+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Fan voeding

Senior Member larsc2 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2

Fan voeding

Hallo,

Ik heb een nieuwe recom power engine 600 watt voeding gekocht, nu vind ik dat de ventilator te veel herrie maakt als de pc idle is.. Ik zou de fan graag willen vervangen door een stiller exemplaar, welke raden jullie mij aan?

Bvd

Professioneel amateur hesselcandea is on a distinguished road hesselcandea's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 27-Oct-11
    Reputatie Macht
    1
    Ik heb nog nooit van dit merk gehoord.

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    ik zou gokken een yate loon

alleen houd er wel rekening mee dat:
    -als je de voeding opent je de garantie kwijt bent
    -je een fan nodig hebt met laag start voltage (vaak zijn de voedingen namelijk temperatuur gestuurd en anders start je fan pas als de voeding best wel warm word)

als ik jou was zou ik van te voren even uitzoeken of jou fan wel temperatuur gestuurd word...
    het is namelijk een budget voeding en daar kan je niet altijd alles van verwachten

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    49
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hesselcandea Bekijk Berichten
    Ik heb nog nooit van dit merk gehoord.
    Dan heb jij je oren nooit goed gebruikt .

Recom is nou niet echt een onbekend merk. Het is geen A-merk, maar kan in de mid-range sectie aardig meekomen.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten