• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Arwin74

arwin74

Active member
Tja zoals sommige op TP12 al gezien hadden ben ik dus weer is met een build begonnen

Gewoonlijk bouw ik al me waterkoeling in de case waar ook de pc inzit maar aangezien ik nogal is van case wissel heb ik deze keer voor een andere oplossing gekozen

Ik ben dus druk doende om een standalone koelunit te bouwen die ik met behulp van quick disconects meerdere jaren kan gaan gebruiken

de case:
case.jpg

de pomp:
pomp.jpg

pomp top:
top.jpg

reservoir:
reservoit.jpg

controller:
controller.jpg
controller koeler.jpg

radiatoren:
rad 1.jpg
rad 2.jpg

fans:
fan.jpg


De rest van de onderdelen volgt spoedig want na 4 dagen "rust" moet ik morgen weer werken dus bij deze kap ik dit bericht nu af ;)

Arwin
 
Zoals te merken op moment beetje stil, maar lig dan ook al sinds woensdag met 40graden koorts op me bedje.

Vandaag nog wel Freddy blij gemaakt met een kleine bestelling dus dat gaat vast allemaal weer goed komen (allemaal aqua computer speeltjes :p ).

Arwin
 
Beterschap dan maar :)

Ik heb ditzelfde idee ook eens uitgevoerd, maar dan met 2 TEC Units extern in een Lianli-350. Mijn bedoeling was om met LAN parties de interne rads te gebruiken en thuis de unit. Had dus aan de achterkant van mij case een soort switch in de loop zitten die van de externe uinit naar de interne unit kon omgezet worden en dat de externe unit kon worden afgekoppeld.
Heb er uiteindelijk voor gekozen om gewoon de radiatoren te gebruiken :)

Ben dus benieuwd hoe jij dit alles gaat aanpakken :)
 
Als alles loopt en gaat zoals ik wil gaan we van het weekend een begin maken met de leidingen in Arwin74, 1 voordeel is allemaal dicht bij elkaar en heb er geen blokken inzitten :p

Arwin
 
nog ff in melkaar geflanst voor het slapen gaan, hier moeten straks de "fill poorts" inkomen om straks naar de andere pc te kunnen koppelen, moet straks als locatie van koppelingen bekend is nog mooi mat zwart gespoten worden
WP_001162.jpg

kwam er ook achter dat ik de onderste schroefjes om de rad vast te zetten niet kon gebruiken, dus alles weer uitelkaar gehaalt en creatief met de vijl geweest :p
WP_001163.jpg

aangezien alles toen toch al los was gelijk de 3 inbusboutjes die in het zicht zitten mee gespoten waarna alles weer in elkaar gezet kon worden:
WP_001158.jpg

Morgen dus 1 stukje buis alvast plaatsen want de rest van me onderdelen is er helaas nog niet, hoop wel dat ze binnen komen voor Freddy op vakantie gaat ;)

Arwin
Arwin
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, arwin74. Felicitaties 1
HighFlow Gefeliciteerd, arwin74. Felicitaties 4
HighFlow Gefeliciteerd, arwin74. Felicitaties 2
MrGiorgio Gefeliciteerd Arwin74 Felicitaties 8
arwin74 arwin74 ze bouw putje hahaha Gallery & Build Logs 82

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan