ChillPascal
Bovenbaas.
Heren,
Mijn naam is Pascal. Ik ben, al zeg ik het zelf, een computer hobbyist in hart en nieren.
Spec's huidige systeem:
MOBO: MSI P67A-GD5 (B3)
CPU: Intel i7 2600K
MEM: Corsair Dominator 16GB
VGA: Crossfire XFX HD6850 Black Edition
HDD1: OCZ Vertex 3 120GB
HDD2: (3x)Samsung Spinpoint F3 1TB
OPT1: Goedkoopste DVD-writer die ik kon vinden, Sony dacht ik!
PSU: Cooler Master Silent Pro Gold 800W
CASE: Thermaltake Level 10 GT Snow Edition
MON: Een of andere 21" Full HD (Met Cam+ mogelijkheid voor digitale tv)
KB: Logitech G510
MOUSE: Corsair M60
MOUSEPAD: Steelseries, nog wat...
Koeling: Op 't moment luchtkoeling. 2x200mm Intake, 1x200mm Outtake voor Airflow.
CPU: 120mm Outtake (Intel RTS LC2011)
Filmpje huidige set-up(Een filmpje zegt meer dan 1.000 woorden ;p)
Nu vond ik het persoonlijk tijd om een eigenlijk waterkoeling set-up te creëren.
Toen ik dit een maal besloten had, ben ik een beetje rond gaan kijken in de Vraag/Aanbod afdeling van Tweakers.net.
Hier vond ik enkele interessante dingen zoals zowel een 120mm radiator als een 240mm radiator. Ook heb ik daar een EK-Ram Dominator blok op de kop kunnen tikken.
Verder moet ik vertellen dat ik mijn PC op een plank boven mijn scherm heb staan, met het frontpanel naar rechts. Dit betekent dat ik na de 'mooie' zijde van mijn PC kijk! Helaas heeft de Thermaltake level 10 GT enkel een raampje bovenin. Maar aangezien ik van beneden kijk, zie ik enkel de top fan's, niet echt mooi.
Dus heb ik besloten om Richard (aka kier een welbekende case-modder) een berichtje te sturen. Hierin heb ik aangegeven wat het probleem was en wat ik graag wou. Ik zou graag de 200m side-fan willen ruilen voor een Window. Na wat mailverkeer hebben we al snel een afspraak gemaakt en heb het paneel opgestuurd. Volgens zijn eigen zeggen verwacht hij 'm midden deze week terug te sturen.
*Update's met plaatjes komen!*
Mijn naam is Pascal. Ik ben, al zeg ik het zelf, een computer hobbyist in hart en nieren.
Spec's huidige systeem:
MOBO: MSI P67A-GD5 (B3)
CPU: Intel i7 2600K
MEM: Corsair Dominator 16GB
VGA: Crossfire XFX HD6850 Black Edition
HDD1: OCZ Vertex 3 120GB
HDD2: (3x)Samsung Spinpoint F3 1TB
OPT1: Goedkoopste DVD-writer die ik kon vinden, Sony dacht ik!
PSU: Cooler Master Silent Pro Gold 800W
CASE: Thermaltake Level 10 GT Snow Edition
MON: Een of andere 21" Full HD (Met Cam+ mogelijkheid voor digitale tv)
KB: Logitech G510
MOUSE: Corsair M60
MOUSEPAD: Steelseries, nog wat...
Koeling: Op 't moment luchtkoeling. 2x200mm Intake, 1x200mm Outtake voor Airflow.
CPU: 120mm Outtake (Intel RTS LC2011)
Filmpje huidige set-up(Een filmpje zegt meer dan 1.000 woorden ;p)
Nu vond ik het persoonlijk tijd om een eigenlijk waterkoeling set-up te creëren.
Toen ik dit een maal besloten had, ben ik een beetje rond gaan kijken in de Vraag/Aanbod afdeling van Tweakers.net.
Hier vond ik enkele interessante dingen zoals zowel een 120mm radiator als een 240mm radiator. Ook heb ik daar een EK-Ram Dominator blok op de kop kunnen tikken.
Verder moet ik vertellen dat ik mijn PC op een plank boven mijn scherm heb staan, met het frontpanel naar rechts. Dit betekent dat ik na de 'mooie' zijde van mijn PC kijk! Helaas heeft de Thermaltake level 10 GT enkel een raampje bovenin. Maar aangezien ik van beneden kijk, zie ik enkel de top fan's, niet echt mooi.
Dus heb ik besloten om Richard (aka kier een welbekende case-modder) een berichtje te sturen. Hierin heb ik aangegeven wat het probleem was en wat ik graag wou. Ik zou graag de 200m side-fan willen ruilen voor een Window. Na wat mailverkeer hebben we al snel een afspraak gemaakt en heb het paneel opgestuurd. Volgens zijn eigen zeggen verwacht hij 'm midden deze week terug te sturen.
*Update's met plaatjes komen!*
Laatst bewerkt: