+1miljoenmiljard!
Aleen jammer van de zwaar verouderde vid-kaarten.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Ja, ze worden er niet jonger op ik heb op het punt gestaan ze te vervangen door 2 GTX590 kaarten maar heb de (flinke) investering nog even in mijn zak gehouden,ik denk dat het komt dat ik geen gamer ben en vid-kaarten bij mij niet op de eerste plaats komen. Bedankt!

2x 580gtx voldoet ookal hoorof wil je persé 2x dualgpu kaarten??
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Die kaartjs draaien alles nog zonder problemen hoor, vind ze wel wat hebben in je case.
Vind het een geweldig mooi, stijlvol "kastje" zo!
Ook zo'n watergekoelde voeding heeft mij altijd getrokken op 1 of andere manier![]()
mooie buildik heb deze ook ergens anders gezien
![]()
Misschien op HWI Vincent
het zou maar zo kunnen ik neus wel in meer forums

NETJES ! super relax al die power in zo een klein ding ! .
Echter wat is mis met dual GTX295 ? ja ze zijn wat ouders maar met hun 2e nog steed snel genoeg hoor ?
Naast dat 2x GTX580 is niet bepaald goedkoop![]()
Zeker niks mis mee met die 295 vids zoals ik al eerder zij werd ik een beetje te enthousiast en zat eraan te denken om ze te vervangen maar achteraf had ik daar toch spijt van gehad denk ik,althans op dit moment.
Damn, vet systeem! Heel veel mooie hardware in zo'n kleine ruimte. Vond het al een geweldig kastje, maar jij maakt 'm nog beter!
Waar heb je de 2e SSD verstopt?
Xargeant's Blackheart
Lan Gear Da Box 100 Blackheart | Asus Rampage III Gene | Core i7 950 | Sapphire Radeon 6950 (Flashed to 6970) CrossFire
OCZ Vertex2 120GB | Corsair Dominator 3x4GB 2000MHz CL9 | Corsair AX850
Bedankt! de andere SSD zit achter het moederbord tray.
zou die koolance voeding wel willen hebben dammm dat een ding XD
GAMERS TAG DARK VIPER
processor i7 920 D0 @ 4.0GHZ
moederbord asus rampage III extreme
geheugen OCZ Gold XTC PC3-12800 3x 2Gb @1800mhz
videokaart 2x asus/evga gtx 480 superclockt
voeding corsair 1000-hx
behuizing xspc h1 cube
hardeschijven westeren digital 3x 1tb black 1x 640 green
os windows 7 ultimate 64-bit
SPONSER
Waarvoor dient die Koolance shroud bovenop, alleen voor de looks? Want ik las hierrrr dat je rads extern zitten...
En is die PSU-1300 standaard zwart? Staat niet op de Koolance-site...
Nogmaals, nice!![]()
Xargeant's Blackheart
Lan Gear Da Box 100 Blackheart | Asus Rampage III Gene | Core i7 950 | Sapphire Radeon 6950 (Flashed to 6970) CrossFire
OCZ Vertex2 120GB | Corsair Dominator 3x4GB 2000MHz CL9 | Corsair AX850
Door dat de voeding zo groot is (24cm) diep kom ik net wat ruimte te kort om de kabels netjes weg te werken vandaar dat shroud heeft verder ook geen functie,de MO-RA rads hangen in de garderobekast met snelkoppelingen in de muur
De voeding is standaard uitgevoerd in nikkel ben ik niet zo weg van dus heb ik hem maar (mat) zwart gemaakt.THX.

Geilll:p
If there`s a problem please push the bright green button and.......DIE!!!
Heb deze idd ook op HWI voorbij zien komen, gaaf ding!
Maar die (prijs) voeding... pppfff, das toch niet meer leuk.
En blijf erbij... deze bak verdient een benchmark!
Ja JW je hebt gelijk het is een kostbaar stukje stroom levering maar, dan heb je ook wat.