ik ben best wel benieuwd hoe jij het m-atx bord in atx case qua leegte gaat oplossen omdat er bij mij ook een matx bord inkomt....
ik ga van de week nog ff verder met oefenen van plexi graven en ga het dan waarschijnlijk zo oplossen ... kan ik ook gelijk de kabels beetje wegwerken![]()
Current :Steam: Fall3n
Bart's HTGH Build
Erg benieuwd wat je er van maakt :p kast ziet er om te beginnen al mooi uit. Kzal straks eens bij soppy langsrijden of die kast al verstuurd is xD

Is er geen standaard skp bestandje van die lili kast? Die sketchup bib is zo groot, zou bijna zeggen dat 'ie er wel in moet staan.. Ben zelf alleen niet handig genoeg met 3D software om de lili voor je uit te tekenen. Heb 'em zelf ook niet staan dus kan verder niets opmeten enzo.
Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll
Heeeeeeeeelllllllaaaaaaaassssssss zal je toch geduld moeten afwachten.
Er is wel een skp bestandje van de PC-P50, maar die scheelt teveel qua looks.
Ik zal, als de behuizing binnen is, wel eens kijken of ik met mijn foto en paint skillz een heel stuk verder kom. Moet ook nog kijken vanaf welke zijde het front bewerkt moet gaan worden voor een perfect fit.

Je maakt me nu wel benieuwd naar je plannen! Klinkt lekker en de kast is sowieso al super tof. beetje hardware erin, mijn mugen erop knallenen je hebt een toffe bak staan.
Intelligence is knowing a tomato is a fruit, wisdom is not putting it in a fruitsalad - Brian O'Driscoll
om nom nom nom ....
De lili is binnen :kwijl:
Dit gaat wat worden![]()
Current :Steam: Fall3n
Bart's HTGH Build
Yeah, foto's![]()
Je kast laten modden? Brink of Modding
Casemods: miXture, Cubeleon
Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding

Wat een tof kastje! Lijkt me dat je daar genoeg ideeën op los kunt laten! Wanneer ga de plannen bekend maken?![]()
over het algemeen tussen 02.00 en 05.00![]()
succes is doen waar je goed in bent en de rest door andere laten doen.
http://forum.highflow.nl/f16/soppy-s...euw-voor-8054/
Ben benieuwd, succes
veel mod plezier![]()

Ik wil plaaaatjes zieenn!
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Tijd voor Lian Li waardige foto's. Dus de behuizing net even buiten opgesteld en in daglicht op de gevoelige plaat gezet.
Alle foto's zijn geresized naar 500 pixels breed, maar zijn klikbaar naar 3648 x 2736 pixels:
Nieuwsgierig konijn.
Beschadiging op het plexiglas, maar is niet erg. Wordt toch vervangen.
Daar krijg je toch een verrekte stramme kabouter van zeg.
Alleen... ik mis iets.. Nu ken ik de Lian Li behuizingen niet, maar waar moet ik de harde schijven in monteren? Hoort er geen HDD cage bij te zitten?