Lekker, ben echt benieuwd als ie af is. Dan kom ik ffkes nachtje zitten?
Lekker, ben echt benieuwd als ie af is. Dan kom ik ffkes nachtje zitten?
Ik zei niks maar vind het een strak plan! LAN-Party dus als al onze 3 rigs klaar/gemod/opgeknapt/mooi zijn? :p
Vind t almaal goed, duurt bij mij alleen nog tijdje. Hoop wel op te schieten door idioot veel te werken, hoop hem in maart af te hebben. Daarna misschien nog naar TP in eindhoven... maar dan meoten we even een ruimte vinden waar we alledrie kunnen zitten en met internet
![]()

Hou is op met mijn buildlog vol spammen =.='
Update !
Nadat mijn oude voeding jammer genoeg overleed, een nieuwe moeten bestellen, die vandaag binnenkwam :
Men heeft een doos;
Reclame voor OCZ![]()
80+ Gold gecertificeerd
Alle toebehoren, handleiding, kabels, stroomkabels, echtheids boekje van de 80+ Gold certificering
De voeding zelf!
En de huidige situatie (Ghettomodding ftw.)
Heb me in de tussen tijd ook bezig gehouden met een logo, wat terug gaat komen op verschillende plekken:
Het zijn de letters 'R' en 'S', welke staan voor Roel Slier (Mijn RL naam :$)
Tot de volgende !
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)
Nice

Netjes hoor!!!
Nice Roel. Eindelijk vanaf zomer 2011 je plannen waargemaakt ?Ziet er goed uit. Wanneer update waterkoeling? ^^
Moederbord: Asus P7P55D
Processor: Intel i5-760
Grafischekaart: Sapphire Radeon HD6850
RAM: Kingstonx 4GB 1333MHz
HDD: 1000 GB - Western Digital
Voeding: OCZ ModXstream PRO 600W

Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)
en dan klapt je mobo eruit![]()

Waarschijnlijk volgende week een update over het spuiten, hopelijk hoor ik deze week meer over m'n moederbord, en deze maand moet alle plexi glas ook komen, anders krijg ik m'n mod niet af voor TP10 :O
Tot de volgende![]()
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)

Update !!!
Ja, uiteindelijk kom ik er wel, na een lange lange tijd niks te laten horen.
Vooral doordat ik m'n moederbord pas deze week heb terug gekregen, duurde het zo lang.
Bij deze dus, een niet heel spectaculaire maar wel een toonaangevende update:
Het spuitwerk! m'n kast is nu volledig wit, zowel van de binnen als van de buitenkant.
Ook heb ik al het plexiglas eindelijk binnen (levering vertraagd jammer genoeg...), maar meer daarover komt later deze week.
Leuk, die tekst, maar dat zegt jullie natuurlijk niks, dus bij deze, foto's !
Het logo van Antec
Achterkant van de kast
Detailfoto van het voorste zijpaneel
Overzichtsplaatje van hoe het eruit ziet bij elkaar, het zwarte op de moederbordtray zie je binnenkort niet meer, daar zit tenslotte m'n moederbord voor
Detailfoto van de fanbehuizing
Voorste zijpaneel
Moederbordtray
Detailfoto sidepanel (nu nog window-loos...)
Fanbehuizing
Een overzichtsfoto
En nou ik eindelijk dit alles voor elkaar heb, gebeurt het onoverkomelijke:
Videokaart nummer 2 overlijd... Fijn. Ben er nog niet geheel uit wat ik er mee aan moet, want er zit nog garantie op, maarrr... moeders was zo lief om er perongeluk een schop tegen aan te geven, en nu is de plastic cover waar de fan inzit half afgebroken... En weet niet of het dan nog wel onder garantie valt.
Anyway, tot de volgende !
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)
Het zit je almaal niet mee he Roel, nice gespoten btw! Nu je voeding opnieuw sleeven :$

