• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Area 51

alain-s

Junior Member
Hier zijn we weer, na een tijdje niets met pc modding te hebben gedaan word het eens tijd voor een nieuwe project. Voor dit project ben ik gaan aankloppen bij Dell om te vragen of ik de Area 51 onder handen mocht nemen. Paar maand later stond er een groot pakket van Dell voor mijn deur. Natuurlijk gaan we hier niet veel stock aan laten buiten wat herkennings punten. Het project word mede ondersteunt door Highflow en EKWB. Zo genoeg gepraat tijd voor wat foto's maar als eerste even kleine lijst ter ere van de sponsors.







Zo nu kunnen we er aan beginnen, paar foto's van de case en inhoud en wat er allemaal bij komt.





















Tijd om alles uit elkaar te halen.







Alle hardware dat er uit kwam moet er later ook weer in geraken. Zo oogt het mooi zonder all kabels die er bij horen.



Dan hebben nog wat gerief van onze sponsor.

Pakje van highflow





Pakje van EKWB



Zo tijd voor het echte werk. Water blokken ge installeert om te zien of alles wel mooi zou uitkomen.



Vervolgens de slijpschijf maar ineens in de case gezet.



Nieuwe plaatjes gemaakt van ijzer. Had deze eerst in plexi gemaakt maar dit leek me niet echt stevig om de rads aan op te hangen.





Vervolgens deze over de originele behuizing gezet en vast gelast.







Nu dit klaar is tijd om nieuwe mobo tray uit te werken. Hier al een preview van wat er aan komt.



Tot de volgende update.
 
Terug
Bovenaan