De Vendetta is al wel heel oud (mei 2008 kwam hij in de pricewatch binnen), en hij is nu al EOLVan Alpenfoehn heb ik nog geen reactie gehad, ik ga dus maar een tweede en derde mail sturen.
De Vendetta is al wel heel oud (mei 2008 kwam hij in de pricewatch binnen), en hij is nu al EOLVan Alpenfoehn heb ik nog geen reactie gehad, ik ga dus maar een tweede en derde mail sturen.
Je kast laten modden? Brink of Modding
Casemods: miXture, Cubeleon
Custom reservoirs: Phase 2 Casemodding
Hij is inderdaad al oud. Daarom ook geen ondersteuning voor nieuwere sockets. Ik wacht namelijk op reviews zodra deze er is voor socket 1155/1156. Kijken of tie dan nog steeds zo goed koelt vergeleken met de nieuwere koelers.
Thermalright Venomous X (is ook in het zwart)
Strak en zeer goede koelprestaties (gelijk aan Noctua D14)
![]()

Cooler Master V10, heeft echt goede koelprestaties, en je kan er een TEC/Peltier mod van maken zonder te veel moeite.
Cooler Master V10 CPU Cooler Review - Page 13
De V10 is wel leuk idd, dat was het originele plan ook, maar echt nieuw is hij niet meer na 3 jaarIk vind de nieuwe Be Quiet Dark Rock Pro ook wel cool, wellicht dat dat hem wordt.

haha ik win![]()
I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6
- What a Mesh!!! Buildlog -
die is echt kei slechte cooler !! orginele coolt nog beter xD heb hem hier liggen ,
heb momenteel zelf de Noctua NH-D14 in me case ! is echt een dikzak xD
Dan denk ik dat je iets niet goed gedaan hebt, bij Bit-tech komt hij erg goed uit de test![]()
Over welke koeler heb je het M5rvii? Ik vind die venomous x mooier dan de be quit. Die is zo mega, dan zie je de rest van je moederbord niet meer :O

google had je erg snel geholpen maareh een scythe mugen Scythe Mugen 2 Rev. B prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch is een goede keuze