terug, maar ik zou nog wel een fan filter bij willen bestellen wat zo in een envelop kan...echter gaat er nu weer bijna 10 euro aan verzendkosten voor dit soort kleine dingen.
    Hopelijk nemen jullie mijn suggestie in overweging. Dank voor het lezen.

Mvg,
    LR.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Aug-08
    Reputatie Macht
    33
    je kan ervoor kiezen,

Kijk maar is goed envelop verzending

Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    21
    Voor info betreft verzendmogelijkheden klik op de volgende link: HighFlow Bestellen & Verzending

Zoals aangegeven, kun je kiezen voor verzending per envelop, mits je bent ingelogd.
    Daarbij is verzending via envelop op eigen risico.
    Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
    Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s

Junior Member Nessuno is on a distinguished road Nessuno's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 15-Feb-11
    Reputatie Macht
    2
    Toch vraag ik me zelf ook af waar de 9,95€ verzend kosten vandaan komen.
    Bij elke andere webshop is dit max 6,75 (voor normale verzending en boven de 100/150 euro vaak zelfs gratis).

Dus vanwaar deze prijs?
    (10 euro op 100 euro spullen is gewoon 10% imho best wel veel.

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten