+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 131

Onderwerp: RoG LightningStoneX79.

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheNumberOne Bekijk Berichten
    Hier nog een paar foto's van het aftappunt. Past allemaal net precies

Nog een tip; tijdens het vullen vergeet niet het kraantje dicht te draaien
    dat is nog eens een goede tip

Senior Member TheNumberOne has a spectacular aura aboutTheNumberOne has a spectacular aura about TheNumberOne's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cygnitr0n Bekijk Berichten
    dat is nog eens een goede tip
    Jaa vond ik ook, je blijft leren he

Dat sleeven neemt belachelijk veel tijd in beslag maar dan heb je ook wat .

Senior Member enthernal has a spectacular aura aboutenthernal has a spectacular aura aboutenthernal has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Reputatie Macht
    3
    lekker gesleeved, maar zijn de heat shrinks niet langs de lange kant?

Senior Member TheNumberOne has a spectacular aura aboutTheNumberOne has a spectacular aura about TheNumberOne's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enthernal Bekijk Berichten
    Heatshrinks zijn 1.5cm lang. Zolang zijn ze ook als je gesleevde draden koopt, dus dit hield ik aan. Maar sommige houden ze idd iets korter.

Senior Member chicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura about chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Reputatie Macht
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enthernal Bekijk Berichten
    Kwestie van smaak Ik vind dit ook wel erg mooi staan! Lekker bezig!

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Nog een kleine update :

Toekomste plannen zijn : 2 pompen met dual EK top.
    Nog 2 copper EK 7970 blocken voor HD7970 van DC asus.
    Nog een paar kleine laatste afwerkinging : Sommige draden beter wegwerken en bepaalde slangen iets verkorten.

Hier een aantal foto's

Cable management aan de zijkant, wat een gedoe was dat

Een EX120MM radiator geplaatst voor nog een klein beetje extra koeling zonder dat de flow hier al te veel onder leid

Gesleevde draden

Extra foto's

Nu afwachten tot de HD7970 van asus uitkomt en dan ga ik verder. In de tussentijd kan ik mooi me nieuwe kamer afmaken . We moeten nog een muur slopen en een aantal andere dingen doen. Heb een heel groot hoekbureau gekocht waar ik dan lekker me PC op kan bouwen want deze tijdelijke oplossing is natuurlijk niks Is mijn vijand stof ook niet zo in overvloed meer

Republic of Gamers sir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to all sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    ziet er stoer uit zo!

Maar die lange slangen, kan je die niet achter je mobotray langs laten lopen?..vind ze wel erg lang en zonde dat die ene voor je hardware langs loopt.

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Oogt een beetje chaotisch idd, maar dat komt straks wel goed als de GPU's in de loop worden mee genomen denk ik. Dan kan de routing anders.

Voor de rest mooi spul!

Republic of Gamers sir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to all sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    daar had ik idd niet naar gekeken :o het loopt wel goed zo dan langs de kaarten..we will wait and see

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Bedankt mensen voor de reacties

Ziet er idd nog een beetje chaotisch uit allemaal. Met de 2 watergekoelde GPU zou het er idd al een stuk beter uit moeten zien . De kleuren matchen ook nog niet helemaal waardoor het ook al er stuk minder uitziet. Dan heb je die grote lange slang langs de GPU, deze wordt straks met behulp van een aantal 90 graden fittings een stuk naar voren gebracht en moet dan uit het gat lopen waar de draden nu naar binnen gaan. ( eerste gat van links ) En de slang van me 120MM rad naar de CPU is ook niet echt strak, dus dat wordt ook even gefixed

Ik ben goed opweg voor mijn echt eerste build ( op de half afgemaakte corsair na dan) alleen de laatste puntjes he

Droomt Dreamzyy is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 18-Jan-12
    Reputatie Macht
    1
    Ik zou al blij zijn als dit op mijn bureau stond haha.
    MOBO: Gigabyte P55-UD4
    CPU: Intel Core i5 750 ~ 3.5Ghz
    GPU: XFX Radeon HD 5770 XXX 1024Mb 900/1250
    RAM: OCZ Platinum 2 x 2Gb

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreamzyy Bekijk Berichten
    Ik zou al blij zijn als dit op mijn bureau stond haha.
    Nu is het mogelijk .

De kast gaat vervroegd weg spijtig genoeg. Hij gaat de verkoop in wegens plotselingen geld tekorten . Hij gaat zelfs weg zonder meer prijs.
    Ik ga zondag even een kostprijsberekening maken en dan gaat alles de verkoop in. Hopelijk wilt iemand hem kopen met 2x HD7970 erin zodat ik de build toch nog clean en compleet kan afleveren

Senior Member wemmetje1 is a jewel in the roughwemmetje1 is a jewel in the roughwemmetje1 is a jewel in the rough wemmetje1's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 03-Dec-11
    Reputatie Macht
    3
    whuut
    rot voor je
    hoop dat je binnenkort een nieuwe build kan beginnen eens zo beest als deze
    veel geluk verder

bart

Junior Member jetta is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 01-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Je kan ook nog beetje sponcers zoeken

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    .
    Laatst gewijzigd door TheNumberOne; 22-02-12 om 22:26.

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3

Laatst gewijzigd door TheNumberOne; 22-02-12 om 22:26.

Senior Member The Grinch has a spectacular aura aboutThe Grinch has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 02-Nov-11
    Reputatie Macht
    2
    sorry kerel, had hem graag afhandig gemaakt maar zelf ook blutter dan blut en daarnaast is de lol van modden dan een beetje af voor me

Junior Member professor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to beholdprofessor sockman is a splendid one to behold professor sockman's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 26-May-10
    Reputatie Macht
    11
    Spijtig had deze wel graag afgewerkt gezien

Ik hoop dat je je geld nog allemaal terug krijgt maar denk niet dat je er winst op zal maken of de zelfde prijs van terug krijgen die je hebt betaald heb blijft 2de hands hoe je het ook draait of keert.

Ingeschreven
    Sun 14-Nov-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door professor sockman Bekijk Berichten
    Spijtig had deze wel graag afgewerkt gezien

Ik hoop dat je je geld nog allemaal terug krijgt maar denk niet dat je er winst op zal maken of de zelfde prijs van terug krijgen die je hebt betaald heb blijft 2de hands hoe je het ook draait of keert.
    Als ik hem voor minder moet verkopen hou ik hem liever zelf . We zullen zien. Er zit gigantisch veel modwerk in zo'n project dus misschien dat er mensen zijn die dit snappen/waarderen.

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Heel erg jammer idd!

Prijs die je ervoor betaald heb krijg je uiteraard niet, als je hem zo voor 2500 kwijt kan mag je al hard in je handjes klappen.

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten