• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Categorieen

maomanna

Shoutboxspammer
Bij het zoeken naar bijv ventilatoren, is het dan niet handiger om per maat een subcat te maken?

Nu is er
<120mm
=120mm
>120mm

Als je een 92mm fan zou willen, dan scroll je door een hele waslijst fans die je niet wilt.
Is het een optie om per maat een subcat te maken?

Wellicht zijn er nog meer categorieen die een herverdeling waardig zijn?
 
Dit is zo ingedeeld omdat wij ons richten op waterkoeling.
Radiatoren met 120mm formaat is veruit het meest populair, kleinere radiatoren worden nauwelijks gebruikt en daarom verkopen we ook bijna geen fans kleiner dan 120mm.
Het had daarom geen noodzaak om daarvoor een aparte categorie voor aan te maken.
Totdat een aantal jaar terug 140mm populair begon te worden, dus hebben we daarvoor ook een aparte categorie voor aangemaakt.
 
Begrijpelijk.
Maar nu heb je een hele lijst waar je geen interesse in hebt en er is ook geen goede filterfunctie. alleen sorteren op naam, prijs en merk.
Daardoor worden de categorieen onduidelijk en haak je snel af (ik teminste).
 
Dat is waar, maar je hebt dan wel alles wat met 80mm te maken hebt in 1 lijst (vind ik persoonlijk nog niet zo verkeerd).

Het zou nog mooier zijn wanneer je binnen een categorie kan filteren (zoals je op tweakers kan).
 
Maar wanneer je alleen op zoek bent naar een fan, dan wil je ook niet al die andere meuk doorzoeken lijkt me? Of zie ik dat dan weer verkeerd.

Ik denk ook niet dat de huidige software van de shop dit aan kan? Of is dit geen kant en klare software pakket ala E-Commerce?
 
Terug
Bovenaan