Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 161 tot 170 van de 170

Onderwerp: Project 800D Classified

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    greensaind ik hoop van harte dat jij op een normale manier dit forum verlaat.

Wij willen geen gezeik hebben, dat hebben we pas geleden genoeg gehad.

Jij hebt zelf al deze berichten geplaatst dus je wist wat je ging doen. Ik ga daarom niet jou berichten verwijderen.
    Je bent niet verbannen dus je kan zelf al je berichten nog aanpassen.

Ik wens jou nog een fijne tijd op een ander forum.

Mvg,

Wouter.

(ja ik blijf vriendelijk. Ik hoop jij ook!)
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Super Moderator Killerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really niceKillerbee is just really nice Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greensaint Bekijk Berichten
    je moet me niet betalen ik zou nog geen geld willen van zo mensen ik wil dat MIJN posts hier weg zijn laat die posts hier waar je het zo dear op hebt maar staan maar all de rest moet weg ik wil niet meer deel uit maken van zo een " forum"
    Dan maak jij je posts toch gewoon leeg?
    Geen probleem hoor als je dat doet, wij gaan ze alleen niet voor jou verwijderen dat zal je dan toch zelf moeten doen.

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    Geen problemen mee als iemand na zoiets weg gaat .
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Ik wil niet vervelend doen, maar heeft het nu niet lang genoeg geduurd?
    Persoonlijke vétes horen ook persoonlijk te blijven dunkt me, het moge duidelijk gemaakt zijn dat Highflow hier in ieder geval geen blaam betreft in verband met de accusations

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Daarom ook aangeppast.
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    46
    Dit gaat nergens meer over

Wij waren een van de eerste in Europa die de V2 op voorraad hadden.
    Lamptron heeft de V1 dozen gebruikt die ze nog hadden voor de nieuwe V2 controllers, omdat de dozen specifiek voor V2 nog niet klaar waren.
    Op de "oude" dozen hebben ze daar de V2 sticker opgeplakt en gesealed.
    Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?!

Als je gelijk uit gaat dat er iets vervalst is, zegt dat meer iets over jezelf dan over degene die je ervan verdenkt...

HighFlow is een professesioneel gerespecteerd bedrijf dat door vele klanten gewaardeerd wordt.
    Je kan vanzelfsprekend ervan uitgaan dat wij niet aan dit soort wanpraktijken doen en onze reputatie nooit op spel zullen zetten.

Einde discussie hierover en on-topic als Greensaint dat nog wilt.
    Mocht iemand hierover toch door willen gaan, stuur mij een PM en ik leg het je haarfijn uit.

Ga je toch hier verder, dan ben je hier enkel om de boel te verzieken en krijg je een terechte ban.

“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee

"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Kijk nogmaals de bevestiging dat Lamptron gewoon eest hun OUDE doosjes opmaakte, en daarna de nieuwe doosjes gebruikte!
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Banned sweety07 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 02-Aug-10
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    Ik wil niet vervelend doen, maar heeft het nu niet lang genoeg geduurd?
    Persoonlijke vétes horen ook persoonlijk te blijven dunkt me, het moge duidelijk gemaakt zijn dat Highflow hier in ieder geval geen blaam betreft in verband met de accusations
    geef ik je gelijk in, wat persoonlijk is moet persoonlijk blijven,
    is dat ook zo gegaan met Chiller? Nee, hij werd openlijk zwart gemaakt met onjuiste info.
    Staat die info over chiller er nog? hoop van niet, want hij zal er niet mee kunnen lachen.

En t probleem ligt blijkbaar dan toch niet bij Chiller, t zal bij alle belgen liggen zeker?

(no offence)

Want mijn posts zijn blijkbaar ook maar zonder een reden verwijderd zonder ik op de hoogte werd gesteld.
    Terwijl ze volgens de regels geplaatst zijn, mening op een beleefde en volwassen manier.
    (Gaat Highflow weer de fout in? )

Bezig met houten pc... Alex has a spectacular aura aboutAlex has a spectacular aura aboutAlex has a spectacular aura about Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Reputatie Macht
    6
    Gasten, ik wil me hier nergens mee bemoeien, omdat ik dit soort gezeik al vaak genoeg mee heb gemaakt, maar jongens, wat gedragen we hier ons als kleuters. Greensaint, jij omdat je uitvalt over het minste geringste zonder ook maar enig bewijs dat Freddy iets gedaan heeft. En de rest van jullie omdat jullie nog lekker lopen na te trappen met die debiele foto's terwijl greensaint al duidelijk heeft aangegeven hier weg te gaan. Aso gedrag van de eerste plaats, van beiden kanten. Ik vind dat echt niet kunnen, en ik vind dat Sweety ook op verschillende punten gelijk heeft.

Dit is jammerlijk genoeg een probleem dat ik al twee maal eerder heb mee gemaakt op andere fora. Ik zie het niet graag gebeuren, omdat ik uit ervaring weet dat het een gemeenschap keihard kan verscheuren mits de aanval tegen een verkeerd persoon gericht is. Daarom vind ik het ook zo jammer dit hier te zien gebeuren, omdat ik eerlijk gezegd gehoopt had dit hier niet tegen te komen. Helaas bleken mijn verwachtingen niet te kloppen . Eerlijk waar, ook al ken ik jullie niet persoonlijk, ik ben zwaar teleurgesteld in het gedrag dat er hier vertoont is .
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    15
    @ greensaind:

Graag een nieuwe build log maken als je door wilt gaan. Teveel gezeik hier in deze topic.

Voor de rest.

Het is afgelopen met dit gezeik.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789

Forum Rechten