+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Bug wensenlijst

Bezig met houten pc... Alex has a spectacular aura aboutAlex has a spectacular aura aboutAlex has a spectacular aura about Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    6

Bug wensenlijst

Hey Freddy,

ik probeerde vandaag een wensenlijst voor dreneman samen te stellen in de webshop toen ik erachter kwam dat de webshop last heeft van een bug. Bij het opslaan van de eerste wensenlijst was er nog niets aan de hand, maar bij de tweede lijst wilde hij allereerst de lijst überhaupt niet opslaan (ongeveer 4 keer geprobeerd), wat ik oploste door uit en weer in te loggen, maar toen werd ook meteen de eerste lijst vervangen door de tweede lijst die ik wilde opslaan. De naam ervan werd niet gewijzigd, maar de inhoud werd gekopieerd uit de tweede lijst.

Hopelijk kan je wat met die informatie, en vind je snel het probleem. In ieder geval alvast bedankt .
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Notitie van gemaakt en toegevoegd aan buglijst

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten