+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Bestelling nog steeds niet binnen

Junior Member Michael81B is on a distinguished road Michael81B's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-May-11
    Reputatie Macht
    0

Bestelling nog steeds niet binnen

Goededag,

Ik heb mijn 2 producten (Bestelling #21734) nog steeds niet ontvangen. Ik heb de order geplaatst op 27-5 en is ook die dag verzonden. Het zou door de brievenbus moeten komen, het is geen pakket. Weet ook niet of het via de GLS of TNT is gedaan, dat weten jullie neem ik aan?

En ja ik weet via de envelop is op eigen risico maar ik het is altijd nog gewoon goed gegaan zoals het hoort. Zouden jullie er even naar willen kijken? Waardeer ik zeer! Kan ik hopelijk ook nog mee doen aan de Photo Batch wedstrijd

mvg, Michael Bokkers

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Die is afgelopen vrijdag (27-05-11) verzonden per envelop, moet eigenlijk al bij je binnen zijn.
    Misschien dat de TNT bezorger van jouw wijk vertraging heeft.
    Controleer het iig even bij je buren voor de zekerheid.

Voor de rest kunnen wij ook niks doen, envelopzendingen bieden geen traceer mogelijkheden.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold Xelation's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Reputatie Macht
    14
    Lijkt wel alsof er iets was die dag, heb een bestelling gedaan op dezelfde dag per enveloppe.

En die kreeg ik gisteren pas aan het eind van de dag binnen.

TNT is behoorlijk onderbemand de laatste tijd. Stel dat het niet in je brievenbus paste, kan je het nog even aan je buren vragen?

Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
    HARDWARE
    Apple
    : Mac Mini 2,5-GHz 8GB Crucial M4 128GB + WD 500GB

PERIPHERALS

M-Audio: Studiophile BX8 D2
    Apple: Cinema Display LED 27"

Junior Member Michael81B is on a distinguished road Michael81B's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 13-May-11
    Reputatie Macht
    0
    Heb dat gedaan maar geen van de buren heeft wat gekregen
    Nu maar hopen dat het misschien morgen of overmorgen binnenkomt...

Ik laat het nog weten

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    Nou je kan morgen alvast vergeten Morgen is iedereen vrij.

Dus wordt vrijdag of zaterdag.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Het enige voordeel bij verzending door middel van een enveloppe is dat het voordelig is, nadeel is dat deze verzendmethode een eigen risico is. Je bent hier dus niet voor verzekerd: "Per envelop: vanaf €2,98 (kleine items, <500gr., eigen risico/niet verzekerd).".
    Always have your stuff when you need it with @Dropbox. 2GB account is free!
    Support mij door op de volgende link te klikken: http://db.tt/fgQ6x3s Je krijgt dan 1GB gratis!!

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten