Ja, dat was het ook.
Ik snap best dat EK gewoon rekening houd met zijn eigen fittingen. Maar ze hadden het blok ook iets groter kunnen maken.
Freddy bedankt voor de tip, stuur er maar 2 van op![]()

Ja, dat was het ook.
Ik snap best dat EK gewoon rekening houd met zijn eigen fittingen. Maar ze hadden het blok ook iets groter kunnen maken.
Freddy bedankt voor de tip, stuur er maar 2 van op![]()
mooie uitgebreide uitleg, je zou het gewoon een tutorial kunnen noemen,erg stoer die blokken..wel balen van die ene fitting idd.

Zoals freddy zeg
Extender en klaar!
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
ziet er schoon uit, ook met die backplate

Een sli fitting van BP en een extender van BP zijn even "breed", dus dat lost het probleem niet op..
edit: dat past dus wel, ik dat dat het hier om een sli fitting ging.. maar het gaat om een schroef fitting
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Ja, gelukkig was Freddy daar met een tipDus komt wel weer goed.
We zullen het inderdaad gaan zien
Ja dank je! Ik vind het in ieder geval mooier dan naar een PCB staan te kijken. Jammer dat EK hier niets voor heeft. (Voor de sier want hij buigt niet door)
Jij hebt het dus nu goed opgemetenbedankt voor je PM.
Hier nog even een foto van de 2 blokken samen.
![]()

Bezig met de Sketchup van de Obsidian 650D
En hier de Extender.. Nu past de fitting wel!
![]()

Kijk, mooi voor elkaar zo!![]()

Heb een mailtje van HF. Eindelijk (na een maand wachten op EKwb) de EK-RAM x4 Acetal! Nice![]()
Nicee![]()

..en daar is het laatste koelblok. De EK-Ram x4 Acetal!
![]()
ziet er strak uit buurman![]()

Nice!![]()

Supper mooi blokje! pas je wel op voor demi water icm silver![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ik kreeg een leuke opmerking van de GLS chauffeur.
Hij zei: "Niet om het een of ander...maar wat voor fucking PC ben je aan het bouwen". lolz
Dank je wel man! Is ook strak gemaakt van EK.
Dank
Verklaar je nader.. kan ik weer wat leren.
**
Nadat het pakketje dus was aangekomen heb ik gelijk maar alle EKwb-Dozen erbij gepakt.
En dan nog een geheime onderdeel verklappen van de buildzie foto:
Tot de volgende updeet

Yummie mama!![]()
Me wanna updateee!

wat moet de GLS chauffeur nou weten van je pakketjes??ziet er weer goed uit!
en k3nny had het over een andere topic waarbij een ek gpu blok na een dag al corrosie had ofzo. nickel plated en had demi met silver coil in loop.

Zo een vrij middagje weer goed besteed. De rode en zwarte carbon is onderweg. Nice!
Maar ik moest weer zo nodig de Dremel ontstoffen en aan de slag gaan.
Heb dit keer de naam 'Obsidian Carnage' gegraveerd in plexi. En hier het resultaat.
Eerst fotosoep gebruikt om de letters daarna uit te printen en vast te plakken aan het plexi. Daarna mijn Dremel gepakt en aan de slag gegaan.
Het valt niet mee om rechte lijnen te maken, maar met wat positieve Slipknot op de achtergrond. Kon ik mijn concentratie houden en lekker doorbuffelen
De letters waren klaar. En daarna maar inkleuren met de diamantslijpkop.
Nadat ik klaar was met inkleuren, heb ik het plexi maar gezaagd met de Dremel. Toch mis ik de decoupeerzaag. Toch maar een keer kopen dus. *reminder to self*
Tadaa! De onderkant moet nog even bijgevijld worden en dan is hij klaar.
En nu even als voorbeeld achter de window in de Obsidian.
Dat was het weer.
Volgende update moet ik de hele kast uit elkaar halen en dan komen de plaatjes van de wederopbouwspannend!
Je had je logo beter in het plexi van het window kunnen frezen. Nu lijkt het net niet netjes doordat je weer een randje hebt waar je licht ziet en dus niet het idee krijgt dat het een geheel is. Niet heel strak imho, of had je er nog andere plannen mee?