je moet het uiteindelijk zelf moeten beslissen![]()
je moet het uiteindelijk zelf moeten beslissen![]()
i5 750, EVGA P55 FTW, EVGA GTX460 1GB SC, Dominator GT
er komt een 280rad vooraan en de rest moet ik nog eens flink over nadenken voordat er weer dremel in gaat , ik krijg eind april begin maart een prometia mach 2 binnen en misschien ga ik die wel 24/7 op de cpu zetten en dan zou alleen de 280rad genoeg zijn voor de northbridge en gpu's hoop ik![]()
INTEL® Core™ i7-975X Extreme Edition
EVGA X58 SLI3 E767
OCZ 6 GB DDR3-1600 Tri-Kit
ASUS ENGTX570 DCII
CORSAIR-AX-1200
LIAN-LI PC-X1000
Waar ga je die prometeia mach 2 plaatsen? Intern? zou wel moeten kunnen als je het bovenste gedeelte leegmaakt toch?
vandaag een vrije dag en zit te wachten op wat spulletjes dus tijd om te denken hoe ik t gat kon dichten naast de mobotray en kreeg een idee
toen kwam ik de alluminium balk tegen die normaal gebruikt word voor de GPU's te ondersteunen en ben daar mee aan de slag gegaan
en toen maar de dremel erin
en na wat passen en meten kwam ik op dit uit
nie slecht vind ik zelf
beetje sneldrogende verf erop en hopla
tot de volgende update![]()
Laatst gewijzigd door Quadcore; 22-03-10 om 14:00.
Goed idee!
En dan door die gaten je kabels van je graka's laten lopen? Of een mooi displaytje? of meerdere?![]()
en nog een ..
na 5 minuten gekeken te hebben ernaar toch nog maar ff verder gegaan door te zoeken naar iets met gaatjes voor achter de alu strip ..........
en ja hoorik kwam een oude gtx295 backplate tegen
met de gaatjespatroon wat ik wilde
dremeluuuuuuuh
met als gevolg
![]()
Nice, maar kan je nou niet beter dat graka rek nog verder modden en er 1 strip mesh van maken?
Q6600 - P5Q-VM - 4x1GB DDR2 XMS2 - MSI 5770 1GB - 640GB HDD - OCZ ModXStream 500w - Aangepaste P180 Mini

1 woord. geweldig!
ook vet dat er weer gerecycled word, komt helemaal goed quad!
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
doe je goed zo
BTW, zou er eigenlijk geen 420 rad in passen?
Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!
komt goed denk toch dat dat t beste is
vandaag kwam ik thuis eneen pakket voor de deur !!!
t was t pakket van onze "gehaktballendraaier" vincent die de swiftech familie weer kompleet maakte
dus ik weer aan de slag
sorry voor de slechte foto's met flits , zijn net genomen en ik heb geen goed licht in huis voor foto's te maken
en kreeg er nog wat handige kabelbinders bijthanx nogmaals
en na wat spitten in de bakken met fittingen e.d kwam ik ook nog een bitspower fillport tegen en die heb ik gelijk maar in de case gezet
waarom zou je gaten boren als er toch al twee nutteloze gaten zitten in je case
morgen ga ik denk ik het reservoir een plaatsje geven .....
tot morgen![]()

Kijk dat ziet er weer zeer dik uit!
Aleen jij en vincent zijn echt mensen van het "zwart"
Ik hou meer van kleuren![]()
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
dat ziet er weer sjovel uit.
"gehaktballendraaier" hahaha xD
Ziet er allemaal weer netjes uit!
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
ziet er zeer netjes uit, ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komtdie zijkant zo dichtmaken is in ieder geval al een groot succes
![]()