zal ik ook maar eens een buildlog maken voor alle mensjes hier
zal eerst een paar foto's zetten van cases die ik voor dit project gedaan heb
mijn allereerste case (enermax premod) waar ik uv neons ingebouwd had en een laser module (was vet op lanparty) en de opticals in zilver gespoten
Case die ik voor een vriend gedaan he
cutout's/paint/cablemanagement/lighting
dan mijn vorig project waar ik aan begonnen was half voor school omdat ik voor als eindwerk waterkoeling gekozen had en dit ook wel in een mooie case wou presenteren
de basis waarvan we vertrokken zijn (oude AT dualservercase gekocht voor een 10€)
foto's van de blockjes die ik indertijd op school gemaakt heb
phase 1
phase 2 (nieuw moederbord enzo)
final phase
op naar het echte werk nu :042:
had van mijn pa een coolermaster stacker gekregen voor kerstmis (laten we zeggen dat ik de case al ingepalmd had en dat hij gewoon zijn hardware terug wou aangezien mijn pc overleden was)
nou kreeg ik dus het idiote idee om deze case te gaan modden en dan nog niet zomaar te modden ik wou deze case aan de buitenzijde gepolierd hebben :021: dit in een combinatie met zwart glanzende delen en blauwe verlichting
nou goed zo gezegd zo gedaan begonnen met schuren met als volgend resulstaten
beide geschuurd tot grid 2000
verschil tussen geschuurd en ongeschuurd en ik kan je verzekeren om al het "geborsteld" weg te schuren dat je even bezig bent
de hardware die erin komt (hoewel de 4890 al vervangen is door een ander exemplaar zal verderop wel duidelijk worden :icon_cool: )
grill in de primer gezet
in het glanzend zwart
na eens met de hand gepolijst te hebben verkregen we dit resultaat
op naar de verdere demontage van de case
zo dat is dan ook weer allemaal lekker los :004:
dan maar weer verder schuren :doubt:
geschuurd tot grid 400
grid 800
grid 2000
links polished rechts niet
een van de voorste frontbalkjes (man die waren pas hard en moeilijk te schuren)
overzichtje van de gepolijste delen (met flash ziet het er minder goed uit maarja was ook niet helemaal proper toen plus ik ga ze toch nog een keertje machinaal polijsten want zo met de hand is toch ook niet alles)
eens terug geplaatst op de case om te bekijken hoe het uitkomt
grilletjes en mobotray in de primer gestoken
laagje glanzend zwart
was niet tevreden over de mobotray dus die moest even opnieuw gedaan
mobotray terug gemonteerd (grill is ondertussen ook opnieuw gespoten ook de achterkant deze keer)
nog een keer in duitsland nieuw speelgoed gaan halen
oud vs new 4890 vs 5970 (monster :091
hotswapbay in volle actie
de fans voor dit projectje
en dan zijn we vorige week nog eens eindelijk kunnen verdergaan met spuiten van onderdelen
en dat was het eigenlijk zo een beetje voorlopig ^^
ik ben vanplan deze week nog hier bij highflow mijn waterkoeling aan te schaffen maar ben er nog niet helemaal uit kwa radiators :icon_sad: (had 360+120 in gedachten)
de rest staat zo goed als vast... ook de koppelingen ben ik nog niet 100% zeker van iemand tips hieromtrend zijn altijd welkom (was wel vanplan zwarte 1/2 Tygon te gaan gebruiken als tubing)
Greetz B0B0
zal eerst een paar foto's zetten van cases die ik voor dit project gedaan heb
mijn allereerste case (enermax premod) waar ik uv neons ingebouwd had en een laser module (was vet op lanparty) en de opticals in zilver gespoten
Case die ik voor een vriend gedaan he
cutout's/paint/cablemanagement/lighting
dan mijn vorig project waar ik aan begonnen was half voor school omdat ik voor als eindwerk waterkoeling gekozen had en dit ook wel in een mooie case wou presenteren
de basis waarvan we vertrokken zijn (oude AT dualservercase gekocht voor een 10€)
foto's van de blockjes die ik indertijd op school gemaakt heb
phase 1
phase 2 (nieuw moederbord enzo)
final phase
op naar het echte werk nu :042:
had van mijn pa een coolermaster stacker gekregen voor kerstmis (laten we zeggen dat ik de case al ingepalmd had en dat hij gewoon zijn hardware terug wou aangezien mijn pc overleden was)
nou kreeg ik dus het idiote idee om deze case te gaan modden en dan nog niet zomaar te modden ik wou deze case aan de buitenzijde gepolierd hebben :021: dit in een combinatie met zwart glanzende delen en blauwe verlichting
nou goed zo gezegd zo gedaan begonnen met schuren met als volgend resulstaten
beide geschuurd tot grid 2000
verschil tussen geschuurd en ongeschuurd en ik kan je verzekeren om al het "geborsteld" weg te schuren dat je even bezig bent
de hardware die erin komt (hoewel de 4890 al vervangen is door een ander exemplaar zal verderop wel duidelijk worden :icon_cool: )
grill in de primer gezet
in het glanzend zwart
na eens met de hand gepolijst te hebben verkregen we dit resultaat
op naar de verdere demontage van de case
zo dat is dan ook weer allemaal lekker los :004:
dan maar weer verder schuren :doubt:
geschuurd tot grid 400
grid 800
grid 2000
links polished rechts niet
een van de voorste frontbalkjes (man die waren pas hard en moeilijk te schuren)
overzichtje van de gepolijste delen (met flash ziet het er minder goed uit maarja was ook niet helemaal proper toen plus ik ga ze toch nog een keertje machinaal polijsten want zo met de hand is toch ook niet alles)
eens terug geplaatst op de case om te bekijken hoe het uitkomt
grilletjes en mobotray in de primer gestoken
laagje glanzend zwart
was niet tevreden over de mobotray dus die moest even opnieuw gedaan
mobotray terug gemonteerd (grill is ondertussen ook opnieuw gespoten ook de achterkant deze keer)
nog een keer in duitsland nieuw speelgoed gaan halen
oud vs new 4890 vs 5970 (monster :091
hotswapbay in volle actie
de fans voor dit projectje
en dan zijn we vorige week nog eens eindelijk kunnen verdergaan met spuiten van onderdelen
en dat was het eigenlijk zo een beetje voorlopig ^^
ik ben vanplan deze week nog hier bij highflow mijn waterkoeling aan te schaffen maar ben er nog niet helemaal uit kwa radiators :icon_sad: (had 360+120 in gedachten)
de rest staat zo goed als vast... ook de koppelingen ben ik nog niet 100% zeker van iemand tips hieromtrend zijn altijd welkom (was wel vanplan zwarte 1/2 Tygon te gaan gebruiken als tubing)
Greetz B0B0