Update!
Plexiglas binnen
Uitgepakt en al
Hoe het melkwitte plexiglas eruitziet, en wat voor effect het heeft
Even aftekenen
Kabeldoorlaatgootje
Bestellingkje van cdromland, een CCFL Quad UV kit van Sharkoon !
Uitgepakt
Alles op een rijtje met de CCFL's
De onderkant van mijn custom top, waar m'n harde schijven op komen te rusten
Een foto na het uitzagen van m'n zijpaneel, na die foto heb ik alles nog bijgeschuurd en geveild, maar dat heeft me een goeie 6 uur nachtwerk gekost, en daar heb ik toen geen foto van genomen.
Voorbeeldje van me front, afgetekend op mn FCT
De zijkant van mn kast, inmiddels geschuurd, en voorzien van een stuk 3 mm dik doorzichtig plexiglas
Het voltooide front, waar ik jammer genoeg eigenlijk nog zo'n fanbracket mis, en waar puur een fan achter komt. Ik ga proberen om nog aan zo'n fanbracket te komen, en zo niet maak ik een nieuw frontje van plexiglas want hier ben ik toch neit helemaal tevreden over =/
De kast in zn geheel met window naast mij in de auto - onderweg naar The Party 10 !
Voor de eerste keer een UV CCFL in m'n kast hangen, het effect op de (schaarse) sleeves en de Nanoxia fans mag er zeker zijn!
Ik ben inmiddels al een dag en een nacht bezig geweest met best hard nolifen, een hoop slap lullen, en nog meer roken. Maar zoals ik op het forum al vroeg, ik wist niet wat ik nou moest met m'n waterkoeling, en na meerdere adviezen heb ik de hele zooi maar meegenomen naar The Party!
Stond daarstraks even te praten met Thierry en ?Cyberstorm? (RL naam was Roy, forum nick ben ik even kwijt..) En vervolgens zei ik heel vrolijk, jongens, hebben jullie zin om te knutselen?! Vervolgens kwam ome vincent nog even aanhuppelen, die zich er heel graag bij betrok, en die me ontzettend veel heeft geholpen (nogmaals bedankt jongens!)
Kickoff, het gemonteerde CPU blokje
Een (erg) onscherpe close up van het waterkoelblokje.. Spijtig, maarja... Telefooncamera
Een shot van het GPU blok
De gemonteerde Radiator, samen met daarachter mijn 'kabelverbergplek-plexi', en de Nanoxia fans
Het reservoir, gemonteerd op m'n radiator
De eerste keer dat er water door mijn pc loop! En tevens natuurlijk lektesten
Plaatje van bovenaf
UV + Nanoxia + Feser ONE Acid Green = awesome!
Close up van de fan aan de zijkant
Close upje van het reservoir
Close up van de achterkant van de kast, waar ook prachtig te zien is dat mijn schuurwerk gegrond is geweest (window) en dat ik het nog een keer moet verven
Een overzichtsshot van de hele kast![]()
![]()
Intel Core i7-2600K
Asus HD5850 CFX
8 GB G.Skill Cl7.7.7.21
Antec Lanboy Air
MSI P67A GD65(B3)
Nicee, hoe ga je het probleem met je 2e 5850 eigenlijk oplossen?

Haha, mijn naam op het forum is the_cyberspace en in RL idd Roy?Cyberstorm? (RL naam was Roy, forum nick ben ik even kwijt..)
Was leuk je gesproken te hebben man, nu kan ik er tenminste een gezicht bij plaatsen..
En je build ziet er goed uit, maar die heb ik natuurlijk op the party al gezien!![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Ziet er gelikt uit RoelNa al-met-al een jaar eindelijk je plannen waargemaakt. Het resultaat mag er zeker wezen!
Moederbord: Asus P7P55D
Processor: Intel i5-760
Grafischekaart: Sapphire Radeon HD6850
RAM: Kingstonx 4GB 1333MHz
HDD: 1000 GB - Western Digital
Voeding: OCZ ModXstream PRO 600W