• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Contest: Nieuwe header voor de webshop!

Freddy

Administrator
Forumleiding
Eind dit jaar komt er een grote update voor de webshop, voornamelijk backend, maar frontend zal het ook een klein beetje merkbaar zijn.

Onder andere de layout zal iets veranderen.
De top zal hoogstwaarschijnlijk veranderen naar de volgende layout:

Test:
2me4xm8.jpg



Maar waar het om draait in deze topic, is de Header (de afbeelding linksboven de webshop)!
Deze gebruiken we al bijna 3 jaar.
De EK-Supreme en de Mugen is inmiddels al EOL en onze logo is er niet in verwerkt...
Dus tijd voor een nieuwe!

Als je een beetje kan photoshoppen, zien we graag jouw versie!

Wat moet erin staan?
- HighFlow (Arial, schuingedrukt)
- Your Computer Cooling & Modding Shop (Arial, schuingedrukt)
- Onze logo, zie hier voor voorbeelden.
- Gebruik onze huiskleuren (zie plaatje hierboven van voorbeeld, dus blauw, rood, wit, licht grijs).
- Formaat moet zijn: 470 x 69 px (breedte x hoogte in pixels)


Heb je iets gemaakt? Laat het hier zien!

De mooiste header gaan we gebruiken :)
En de maker ervan krijgt uiteraard een mooie beloning (wordt nog bekend gemaakt).
 
Laatst bewerkt:
Dit zijn de eisen:

- HighFlow (Arial, schuingedrukt)
- Your Computer Cooling & Modding Shop (Arial, schuingedrukt)
- Onze logo, zie hier voor voorbeelden.
- Gebruik onze huiskleuren (zie plaatje hierboven van voorbeeld, dus blauw, rood, wit, licht grijs).
- Formaat moet zijn: 470 x 69 px (breedte x hoogte in pixels)
 
Ow, dacht al dat het een uitleg van Italic was voor de niet zo slimme onder ons :p

Anywayz, ik heb wat gemaakt.
33k6bl1.jpg


ou4cv5.jpg


Toegestaan om meerdere inzendingen te doen?

Ik zal alles wat ik nog maak gewoon in deze post erbij edit'en :)

Banner 2:
29vavwj.jpg


2ijq79t.jpg


Past niet zo goed bij de site, maar vind het opzich wel een mooi ding.
Gebruik maar waar je het dan ook maar gebruiken kan freddy :)

Banner 3 :

jadphe.jpg


2w1v2wj.jpg


Next: #4

wmkmlu.jpg


a4lzzk.jpg


Numero 5
Gaat dit wel een beetje de richting op die je wilt Freddy? :sarc:

2s6ls3p.jpg


a3idjt.jpg



Frontpage materiaal?
iomdz5.jpg



(ik zuig in Photoshop eh? :sarc: Zeg maar eerlijk)
 
Laatst bewerkt:
Aub ook onze logo in verwerken :)

Zie hier nogmaals de minimale vereisten:

- HighFlow (Arial, schuingedrukt)
- Your Computer Cooling & Modding Shop (Arial, schuingedrukt)
- Onze logo, zie hier voor voorbeelden.
- Gebruik onze huiskleuren (zie plaatje hierboven van voorbeeld, dus blauw, rood, wit, licht grijs).
- Formaat moet zijn: 470 x 69 px (breedte x hoogte in pixels)
 
Ah, wist wel da ik iets vergeten was, ff logo erin werken dan :)

Edit:



Dit is nog beetje beta, moet echt nog een goede plek vinde voor het logo, zonder dat de tekst in de weg zit.

Edit 2:

Hier v3

 
Laatst bewerkt:
Sanders: Nummer 4 is cool.
Misschien de LN2 pot weg doen en daarvoor de Logo in plaats doen.

Dark-Night: V3 is de mooiste.
HighFlow kan je iets hoger plaatsen, zodat de "g" niet over "Cooling" valt.
Misschien dat je de tekst iets duidelijk kan maken, die valt namelijk een beetje weg in de achtergrond door kleuren die op elkaar lijken.

Fedmas: De header is simpel, maar duidelijk. Het mist wel "iets" wat de header speciaal maakt.
De kleur mag lichter, zodat het past bij de rest.
Overigens zou de header in die style wel mooi zijn voor het forum :)

Coolfris: Inderdaad heel fris :) Zou je een versie kunnen maken met High en Flow aan elkaar?
Het wordt dan wel even schuiven met de logo.


--- update ---
Het zou ook mooi zijn als je de rechterkant transparant maakt, zeg maar een soort van fade-out effect.
Dan loopt de header mooier over op de rest van de website (wat we met de huidige header ook hebben).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Photo Contest Test Fotografie, Film en Video 3
Sw333t End of the Year Contest Algemene Discussies 6
C HONDA Contest (stem voor mij please :) ) Algemene Discussies 13
Freddy Stem en WIN! HighFlow Casebadge Photo Contest for Moderators! 2011 HighFlow Computer Cooling Shop 115
Freddy Winnaars HighFlow Casebadge Contest 2011 :) HighFlow Computer Cooling Shop 46
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011: DISCUSSIE TOPIC ;) HighFlow Computer Cooling Shop 254
Freddy Winnaars HighFlow Sticker Contest :) HighFlow Computer Cooling Shop 25
Freddy Contest: Waar is jouw HighFlow Sticker??? Win prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 30
Freddy Winnaars HighFlow Casebadge Photo Contest! HighFlow Computer Cooling Shop 37
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest: DISCUSSIE TOPIC ;) HighFlow Computer Cooling Shop 191
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Voor de Moderators HighFlow Computer Cooling Shop 66
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! English Version HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Doe mee/win mooie prijzen: Corsair 700D en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 54
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3
V Nieuwe pc, single loop met mogelijke uitbreiding Waterkoeling 3
F Nieuwe setup custom watercooling 1ste keer Advies Waterkoeling Setup 13
Freddy Nieuwe NZXT HUE2 producten, AER RGB 2 fans, Ambient Light, Cable Comb, Underglow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan