• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CIP] ----- Parvum Toxic -----

SpaVet

New member
[CIP] ----- Parvum Toxic - X99 - 5930k -----


Welkom


Wie ben ik ?


Ik ben Bart Kessels, een jongen van 16 jaar die in België woont. Ik studeer Industriële wetenschappen en hou me graag bezig met computers.


Mijn design


De foto's die ik heb toegevoegd zijn de renders van mijn volgende computer. De case zal gemaakt worden door Parvum Systems, de bouwmaterialen voor de case zijn acrylic en staal. Waarom staal?Ten eerste voor de stevigheid want de kast is best wel groot, maar ook omdat het bij het thema past. Zoals u kan zien op de voorkant van de case ziet het symbool van radiatie, dit symbool doet mij meteen denken aan tsjernobyl waar veel verroest staal ligt. Door dit samen te combineren met acrylic kreeg ik dus het eindresultaat. Het kleurenschema zal geel/zwart zijn. (Het is mogelijk dat de componenten niet overeen zullen komen met de werkelijkheid)


Componenten


Main components

  • Intel core i7 4770k --- Intel Core i7 5930K
  • Msi z87 MPower --- Asus X99 Deluxe
  • 16 Gb ddr3 dominator platinum ---ddr4 (nog geen idee welk)
  • Msi gtx 780 Ti
  • Samsung 840 evo 250 Gb ---2 x Plextor ssd m6s (gesponsord)
  • 2 Tb seagate HDD
  • corsair ax760
  • some peripherals
Watercooling components
De renders

Front



Left



Right



Top



Sponsor(s)

Ik ben zeer blij met het feit dat vanaf vandaag mijn build gesponsord zal worden.

Noiseblocker

Bij deze wil ik dus meneer Niels Polenz bedanken voor de fans die hij zal sponsoren!!

Bitfenix

Dankzij @ROGRichard word ik nu door Bitfenix gesponsord !! Alvast bedankt voor alle spullen.

Plextor

Ondanks dat ze normaal niemand sponsoren, mag ik toch één v/d gelukkigen zijn en mag ik 2 Plextor m6s ssd's in ontvangst nemen. Alvast bedankt.


Ik hoop dat ik jullie snel een update kan bezorgen,


Bart