hallo,
ik ben opzoek naar een fan controller
wat zijn de eisen
zeker 30 wat per kanaal
alle fans kunnen zien met temp en rpm
auto functie
alvast bedankt voor de hulp
hallo,
ik ben opzoek naar een fan controller
wat zijn de eisen
zeker 30 wat per kanaal
alle fans kunnen zien met temp en rpm
auto functie
alvast bedankt voor de hulp
moet nie echt 30 wat zijn maar moet wel een fan van 5400 rpm kunnen auto late draaien op temp want heb nie een fan die constant op 5400 rpm draaien en nog gewone 200 fan en nog paar fans

En nu in het nederlandsch?
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
een fan controller die een fan van 5400 rpm aan kan en deze automatisch via de temperatuur regelt en alle fan's tegelijk toont met de temperatuur en rpm
er moet ook een alarm opzitten die als de temp te hoog is

Kijk dat is beter
Is een aquacomputer controller niks voor je?
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Aqua-Computer Aquaero 5 XT USB fan controller, graphic LCD, touch control, IR
heeft die een automatiche fan regelaar enz kan ik er een 5400 rpm fan opzetten
hallo ik ben van plan om als ik mijn pc heb en terug wat geld heb een fan controller te kopen
ik heb al eens gezocht en vond deze Aqua-Computer Aquaero 5 XT USB fan controller, graphic LCD, touch control, IR remote control
nu is men vraag
kan deze controller een fan van 5400 rpm besturen
en automatisch laten regelen via de temperatuur
hij moet ook een alarm geven als de temperatuur te hoog is
en heb ook gezien dat je er een pomp kunt op aansluiten kan ik dan de pomp van men h100 erop aansluiten enz
alvast bedankt
De Aquaero kan dat hebben en doet alles wat je vraagt.
De pomp van de H100 zou ik gewoon normaal aansluiten, die reguleert zelf al de fans etc. via PWM.
Je kan ook de Mcubed controller overwegen, doet ook wat je vraagt:
mCubed T-Balancer bigNG
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
Als je toch al een H100 hebt kan je misschien beter even wachten tot het corsair link commander systeem verkrijgbaar is.
Misschien dat freddy meer licht daarop kan schijnen..
Hier een link:
Corsair Link Cooling Kit
ja ziet er goed uit hoeveel kost hij en zal hij te koop zijn in highflow
Je kan hier een topic aanmaken en vragen of freddy eraan kan komen en misschien een prijsindicatie erbij.