Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 170

Onderwerp: Project 800D Classified

Junior Member Greensaint is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    We hadden nog een V1 op voorraad, vandaar nog niet aangepast op webshop.
    Maar voor het gemak toch de producten gesplitst, apart in shop voor V2:
    Lamptron FC-5 Fan Controller 4x 30W Channels Black V2

== edit, voor de ongelovige, plaatjes: ==

Ik zie dat, dit niet de V2 is en dat het een stukje bijgeplakt is op de doos want op elke doos die hier is is het gedrukt
    is !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sweety07 Bekijk Berichten
    Niet eerst een waarschuwing?

@ Greensaint : meer pics van je build graag, of op RRtech, ziet er goed uit, ben het met smaak aan het volgen, ook al reageer ik niet altijd.
    dankje sweety ik ben weer vollop aan het denken aan nieuwe mods

maar elke post begin ik meer te twijfelen of ik hier wel veder post op HF

Super Moderator Killerbee is a jewel in the roughKillerbee is a jewel in the roughKillerbee is a jewel in the roughKillerbee is a jewel in the rough Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greensaint Bekijk Berichten
    Ik zie dat, dit niet de V2 is en dat het een stukje bijgeplakt is op de doos want op elke doos die hier is is het gedrukt
    is !
    Zoals ik al heb gezegd...
    Het kan zijn dat ze dozen hebben gebruikt van de V1 aangezien ze die waarschijnlijk overhadden en Freddy dan een van de eerste batches had.
    Zoals je OOK kan zien is die doos nog gesealed.
    Denk je nou echt dat Freddy zijn goeie naam verkloot om een paar fancontrollers voor een paar euro meer te verkopen door er een V2 sticker op te plakken, als je dat echt denkt dan zou ik ook geen buildlogs meer hier plaatsen.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    14
    Greensaint:

Bij deze krijg je van mij je laatste waarschuwing. Vind ik ergens gezeik over jou op dit forum dan is het afgelopen. Je hebt meer dan genoeg waarschuwing gehad en je wilt maar niet aanpassen. Je bent al is eerder geunbanned en we hebben je niet weer gebanned want we hoopte dat je verandert was. Blijkbaar is dit niet zo, je blijf om het kleinste kut dingetje zeiken.

Dus nogmaals. Dit is je laatste waarschuwing!
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Banned k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sat 30-Aug-08
    Reputatie Macht
    0
    Jammer dat je mijn post heb verwijderd, BAH! echt BAH!

Banned sweety07 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 02-Aug-10
    Reputatie Macht
    0
    offtopic : zelfs als de baas misschien een keer verkeerd kan zijn, blijven zelfs de moderators hem steunen?
    Sorry dat ik het zeg, maar dit blijkt volgens mij een beetje de richting uit te gaan zoals de vorige die gebanned word? (noem geen naam)

Forum zou toch alles bespreekbaar moeten zijn, zolang het beleefd is, moeten hier altijd direct berispingen en waarschuwingen gegeven worden?
    Ok op taal gebruik kan ik begrijpen, maar op een vrije mening ook?
    En een vrije mening die direct verwijderd word? Is volgens mij tegen de internet/forum rechten die ik dankzij iemand wel eens heb doorgelezen.

Ontopic : Greedsaint : wanneer komen er nog updates?

Want ben wel nieuwsgierig naar de rest hoe en wat je het gaat maken in je case.
    Zeker de lasercut ziet er geil uit, hoeveel kost dat ?

lult eigenlijk maar wat Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    16
    Ik kan mij niet meer precies herinneren welk product het volgende over gaat (ook iets in de richting van een fan controller of ander bay device).
    Maar hier was ook overduidelijk een oudere doos gebruikt, met wat sticker aanpassingen voor het nieuwe product.
    Dit is waarschijnlijk (zoals ook al aangegeven in dit topic) doordat ergens een overschot aan oude verpakkingen was, tijdens de release van het nieuwe product. Een stickertje plakken is dan juist goedkoper dan een hele nieuwe lijn drukken.
    Puur economisch dus.

Super Moderator Killerbee is a jewel in the roughKillerbee is a jewel in the roughKillerbee is a jewel in the roughKillerbee is a jewel in the rough Killerbee's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 21-Dec-08
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanders Bekijk Berichten
    Ik kan mij niet meer precies herinneren welk product het volgende over gaat (ook iets in de richting van een fan controller of ander bay device).
    Maar hier was ook overduidelijk een oudere doos gebruikt, met wat sticker aanpassingen voor het nieuwe product.
    Dit is waarschijnlijk (zoals ook al aangegeven in dit topic) doordat ergens een overschot aan oude verpakkingen was, tijdens de release van het nieuwe product. Een stickertje plakken is dan juist goedkoper dan een hele nieuwe lijn drukken.
    Puur economisch dus.
    Idd maar blijkbaar gebeurt dit nooit in Belgie want die 2 hier willen het maar niet geloven.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    14
    offtopic : zelfs als de baas misschien een keer verkeerd kan zijn, blijven zelfs de moderators hem steunen?
    Sorry dat ik het zeg, maar dit blijkt volgens mij een beetje de richting uit te gaan zoals de vorige die gebanned word? (noem geen naam)

Forum zou toch alles bespreekbaar moeten zijn, zolang het beleefd is, moeten hier altijd direct berispingen en waarschuwingen gegeven worden?
    En een vrije mening die direct verwijderd word? Is volgens mij tegen de internet/forum rechten die ik dankzij iemand wel eens heb doorgelezen.

Ontopic : Greedsaint : wanneer komen er nog updates?

Want ben wel nieuwsgierig naar de rest hoe en wat je het gaat maken in je case.
    Zeker de lasercut ziet er geil uit, hoeveel kost dat ?
    Waarom zou freddy de zooi belazeren? Daar krijg je zeker gezeik mee. En zover ik gelezen heb zat die doos nog in gesailed ook. Dus er zat plastic om heen. Dat houdt dus in dat die doos nog nooit open is geweest.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    14
    Greensaind aub contact opleggen met de makers van dat ding. Ga hun maar is vragen waarom zij die sticker er op geplakt hebben. Dan weet je zeker of freddy het gedaan heeft of hun!

Senior Member Blackruby is on a distinguished road Blackruby's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Jan-09
    Reputatie Macht
    5
    Sorry dat ik me ermee bemoei, maar het is niet echt beleefd om iemand zonder reden een oplichter te noemen.

hej freddy.
    ik zie iets aan die foto's wat me echt niet bevalt.
    als ik gelijk heb vind ik dit echt schandalig dat je nu all die foto's gaat vervalsen.
    Dit is echt vervalsing tegen over eventuele klanten.

toch wel raar dat op jou foto's het V2 logo een witte omranding heeft en een deel van de andere logo's op de doos bedekt en dat dan niet zo is op de foto's die ik hier toon van de "originele" dozen

vind dit maar zeer eigenaardig!

Banned sweety07 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Mon 02-Aug-10
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackruby Bekijk Berichten
    Sorry dat ik me ermee bemoei, maar het is niet echt beleefd om iemand zonder reden een oplichter te noemen.
    zeg ik iets van oplichter ? Nee toch ?
    Jij komt uit de lucht gevallen, zegt iets wat nergens op slaat.
    (niet slecht bedoeld hoor)

Kunnen we dan nu terug ontopic gaan aub ?

Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    0
    ik vind het om op zen zachts uit te drukken "zielig" wat hier gepost word
    ik heb mijn memning over een foto d
    ik noem niemand bedrieger of iets anders ik zeg dat ik het maar raar vond

waarom hoef ik dan berisping te krijgen over eigen mening en nu zelfs aan het dreigen met "ik ga je verbannen"
    dit is een zeer spijtige zaak

en ik vind dit zeker niet gepast omdat ik zo reacties ook alleen zie van de HF staff terwijl gewone members well normaal kunnen antwoorden!

Banned k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sat 30-Aug-08
    Reputatie Macht
    0
    als ik gelijk heb vind ik dit echt schandalig dat je nu all die foto's gaat vervalsen.
    Dat zijn jouw woorden, dat noem ik iemand bestempelen tot oplichter.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    14
    hej freddy.

Jouw foto's

mijn foto's

toch wel raar dat op jou foto's het V2 logo een witte omranding heeft en een deel van de andere logo's op de doos bedekt en dat dan niet zo is op de foto's die ik hier toon van de "originele" dozen

vind dit maar zeer eigenaardig!

Je begint meteen over vervalsing van producten van highflow terwijl je niet eens weet waarom die sticker er op zit.
    De doos zat zelfs verpakt in plastic. Hoe wil jij dat er af halen zonder dat iemand dat door heeft. Volgens mij gaat dat niet. En zo'n machine kopen is ook behoorlijk duur dus dat is ook geen optie.

Voordat je zoiets op het forum gooit is het raadzaam om eerst contact op te leggen met de verkoper (freddy dus) Hij had jou dan informatie kunnen geven waarom die sticker er op zit. Wist hij dat niet dan had hij jou door gestuurd naar de makers van het product. Dan kon je daar je verhaal kwijt.

Het is dus niet echt sociaal om iemand meteen voor vervalser uit te maken als je niet eens zeker weet of hij/zij dat wel gedaan heeft. Hiermee haal je alleen maar gezeik op je nek en ik denk niet dat jij dat wilt.

Dus volgende keer eerst lezen wat je op het forum plaatst aub!

Edit:

En even terugkomen op dat bannen gedoe.

Ga maar eens in mijn schoenen staan en bekijk dan maar is hoe jij doet op ons forum.

Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    0
    wat ik schreef is als ze eventueel vervalst zouden zijn wat ik nog altijd geen tegen bewijs van heb gezien !!

ik wil dat NU all mijn posts worden verwijderd ! ik stap hier op ik ben het onvriendelijk en kinderachtig gedoe beu !

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Reputatie Macht
    14
    wat ik schreef is als ze eventueel vervalst zouden zijn wat ik nog altijd geen tegen bewijs van heb gezien !!

ik wil dat NU all mijn posts worden verwijderd ! ik stap hier op ik ben het onvriendelijk en kinderachtig gedoe beu !
    Ik wens jou veel plezier op een ander forum.

Helaas blijven deze berichten op het forum staan zodat iedereen kan zien wat er gaande is.

En over dat kinderachtig gedoe. A.U.B ga even al jou berichten langs waarin jij gezeikt heb over ons en bekijk dat is maar met een nieuw set ogen.
    Dan kan je zien dat jij al dit gezeik op je eigen nek hebt gebracht en niemand anders. Dit is ook gebeurd bij een andere persoon die niet meer op het forum kan komen.

Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    0
    build log is all clean ik heb nog meer dan genoeg andere forums feel groter waar er ten minste RESPECT heerst

en als we moeilijk gaan doen over MIJN posts kan ik ook moeilijk doen
    die posts zijn MIJN eigendom en ik kan er ook voor zorgen dat ze deleted worden op de moeilijke manier

Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    0
    wtf ? kind moderator :-)

lult eigenlijk maar wat Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    16
    Omg, dat gaat toch wel wat ver.
    Wat is de volgende stap? Jouw betalen omdat jij jouwn posts met ons wilt delen?
    Doe toch even normaal.
    Volgens mij is de priester van kinderachtig gedrag een het prediken, en verwijt dan ook nog eens de ketel...
    Dit is een openbaar forum op een nogal openbaar medium om info te delen. De info die hier geplaatst wordt is net zo goed van jou als van de rest van de leden.
    Maar als je je echt zo druk maakt om dat gebrabbel wat je hier geplaatst hebt ga je toch je gang, niemand die je tegen houdt in dit vrije land.

Ingeschreven
    Wed 09-Jun-10
    Reputatie Macht
    0
    je moet me niet betalen ik zou nog geen geld willen van zo mensen ik wil dat MIJN posts hier weg zijn laat die posts hier waar je het zo dear op hebt maar staan maar all de rest moet weg ik wil niet meer deel uit maken van zo een " forum"

Gesloten Onderwerp
Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste

Forum Rechten