Sw333t
I Love my NUC
Beste heren, dames en overigen sarc,
Aangezien de pc bij ons in de woonkamer staat en ik totaal niets heb met grote behuizingen, gaan ook wij over naar small.
Dus bij deze wil ik jullie voorstellen aan mijn "Mini Elite", een pc die als basis de Cooler Master Elite 120 Advanced heeft (nog niet te koop overigens, daarvoor mogen de meesten wachten tot eind juli :badgrin.
Er gaat niet zo heel veel aan gebeuren, wat kleine dingetjes die ik wil toevoegen zoals een VFD schermpje voor de pc status en eventueel een window.
Allereerst de hardware:
Behuizing : Cooler Master Elite 120 Advanced
Voeding : Cooler Master Silent Pro Hybrid 850W
Moederbord : Asus P8H77-I ITX
Processor : Intel Core i3 2125
CPU cooler : Antec Kühler 620
Geheugen : Kingston HX Genesis Grey 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz CL9
Videokaart : Zoekende naar een kleine gpu (640/650)
Bootdisk : OCZ Vertex 2 60gb
Opslag : Kingston SSDnow V200 128gb (+ 1Tb hdd via USB3)
Fans : Cooler Master XtraFlow Slim 120mm (front + top)
Overige : Ledstrip met de kleuren blauw, wit en UV.
Inmiddels al het een en ander al reeds ingebouwd in de behuizing:
Lekker klein kontje.
Allemaal wel erg krap, maar ben nu echt zo blij met een volledig modulaire voeding. Maakt het allemaal wat makkelijker voor onderhoud (en kunnen de kabels blijven zitten).
Voor zover als mogelijk heb ik de kabels weggewerkt of netjes vastgezet.
Ledstrip past nog net .
De buitenzijde, erg klein ding en alsnog in mijn ogen lekker strak.
Frontpaneel van de Hybrid psu heb ik gemonteerd als enige device. Vooral op de AUTO stand houdt het de pc heerlijk stil. Werkelijk waar ideaal.
In het hoekje, met de externe dvd fikker erop (ja, er wordt hier nog wel het een en ander gebrand).
De vorige foto's waren nog van toen er een Intel Pentium G850 in zat, inmiddels is gisteren dit mooie cpu-tje binnengekomen:
Aangezien de case toch weer open moest gelijk de dremel, vijl en boormachine ter hand genomen. Had namelijk nog mijn VFD schermpje dat er nog in moest:
De info op volgorde van weergeven:
Bij deze wil ik ook Marco van Cooler Master Europe BV bedanken.
Tot de volgende update / upgrade.
Laatst bewerkt: