Zat vanmiddag toevallig nog even naar dat alphacool cool cover setje te kijken. Ziet er idd erg mooi uit nu.![]()
Zat vanmiddag toevallig nog even naar dat alphacool cool cover setje te kijken. Ziet er idd erg mooi uit nu.![]()
Moest ik idd maar eens gaan uit proberen. Lijkt me zeker niet slecht met koper.Alhoewel m'n huidige oplossing ook wel ermee door kan.
![]()
voeding is eindelijk klaar
en wat me vorige keer gebeurde zal nou niet meer gebeurenkan nou buiten de case de cmos clearen
mooie van de raven01 dat silverstone daar al speciaal een uitsparing voor had gemaakt in de case![]()
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
wat gebeurde je vorige keer dan ? Heb ik iets gemist?
dan is een knopje inderdaad VEEL makkelijker![]()
Hoe sluit je dat knopje dan aan op je moederbord?
neem aan gewoon over je pins heen duwen
Hier dit is m
Silverstone SST-CLEARCMOS
zijn de kosten niet en heel handig
EDIT: gaat niet werken op de FTW want er is geen clear cmos jumper dat is alleen bij de normale 780i
Laatst gewijzigd door Quadcore; 23-10-09 om 23:44.
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
kleine update
heel de achterzijde weggeslepen en rad gemonteerd met fans erop
en plaat gezaagd voor boven de 360 rad![]()
morgen ff gronden en lakken![]()
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000

Dat is supermooi gedaan makker
denk dat mn hdd in de Scythe Himuro SCH-1000 onderin komt te staan op een bitspower radsupport
en tussendoor met de slangen spelen om te kijken hoe ze moeten gaan lopen
![]()
Laatst gewijzigd door Quadcore; 24-10-09 om 00:17.
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
Het ziet er nu echt uit als een verbouwing met dat houten plaatje erbij.Mooi plaatje trouwens die laatste met die slangenspielerij.
![]()
na een hoop gekloot met t plankie toch maar besloten dat gedeelte op hold te zetten en een goede nette manier te vinden
in ieder geval de 2 pompen toch maar onderin de case gezet:
en de reservoirs er direkt boven geplaatst:
met dit als gevolgmooie korte slangetjes recht naar beneden op de pomp
ik heb helaas nog wat probleempjes met de pompjes omdat ze soms uitslaan na 2 sec (dat was gisteren en vanmorgen draaide ze ineens)
dus een mooie dag om slangen te gaan trekken door de caseaangezien ik thuis ben vanwege griep
hier paar pics :
zoals je kunt zien is t nog niet af en zullen er nog fans geplaatst moeten worden op de RX360 onderin de case
binnenkort weer verdere updatewant wil van de winter de loop weer omgooien en TEC gaan monteren op de cpu
EVGA X58 SLI3 E767
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
tip. Je hebt een paar slangen gecrossed lopen, dat zorgt er acuut voor dat die punten eruit zien als knelpunten. Misschien is daar een andere manier voor ? zoals bij je cpu ziet het er bijvoorbeeld weer zeer netjes uit

oei oei wat mooi quad.
zeer mooie plek voor de pompen.