• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nox media imon

gunnie_nl

New member
in verband met het al verdwenen zijn van een htpc waar ik men oog op had en het weer afhaken van kopers, gaan we het anders doen.

ik wist dat johnny nog een htpc kast had, dus die is deze kant in gekomen.

en nu eens gaan kijken hoe we dat allemaal in elkaar gaan steken, geen heavy modding
just rappe htpc met, als ik het er in gepropt krijg waterkoeling.

hardware:
-nox media imon
-asus striker 2 extreme
-intel E8500
-ocz 6 gb
-ati 6850
-auzentec prelude 7.1
-Innovatec pomp en cpu blokje
-Phobya Xtreme Quad 480 Radiator met 4x Phobya Nano-G 12
-Rii Mini Wireless Keyboard

nog nodig:
-psu
-hd
-fan,s
 
Laatst bewerkt:
nu ff snel wat maten genomen after some brainstorming, maar der zal wel wat inventiefs moet gebeuren.

moederboard op zijn plek, niet veel ruimte links en recht waar de 120mm fan,s ? radi,s moeten komen.
imag0130e.jpg



hier de GTX8800 op zijn plekkie, kaart is te lang. hij steekt in de psu dock
imag0131ch.jpg


bij komend probleem, met de dangerden of koolance blok op de gtx steek die door de
bovenkant van de case.
imag0132h.jpg


dus, ff back to de drawingboard, waarschijnlijk case ophogen.
iemand anders een idee?
 
Ophogen kan. Is je mainboard verlagen geen optie? Vaak zitten er pootjes onder zo'n case.
Je zou ook een casewindow in je gehele top kunnen maken en dan alleen daar bij je videokaart precies dat wat uitsteekt uit het plexi kunnen dremelen.
 
hhmm uitsteeksel is niet echt een optie, verlagen dan zou ik de hele case in barrels moet slijpen ivm I/O shield en openingen voor de kaarten, en dan een 40 mm er tussen zetten.

ik zit ff te denken richting een soortement van coolerdeck, een nieuwe deksel / top lid voor de case waar radiator en pomp in weg gewerkt zijn. en de hoogte voor de wc gfx creëert
vandaag sketch-up al opstart maar der kwam van alles tussen.

vandaag nog wel een foto,s gezien van een italiaan met een grote gfx kaart in deze case, heeft een hoek uit zijn psu geslepen...


toevoeging hardware list:
dunne 240 rad.
dunne 120 fan,s
 
oke ff een papieren update, ff laten zien dat ik het niet opgeef ;)

verandering hardware:

gtx8800 vervalt. wordt vervangen door Ati giegelbitje 6850 ( dit voor dx11, rapper en minder stroom)is on the way.vergelijk GTX8800 vs Ati 6850

bovenplaat case ligt bij de plaatwerker hij 73mm verhoogt..

black ice 120 vervalt ook, na wat posts van bundy te hebben gezien, komt er deze in.
Phobya Xtreme Quad 480 Radiator met 4x Phobya Nano-G 12 1500rpm

freddy was zo aardig om hem al in de shop op te nemen. ( ik begon wel aan me eigen te twijfelen, want ik vroeg of die hem kon leveren, en toen stuurde hij de link uit de shop..., die stond er toch nog niet!??)

Phobya Xtreme Quad 480 Radiator met 4x Phobya Nano-G 12 1500rpm

wordt vervolgt.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Johnny [CANCELLED] Nox Media Imon Verkocht 0
tomasvanderpijl Project Nox Coolbay Gallery & Build Logs 25
tomasvanderpijl Waterkoeling Project Nox Coolbay Waterkoeling 5
E Nox Coolbay HX HighFlow Product Reviews 5
bundymania [Bundymania User Review] UGOOS UT4 Android Media TV Box (GER) HighFlow Product Reviews 0
C Media / tv meubel koelen Overige Koeling 13
volcom Zelf Nas / media server bouwen Hardware & Software 3
dark viper zwolle [VERKOCHT] Thermaltake DH202 media center Verkocht 1
X All-round Media Center Hardware & Software 4
Wouter Gebruik jij social media site's zoals facebook? HighFlow Forum 27
H Media center met NAS Hardware & Software 0
Sw333t [INACTIVE] WD TV HD Media Player Verkocht 5
Freddy HighFlow Social Media @ Facebook, Twitter en Instagram HighFlow Computer Cooling Shop 14
L Media Center + TV Kaart, maar geen beeld/ontvangst? Help Hardware & Software 5
Source Western Digital TV HD Live Media Player HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Dustyrick media center Hardware & Software 20
E budget pure black media pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
Johnny [Oplossing] Windows media player bug Hardware & Software 6
Edtje Popcornhour Media Player Hardware & Software 38
MASTERBLASTER java ps3 media server. Hardware & Software 5
V Antec Veris Multimedia Premier / iMON Ultra Bay HighFlow Product Suggesties en Nieuws 28

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan