Als ik in een winkelwagen de bestelling wil wijzigen, wordt de gewijzigde waarde (dus bijvoorbeeld van 10 fans naar 3 fans) opgeteld bij de huidige waarde ipv vervangen door (in het voorbeeld heb ik dan dus 13 fans in de lijst).
Als ik in een winkelwagen de bestelling wil wijzigen, wordt de gewijzigde waarde (dus bijvoorbeeld van 10 fans naar 3 fans) opgeteld bij de huidige waarde ipv vervangen door (in het voorbeeld heb ik dan dus 13 fans in de lijst).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PC:
CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
mobo:Asus P7P55D EVO
GPU: Sapphire Radeon 5850
RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
Case:Project Piédestal
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik had hetzelfde probleem met het optellen van bestaande artikelen. Ik had het pas door toen ik de teller op 26.000Euro zag staan
Ik moest telkens een nieuw karretje maken
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Ik heb even zitten spelen en het bovenstaande doet zich niet meer voor bij mij in Firefox![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Is mijn winkelwagen en wensenlijst ook terug te halen?
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

Werkt weer zoals vanouds in Firefox en Chrome. Thnx!
Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll

Ik heb keer op keer :
- als ik bijvoorbeeld 3 x bitspower stopfittingen in mijn winkel wagen selecteer en er dan bijvoorbeeld 5 van wil maken maakt die er 6 van hij verdubbelt de hele tijd het begin getal .
- Kan geen item verwijderen uit mijn winkelwagen , bijvoorbeeld heb ik 1 fittingen en ik wil deze verwijderen maakt die er 2 van .
- Ik heb als ik met iDeal wil betalen dat hij constant zegt totaal bedrag klopt niet op het einde van de rit met verzendkosten er bij . Met als uitkomst dat jullie wel een bestelling ontvangen maar geen betaling .
Vrij irritant, ik gebruik zelf google chrome als browser
Dit moet al sinds gisteren opgelost zijn.
Verwijder je cookies, restart je browser en dan moet het probleem opgelost zijn.
Dit kan op het moment nog voorkomen als je waardepunten toepast en dan wilt betalen met iDEAL.
Door een hardnekkige bug komt hierdoor het totaalbedrag met enkele centen niet overeen met de iDEAL server (door afrondingsverschil).
Wordt aan gewerkt!
Heb zelf niks met me koekjes gedaan voor zover ik kan nagaan, heb dan ook me winkelwagen op de site opgeslagen (in me profiel ga ik dan vanuit op jullie server en niet in een koekje.
wel heel jammer dat ik die nu kwijt ben, had zo'n mooi lijstje samen gesteld die ik eind deze maand wou gaan bestellen....
Dan gaan we maar ff opnieuw shoppen.