Besloten foto's te maken van mijn laatste project. Ik wou dat ik een betere camera had, hij ziet er veel mooier uit in het echt.
![]()
Besloten foto's te maken van mijn laatste project. Ik wou dat ik een betere camera had, hij ziet er veel mooier uit in het echt.
![]()
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PC:
CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
mobo:Asus P7P55D EVO
GPU: Sapphire Radeon 5850
RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
Case:Project Piédestal

WTF ALEX!
En daar kom je nu pas mee
Weet je hoe vet concept!
Have some REP +1 alex!
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
cool alex!!
naked maar toch ook weer niet![]()
Thx! Het heeft ongeveer 2 weken geduurd voor ik tijd had om foto's te maken, en voor ik m'n statief terug had. M'n camera is al niet geweldig, maar zonder statief kan ik net zo goed een tekening maken, dat ziet er dan toch beter uit.
Er moeten nog een paar dingen aan gebeuren. Zo moet er nog een extra harde schijf bij om het gat naast de pomp te vullen, er moet nog een fancontroller is, en de kabels moeten gesleeved worden. Ik heb nog wat meer dingen op de lijst staan, maar dit zijn de 3 belangrijkste.
PC:
Lijpe machine alex, enige wat imho mist is een mooi gesleevde voeding, maar das dan ook echt het enige.
REcente pics.
![]()
Laatst gewijzigd door Oli4v; 27-03-11 om 00:43.
Duality: Q9550@Stock - P5Q Deluxe - HD5850 - 8GB OCZ - LiLi V1000b - HX650 - X-fi - Dual loops H2O!
PC:
Supervette case Alex!
PC:

Ghehe, alleen als die nog vetter word als deze he?
Ik ga binnen kort ook wat WC spul bij HF bestellen btw, dan zal ik het ook hier posten!
Phenom II @X4 4GHz|Crosshair IV Formula|Dominator CL71600|HD6870|OCZ Vertex 2 120|WC'ing Soon!
Erg vette kasten, top gedaan.
Hi vrienden en mede-modders,
Voordat het stem geweld morgen losbarst in de CM contest, wil ik de foto,s delen met jullie in de highflow gallery van de CM-HAF-XL
Dit zijn de wat leukere foto,s
Grtzzz.
Laatst gewijzigd door coolfris; 02-01-12 om 19:48.

Mijn mod kwam langzaam tot een einde... totdat Kier in eens met het geweldige idee kwam om mij zijn frozenQ te sponseren; KIER BEDANKT!
Er komen er dus dadelijk twee inHet zal daarom nog wel even duren voordat het af is dus daarom vast wat teasers.
![]()
Graag gedaan
Man, ik blijf die hdd opstelling mooi vinden![]()
Laatst gewijzigd door coolfris; 03-01-12 om 11:44.
@homienator dat witte toetsenbord kan echt niet hè![]()