+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: Servers, web-game hosting, datacenters etc.

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    maar je ts is niet meer nodig oly, hf ts draait weer als het goed is

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    I know, maar daar ging het hier niet meer over. het ging er nu over dat mijn beveiliging niet lek was. (sterker nog, als het goed is is mijne beter beveiligd als jouw betaalde ftp ) (tenzij teamspeak daar nu natuurlijk een breuk in geslagen heeft maar dat lijkt me sterk)

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olympus Bekijk Berichten
    I know, maar daar ging het hier niet meer over. het ging er nu over dat mijn beveiliging niet lek was. (sterker nog, als het goed is is mijne beter beveiligd als jouw betaalde ftp ) (tenzij teamspeak daar nu natuurlijk een breuk in geslagen heeft maar dat lijkt me sterk)
    dat is makkelijk zeggen, bewijs het maar eens
    maar dit is onzinnige offtopic praat van je

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    zegt de gene die op een bericht richting x-tripiot reageert. snel bewijs. port 80 staat bij jouw open. thats it. en zoals je zelf al zij. dit is offtopic

Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olympus Bekijk Berichten
    zegt de gene die op een bericht richting x-tripiot reageert. snel bewijs. port 80 staat bij jouw open. thats it. en zoals je zelf al zij. dit is offtopic
    volgens mij heb ik alleen gezegd dat je ts niet meer nodig was, voor de rest niets

en nu ONTOPIC, misschien kan een mod deze rommel opruimen

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Heren, vecht het thuis eens uit zeg.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten