• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

soppy's little Pumpe Düse

soppy

Topic polluter
Was de grote Pumpe Düse even zat dus nu deze in elkaar gestoken.

Het doel was een zo klein mogelijke desktop pc maken die fluister stil is en tevens met gemak een potje BF3 trekt.

Helaas m'n DSLR ligt nog bij m'n vriendin dus goede foto's komen later, maar wwwicked kon niet wachten;)

Wat zit erin?

- zotac z68-itx wifi
- Intel Core I7 2700K (@4,5Ghz)
- MSI N580GTX 3GB Lightning Xtreme Edition
- 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz
- 3x Adata S511 60GB SSD
- SilverStone Sugo SST-SG08B (222 mm (w) x 190 mm (h) x 351 mm (d), 14.8 liters)

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit en gebruikers/installatie gemak van deze case.
Ook de mogelijkheden zijn zoals je ziet meer dan voldoende ik kreeg dit er allemaal in op een klein stukje dremel werk voor de graka na zijn koeler raakte de case dus daar moest 2mm vanaf.

30ac0ea.jpg


16bmq8k.jpg


2iu2993.jpg


okvind.jpg


iejjoy.jpg


Hij is uiteraard nog niet af, wil de kabelas nog wel even wat netter afwerken en Graveco heeft een SSD cage gemaakt en een mooie stekker waardoor er 3 SSD's heel dicht op elkaar kunnen zitten op 1 sata kabel.

Helaas heb ik dit een beetje gesloopt dus dat meot nog even opnieuw.
Tevens licht m'n fans voor op de radiator nog bij mijn printplaat deze zijn er een mooie regulator op aan het zetten (heb geen ruimte voor fan controller) maar dat zien jullie dan binnekort nog wel;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan