+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: basjes g5 case mod

Senior Member enthernal has a spectacular aura aboutenthernal has a spectacular aura aboutenthernal has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Reputatie Macht
    3
    Da's een hoop licht Ziet er mooi uit voor een mac

Senior Member z999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura about z999's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    Nice, beetje overkill on the leds imo.

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Ziet er goed uit. Leds zijn heerlijk fel, zal nog aardig wat licht van over blijven lijkt mij als de componenten er overheen komen.

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    ziet er lekker uit zo bas.

Senior Member Basje will become famous soon enoughBasje will become famous soon enough Basje's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Reputatie Macht
    3
    Ja leds zijn idd fel. Nou moet ik wel zeggen dat de foto's en het filmpje in het donker gemaakt is (lichten uit thuis), en ik kan de leds met de afstandsbediening nog regelen. ze stonden op het moment van de foto op ze felst.

Senior Member Basje will become famous soon enoughBasje will become famous soon enough Basje's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Reputatie Macht
    3
    Heeft even geduurd maar, hier is de volgende update.

Alle fans, rads en fancontrollers zitten op hun plek. We kunnen van de zomer aan de hardware beginnen. Heb de kast even in de tuin gezet met dit mooie weer en een paar foto's geschoten. Ik zie wel dat ik nog geen foto genie ben .

sam_0099.jpg
    Totaal overzicht binnenkant met blauw licht.

sam_0098.jpg
    Wie kan het reservoir vinden?

sam_0104.jpg
    Met rood licht.

sam_0106.jpg
    In het gras.

sam_0094.jpg

sam_0095.jpg
    De achterzijde heel clean vindt ik zelf.

Gr. Basje

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten