+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Noctua Nh-d14 + 1090t

Junior Member audio-holic is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 01-Jan-12
    Reputatie Macht
    0

Noctua Nh-d14 + 1090t

Hallo,

Ik ben sinds een paar dagen bezig met het overclocken van me pc.
    Nu op 4.0GHZ 20x200 1.52vcore (load)
    Maar als ik met Intel burn test het stresstest level op High zet dan kom ik over de 62 graden met mijn Noctua koeler.
    Ik heb gewoon het standaard meegeleverde NHT1 koelpasta gebruikt.
    Normaal zou de Noctua dit toch onder bedwang kunnen houden?
    Wie kan me helpen om de temps wat lager te brengen?

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    ik weet niet wat voor een cpu het is (een i7 920/930?) dan zou dat voltage veel te hoog zijn (en niet zo gek dat het zo warm loopt...

maak anders even een topic in de overclock gedeelte van het forum, post daar zoveel mogelijk van je hardware en instellingen dan kunnen we effe kijken waar het "fout" gaat of beter kan

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dopestuff Bekijk Berichten
    ik weet niet wat voor een cpu het is (een i7 920/930?) dan zou dat voltage veel te hoog zijn (en niet zo gek dat het zo warm loopt...

maak anders even een topic in de overclock gedeelte van het forum, post daar zoveel mogelijk van je hardware en instellingen dan kunnen we effe kijken waar het "fout" gaat of beter kan
    Dit is een AMD 1090T zon overclock heb ik ook draaien op mijn AMD 965BE ook op 1.52V ik draai op watercooling, en mijn stress temp is dan 51 graden,

Jouw stress temps voor een luchtkoeler zijn zelfs zeer netjes te noemen! 4ghz is gewoon veel voor AMD
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten