• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe videokaart.

Robin

Member
Ik wil in een korte periode een nieuwe videokaart kopen..

Heb zelf al veel lopen vergelijken maar ik kom er gewoon echt niet uit..

Heb momenteel het volgende systeem:

Core i5 2500K
MSI Z68A-GD65
8 GB 1600MHZ G.skill ripjaws
MSI GTX660 OC 2GB
Be Quiet Dark power 750watt Gold.

Het zit zo dat ik de oude videokaart eigenlijk voor een ander ouder systeem had gekocht. Maar momenteel in me hoofd computer gebruik.. Ik ben er aan toe om de oude videokaart in het andere systeem te plaatsen (aangezien hij steeds minder word in prestaties tegenover alle games die nou momenteel verschijnen.)

Mijn budget voor een nieuwe videokaart ligt momenteel op 300 euro (330 euro max)

Ik ben dit jaar van plan om het moederbord te vervangen en de processor(zodat ik met een `kleine`upgrade er toch weer bij ben met de tijd), omdat ik niet van plan ben om over te stappen naar skylake omdat het huidige DDR3 voor mij het prima doet.(en anders weer extra kosten moet gaan maken voor DDR4 geheugen) Ik wil zelf voor de toekomst niet achter gaan lopen op de features van het moederbord.. (zoals sata-express en M.2)

Nou zeggen jullie waarschijnlijk dat het niet de moeite is omdat een hashwell refresh of een broadwell unlocked maar marginaal sneller zou zijn in games.. Voor de huidige games is dit wel waar natuurlijk.. Maar wil ook waarschijnlijk mijn O.S gaan vervangen omdat windows 7 geen nieuwe features meer krijgt.. En ik geen zin heb om straks 2x een clean install van het nieuwe o.s te moeten gaan doen.. (en dit wil ik liever doen als ik een nieuw moederbord heb)

Overigens denk ik dat skylake en wat daar na komt ook niet veel sneller zal worden.. Er is bij Intel een trend ontstaan dat ze de moeite kwa prestaties niet meer hoeven te doen omdat AMD toch niet meer kan bijbenen..
Maar ik weer dat de nieuwe processor wel per clock tick sneller zullen zijn.

Ik heb zelf al zitten neuzen betreft de videokaarten.

Helaas kom ik niet verder dan een AMD Radeon r9 290 4GB momenteel..


-GTX980 (is mij veelste duur.)
-GTX970 (die wil ik niet wegens de omstreden memory ontwerp)
-GTX960 (is mij momenteel te langzaam en maar marginaal sneller dan mijn kaart (zit rond de GTX760 / 770 range)

-R9 280X 3GB (vind ik momenteel te duur voor wat je krijgt, voor een beetje meer heb je de R9 290 4G,
ook is deze kaar gebaseerd op de HD7970 wat ook niet erg meehelpt voor de toekomst (aangezien de R9 290 de enige serie is die GCN architectuur ondersteunt en dus toekomst proof is (ook vanwege 4GB geheugen)

Daarna verder gekegen in de R9 290 serie..

Ik lees diverse dilemmas met deze kaarten, van blackscreens tot artifacts.. (ik weet hier het fijne niet van helaas, dus als iemand hier meer over weet, zou ik er graag uitleg van hebben)


En dan het volgende punt:

Nou een R9 290(x) kopen of wachten op de nieuwe R9 300(x) series..(aangezien het niet heel erg lang meer zou duren)

Ik vind dit een hele moeilijke keuze eigenlijk omdat we niet weten wat er gaat komen.. Heb een hoop speculaties gezien waar geen knop aan vast te maken is...

*Waar ik bang voor ben met de nieuwe series, dat is het prijspunt waarop deze kaarten op de markt komen.
Gaan ze heel duur worden of worden het nog relieen prijzen..

* Of de nieuwe series heel positief zullen worden ontvangen en / of dat het toch weer een mooie AMD flop word.

* Hoeveel sneller deze kaarten worden (zodat je wellicht beter momenteel een goedkopere kaart op de kop kan tikken dan straks een nieuwe kaart kopen die marginaal sneller is, maar wel erg veel duurder kost.

Ik twijfel momenteel erg tussen een sapphire r9 290 4GB OC Tri-x voor zo`n 290 euro
(deze kaart vanwege de betere koeler, men koopt met de dag van vandaag geen andere GPU luchtkoeler meer.. dus een goede koeler standaard is wel noodzakelijk)
En tussen de sapphire r9 290 4GB OC Vapor-X voor 330 euro.. Beseffend dat je voor dat geld ook een R9 290X 4GB al hebt.. van de fabrikant TUL..

Persoonlijk zie ik meer in de vapor-x editie.. Misschien voor de meeste mensen het geld niet waard..
Maar als je een review hebt gezien en snapt waarom deze kaart stukken beter is kwa ontwerp (dat sapphire een eigen ontworpen pcb gebruikt en betere chokes gebruikt, een vapor systeem gebruikt en de mogelijkheid heb om op lagere belasting maar 1 fan kunnen gebruiken zodat dit stroom en geluid scheelt..

Maar aan de andere kant heb ik voor het zelfde geld een R9 290X..
Alleen weet ik niet hoe goed die koelers zijn met de goedkopere R9 290(x) kaarten... Alleen is mij wel opgevallen (door diverse reviews op youtube te bekijken) dat er best wel een hoop zijn die slechter koelen en meer herrie leveren..

Daarnaast de R9 290 4GB is geintroduceerd in 2013.. Die kaart is ook al weer 2 jaar oud, misschien is dit ook iets om rekening mee te houden..

Ik zou graag jullie visie eens hierover willen horen.. Wat zouden jullie mij kunnen aanraden?
 
ik zou nog heel even wachten tot amd hun nieuwe serie aankondigt, want dan gaat iedereen zn kaart verkopen en dan kan je mooi een 2e hands 290 of 780 op de kop tikken

Hoe lang gaat dit dan duren?? Er werd in 2014 al beweerd dat dit in februari 2015 zou zijn, maar de maand is zowat al afgelopen..
En volgende maand verwacht ik eigenlijk ook nog niks.. Weet je ook al wat de prijzen gaan worden? Ik i.i.g nog niet
Weet je ook hoeveel sneller de nieuwe kaarten worden? Ik ben zelf nog erg huiverig over de nieuwe kaarten.. Die waarschijnlijk weer de volle pond kosten en misschien niet eens zo heel veel sneller zullen worden.. Zeker als je hier en daar op het internet leest dat de R9 390X sneller gaat worden dan de GTX980 van nvidia.. En waarschijnlijk is het ook dat de R9 390(X) de enige kaarten zullen zijn die de HBM geheugens zullen gebruiken..

En een 2ehandse kaart aanschaffen ben ik niet zo huiverig mee.. Je weet niet wat de vorige eigenaar ermee gedaan heeft..
Kan je zomaar ineens heel duur komen te staan met 200 / 250 euro..


Ga je 4k gamen?
Anders maakt de 4GB zo goed als niets uit.

Niet per direct, maar in de toekomst zou ik wel naar 4K gaming kunnen gaan uit kijken..
 
ik zou nog heel even wachten tot amd hun nieuwe serie aankondigt, want dan gaat iedereen zn kaart verkopen en dan kan je mooi een 2e hands 290 of 780 op de kop tikken
Ben het volledig met je eens. Ati komt misschien wel met surprise surprise 8gb?
Het zal wel niet, maar wachten is nu verstandig.
Het zal ook even afwachten wezen m.b.t de schermen die binnenkort op de markt gaan komen.

Freesync / G-sync

Je kunt wel een kaart kopen van 300 maar als je straks weer 300 bij een scherm moet leggen G-sync:(.

Ik snap de gevoelens omtrent de gtx970 ook, heb hem niet voor niks teruggestuurd:eek:.
 
En als AMD nou met een toch iets tegenvaller komt? Zoals het gebeurde bij de bulldozer.. Heb je al die tijd voor niks gewacht.. En waren andere opties wellicht beter geweest..

Ik ben momenteel ook aan het kijken voor een 2ehandse GTX780.. 3GB waarmee ik desnoods het GTX970 debacle mee zal tackelen.

Daarnaast zullen de huidige kaarten toch nog niet snel genoeg zijn voor 4k, ook wel een reden waarom ik dan beter een tweedehandse GTX 780 kan steken.
 
Is het dan niet juist nog verstandiger on die 4 weken te wachten?
Prijzen van die tweedehands kaarten zullen ook wel kelderen, aangezien nvidia dan weer op de release van de 300 serie gaat reageren met prijsverlagingen.

We staan met dit hele verhaal een beetje op een breekpunt, niet alleen met gpu's, ook de schermen waar ze nu hard mee bezig zijn.

Als een freesync scherm straks 200/300 goedkoper is dan een g-sync scherm, dan kun je er de donder op schrijven dat er veel gamers voor freesync zullen gaan, ook omdat het een standaard is.

ik heb het vermoeden dat de 21:9 straks de nieuwe game standaard gaat worden. Net wat lager aan pixels dan 4k en dan zou je het met een goede 20% increase over de gtx980, het meesten toch wel normaal kunnen spelen op 21:9.

De hbm gaat zorgen voor meer bandbreedte in die resoluties en nvidia gaat er in 2016 pas wat mee doen? Denk er ook bij na dat nvidia je net met een goedkope truc een 970 heeft laten willen kopen. G-sync? ideetje van amd om de laptops zuiniger te maken! Dus nu verkopen ze zo een module voor een paar honderd en iedereen kan het ff neerleggen.

Ik zou de bulldozer of enige andere cpu reeks niet betrekken in dit verhaal aangezien het er niks mee te maken heeft.

Het is natuurlijk speculeren maar ontkennen kunnen we deze situatie helaas niet, denk ik!

Ik ben pro nvidia, ati kan me rug op maar omdat ik niet weet wat er komen gaat kan ik die beslissing niet nemen, bij mij speelt echter wel mee dat ik nog een nieuw scherm moet hebben.

Hier komt het eigenlijk op neer, ben jij straks ook verlieft op een 21:9 ? of vind je het allemaal wel best?

In dat geval zou ik lekker die 780 pakken 2 stuks en lekker op die 25/14 res gaan zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat 20% over de GTX980 niet echt wereld schokkend zal zijn (en niet de moeite is om daar een veel duurdere videokaart voor aan te schaffen( eens word een videokaart toch echt oud).. Aangezien deze meting voor de R9 390X wellicht zal gelden.
Ook heb ik gelezen dat de R9 390(x) versies de enigste kaarten zullen zijn met HBM wellicht en een nieuwere GPU versie..
Overigens denk ik ook dat de R9 380(x) kaarten gewoon geen nieuwe chip ontwerp zullen krijgen maar eerdere een optimalisatie..(en geen HBM omdat dit de kaarten alleen maar onnodig duur maakt)

Dus de R9 390(x) word een gehele nieuwe kaart, en bij de R9 380(x) word gewoon de oude R9 290(x) voor aangepast (wellicht verkleint, maar geen nieuwe techniek)

Dit omdat een nieuwe chip ontworpen / produceren gewoon erg veel geld kost, en deze kosten wellicht alleen uit de high-end R9 390(x) gehaald kunnen worden.
Daarnaast zal alles wat lager is dan de R9 380(x) allemaal oude wijn in nieuwe vaten zijn..

Dit zag je namelijk ook al gebeuren met de huidige AMD R9 lijn en alles wat eronder zit.. Alleen de R9 290(X) kreeg een nieuwe chip..

De rest eronder was allemaal geoptimaliseerd van oude techniek om geld te besparen..
Ik denk dat het zo ook uit zal pakken met de aankomende nieuwe lijn.

Is het zinvol om 280 euro te betalen voor een MSI GTX780 TF OC?
 
Ik denk dat 20% over de GTX980 niet echt wereld schokkend zal zijn (en niet de moeite is om daar een veel duurdere videokaart voor aan te schaffen( eens word een videokaart toch echt oud).. Aangezien deze meting voor de R9 390X wellicht zal gelden.
Ook heb ik gelezen dat de R9 390(x) versies de enigste kaarten zullen zijn met HBM wellicht en een nieuwere GPU versie..
Overigens denk ik ook dat de R9 380(x) kaarten gewoon geen nieuwe chip ontwerp zullen krijgen maar eerdere een optimalisatie..(en geen HBM omdat dit de kaarten alleen maar onnodig duur maakt)

Dus de R9 390(x) word een gehele nieuwe kaart, en bij de R9 380(x) word gewoon de oude R9 290(x) voor aangepast (wellicht verkleint, maar geen nieuwe techniek)

Dit omdat een nieuwe chip ontworpen / produceren gewoon erg veel geld kost, en deze kosten wellicht alleen uit de high-end R9 390(x) gehaald kunnen worden.
Daarnaast zal alles wat lager is dan de R9 380(x) allemaal oude wijn in nieuwe vaten zijn..

Dit zag je namelijk ook al gebeuren met de huidige AMD R9 lijn en alles wat eronder zit.. Alleen de R9 290(X) kreeg een nieuwe chip..

De rest eronder was allemaal geoptimaliseerd van oude techniek om geld te besparen..
Ik denk dat het zo ook uit zal pakken met de aankomende nieuwe lijn.

Is het zinvol om 280 euro te betalen voor een MSI GTX780 TF OC?

is de 290x tweedehands niet goedkoper? Wat voor scherm heb je?

Misschien eentje met custom cooler? is in iedergeval wat meer toekomst gericht met die 4gb.
Mocht je straks toch nog een mooi 21:9 scherm willen kopen, plof je er goedkoop 1 bij.
En dan is een freesync scherm ook nog goedkoper :p

Als je echt budget gebonden bent is die kaart voor misschien 300/330 toch nog een betere optie, die gtx780 is dat dus niet met 3gb.

Het verhaal omtrent het vernieuwen met oude tech is bij ieder aanwezig, kan me herinneren
dat nvidia zelfs oude shit gebruikt voor top segment kaarten en die gtx780 die je nu wil is ook gebasseerd op de 680 als ik het goed begrijp:042:.
 
Laatst bewerkt:
Ik speel nog op Full HD 1920x1080

Ik heb zelf wel wat zitten snuffelen voor een GTX780 OC (ook een advertentie geplaatst op tweakers) maar na 2 aanbieding gekregen te hebben ben ik niet niet veel verder gekomen helaas.. Of mensen willen er gewoon minimaal 300 euro voor hebben, wat ik geen serieuze verkoop prijs vind voor een 2ehandse kaart die waarschijnlijk al langer dan 1 jaar gebruikt is geweest.

Ik kan wel een aftermarket (geen reference) R9 290 OC krijgen, weet alleen niet of dat een goede deal is voor rond de 280 euro.

Een kaart kan wel 4GB hebben, maar moet het wel kunnen trekken met de GPU. Als die achterblijft heb je ook niks aan 4GB geheugen.
 
Ik speel nog op Full HD 1920x1080

Ik heb zelf wel wat zitten snuffelen voor een GTX780 OC (ook een advertentie geplaatst op tweakers) maar na 2 aanbieding gekregen te hebben ben ik niet niet veel verder gekomen helaas.. Of mensen willen er gewoon minimaal 300 euro voor hebben, wat ik geen serieuze verkoop prijs vind voor een 2ehandse kaart die waarschijnlijk al langer dan 1 jaar gebruikt is geweest.

Ik kan wel een aftermarket (geen reference) R9 290 OC krijgen, weet alleen niet of dat een goede deal is voor rond de 280 euro.

Een kaart kan wel 4GB hebben, maar moet het wel kunnen trekken met de GPU. Als die achterblijft heb je ook niks aan 4GB geheugen.

Nou daar ben ik het absoluut mee eens, waarom zou je in godsnaam die 780 voor 280 kopen, als je voor 30/40 euro duurder een 970 kan pakken die zoiezo veel sneller is.

ik raad je aan om toch een paar tientjes extra uit te geven voor die 290x en in jou geval zoiezo ati, mocht je dan straks naar 21:9 willen, dan is er geen probleem en als je dan die tweede erbij zet, ben je blij dat je die 50 extra hebt uitgegeven. En daarna ben je ook weer blij als een freesync scherm goedkoper is, mocht je hem willen.

Het kost je veel meer poen als je nu een 780 koopt, straks een ander scherm wil en dan alles weer moet verkopen en nieuw moet kopen.

Ben je graag blij?

Zoiets? : http://tweakers.net/aanbod/769445/sapphire-vapor-x-r9-290x-4gb-gddr5-tri-x-(uefi).html
 
Eigenlijk wil ik die GTX970 niet vanwege dat 4GB geheugen probleem.. Zal nou geen problemen opleveren uiteraard, wel als de games 4GB goed kunnen gaan gebruiken.. Zit je hele tijd met een kaart die om de haverklap stottert.

Waarom een 2ehandse GTX780 kopen? Omdat die momenteel nog snel genoeg is en geen gezeik met dat geheugen probleem heeft.. En die kaart is zo ie zo zuiniger dan de R9 290(x)

Probleem is dat een 290x nog wel best erg duur is voor die 5% aan prestaties meer

Voor 322 heb je een beginners instap r9 290X kaart van het merk: VTX3D R9 290X 4GB GDDR5 V2

Daarna komt de club3d r9 290x kaarten en die kosten momenteel nog 340 euro wat mij echter te duur word

Videokaarten - Prijzen en Specificaties - Tweakers

(330 euro is echt mijn absolute max) Maar als het met minder kan geef ik liever minder uit..

Een tweede ga ik er niet erbij zetten omdat crossfire en SLI totaal niks bedraagd aan echte prestaties, wat dus alleen maar onnodig geld kost en energie.. Daarnaast zit ik niet te wachten op de crossfire en SLI stotterbug.

Ik koop zo ie zo nog geen ander scherm, ik wacht dat nog wel af wat de winnaar word voordat ik ergens iets van hun zal gaan aanschaffen..


Ik heb die vapor-x al gezien van die advertentie.. Ik denk dat die gozer hem eerder weg doet voor het stroom gebruik van voor de koeler, aangezien die koeler en fans zeer goed zouden moeten zijn.
 
Wat ik zou kunnen doen is wellicht toch een GTX970 4GB kopen

Inno3D GeForce GTX 970 OC 4GB - Prijzen - Tweakers

Deze lijkt me rond me prijs categorie de beste kaart..

Of misschien de zotac:

Zotac GeForce GTX 970 4GB - Prijzen - Tweakers


Weet je trouwens of nvidia iets gaat doen om dat 4GB probleem op te lossen?

Anders word het denk ik erg lang wachten op iets anders...

En als de nieuwe AMD serie niks word, weet ik het straks helemaal niet meer.

Weet je wellicht wanneer Nvidia met iets anders komt? Denk overigens dat nvidia alleen nog met de high-end kaarten zal komen..
 
Ik kan me niet voorstellen dat ze die verbinding naar dat stuk geheugen gaan updaten met een driver :038:
Dan zouden ze een andere hardware revisie moeten uitbrengen en de kaart anders moeten begrenzen. Anders presteert hij namelijk identiek aan de 980.

Ik weet dat die titan er wel aan gaat komen, dat zal na die 300 serie wezen. Maarja echt zeker weten kunnen we niks.

Zelf wil ik eigenlijk graag een goede kaart voor de toekomst met een goed scherm(21:9-34/14res). Nvidia of ati zal me geen worst wezen en misschien koop ik die 980 wel als die 300 tegenvalt.

Vind alleen wel dat nvidia een verkeerde weg volgt, en ati niet, nvidia heeft nu een bus van ? 256?
Waarom? Die power die je uit die gpu haalt met een custom firmware is echt belachelijk.

Heb zelf het idee dat die hbm vram het zeer goed gaat doen, ik heb de hynix specs bekenen, en het beloofd naar mijn mening veel.
Het moet ook wel een nieuwe chip zijn aangezien ze die bandbreedte niet kwijt kunnen op oudere modellen, denk ik.

Bovendien vind ik zo een curved 21:9 scherm ubergeil, en die kosten al veel geld, laat staan met een g-sync module erin straks.

En ik weet het ook af en toe helemaal niet meer, het is maar afwegen en afwegen en gewoon je gevoel volgen, de tech gaat zo hard.

Voor ik mijn 970 teruggestuurd heb, is deze eerst helemaal getest.
Eigen firmware met power aanpassingen en een vast voltage en 1.6ghz op de core, 30/38 graden met een ekwb blok. Tikte af en toe bijna 13000 firestrike score aan, das boven een gtx980 reference/ en ook sommige custom design.

Moet er wel bijzeggen dat dit om het gtx970 g1 gigabyte model gaat.

Ik kocht hem echter wel voor de toekomst en niet voor 3.5gb vram:097:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook aan een GTX980 zitten denken, maar momenteel boven de 500 euro wel erg te prijzig op dit moment..

Misschien beter het geld nog even op zak houden en wellicht wachten of de GTX980 wellicht nog in prijs zullen gaan zakken wanneer AMD hun nieuwe serie heeft gelanceerd en wellicht er nog een GTX980TI en of TITAN II erbij gaan komen..

Als ik een kaart kocht, kocht ik hem uiteraard ook voor de toekomst. Dat is ook juist waarom ik problemen er mee heb dat de GTX970 heel snel 3,5GB geheugen heeft en 0.5MB redelijk sloom geheugen.
 
Dus nu komen we ergens? toch maar wachten :021:

En het klopt dat de prijs daalt wanneer er iemand anders aan de kroon staat:p

Het zal 4 tot 5 weken zijn, maak je niet druk.

Dat je nu niet kunt beslissen betekend eigenlijk alleen maar dat je nergens iets goeds in ziet, en dan kan je beter wachten net als mij.
 
Ben trouwens aan het denken of ik niet beter wellicht een R9 280X OC kan kopen als de prijs rond de 230euro ligt..

De GTX960 is princiepe ook niks, maar de R9 280X levert wel wat betere prestaties.
 
Ja maar die kun je voor je gevoel toch niet kopen, want je geeft tenslotte geld uit voor geen toekomst?

Ik heb ook maar gewoon een hd scherm, maar een kaart met minder dan 4gb die bonodigt is voor 4k of die 34/14 res ga ik toch echt niet kopen.

Dan koop je eigenlijk iets waarvan je al weet dat je er problemen mee krijgt, als je een ander scherm wil. Upgraden of een ander scherm kopen doe je dan al niet en happy word je er niet van.

ik ben graag happy!

Ga jij ook graag mee met de techniek? Of ga je straks wakker liggen als al die mooie 140hz 21:9 gaming knallers langs komen?

Wij denken altijd, wat kost het nu! maar je wil eigenlijk spullen voor de toekomst.
Kun je dan niet beter denken, wat gaat het me kosten in de toekomst?

Nu met die schermen is het veel te veel om te beslissen en vandaar dat ik bij wachten blijf:p
 
Laatst bewerkt:
Waarom ik aan de R9 280X denk is vanwege de prijs/ performance..

Als ik die kaart voor 230 euro kan kopen is dat best nog schappelijk.. Momenteel trekt deze R9 280X nog alles makkelijk op ultra schijnt het in full hd resolutie.. En is bijna gelijk in prestaties met de R9 290 ...
En al die kaarten die momenteel er zijn zullen moeite gaan krijgen met 4k. Dus of je nou een duurdere koopt of een goedkopere..
Als die R9 280X het nog trekt heb ik wel tenminste een nieuwe videokaart. Want 34 frames met alles open op een GTX660 2GB is ook geen pretje..

ASUS GeForce GTX 960 Strix Video Card Benchmark Review



Ik ben eruit ik heb een XFX R9-280X-TDBD besteld voor 228 euro. Net zo duur als de Asus strix GTX960 maar een stuk sneller. Vond het niet waard om meer geld voor een R9 290(x) uit te geven. Uiteindelijk zullen al deze kaarten geen 4K volledig meer gaan trekken.. Als ik een R9 290 had gekozen had ik op ze minst de tri-x gekozen alleen die kost momenteel al 290 euro wat ik te veel vind. De missie is dat ik momenteel lekker veel FPS heb met alles open op fullHD wat makkelijk moet kunnen met deze kaart.Ik had eerder de Sapphire R9 290 4GB OC Vapor-x willen nemen maar 330 euro voor een kaart dat toch sloom of geen 4K gaat trekken is in mijn ogen nogal een waist of money.
Ik heb zo ie zo nog geld nodig voor een nieuw Z97-A moederbord en een nieuwe broadwell unlocked processer. Dan hou ik de rest van dat geld liever apart voor de overige onderdelen, en koop ik naar 1 jaar later weer een andere grafische kaart.


Bedankt voor alles hulp dat gegeven is.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
Rico Nieuwe Videokaart. Hardware & Software 5
X Nieuwe videokaart kopen. Hardware & Software 11
Issieee Een nieuwe videokaart. Advies??? Hardware & Software 16
D advies nieuwe mobo+videokaart. Hardware & Software 29
coolfris nieuwe videokaart keuze: afstand gaatjes Hardware & Software 4
J Kan multiplier niet aanpassen na nieuwe videokaart en overclock fail Overclocking 2
Stephan---pro Nieuwe Nvidia GeForce TITAN videokaart !! Algemene Discussies 59
K Opstart problemen met nieuwe videokaart (GTX670) Hardware & Software 1
M Nieuwe videokaart gewonnen, kan dit met mijn huidige setup? Waterkoeling 12
Rico Probleem met nieuwe Videokaart! Problemen & Oplossingen 3
D Nieuwe videokaart ? Hardware & Software 14
M Nieuwe snelle videokaart? Budget ā‚¬700. 14-12-10 Hardware & Software 6
B Nieuwe videokaart kopen voor TP9 Hardware & Software 13
M Nieuwe videokaart GTX460 + welke waterkoelblokjes Waterkoeling 5
D probleem met nieuwe videokaart Hardware & Software 19
S Videokaart kapot? Na installatie nieuwe koeler, geen beeld meer Problemen & Oplossingen 7
Wouter Advies nodig voor nieuwe moederbord en videokaart. Hardware & Software 9
D advies nieuwe videokaart Hardware & Software 16
P Nieuwe AM5 build no post Waterkoeling 8
U Nieuwe singularity computers catalog update HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
W Nieuwe setup Waterkoeling 1
arwin74 De nieuwe huidige build šŸ˜€ Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe Noctua producten: NH-U12A CPU koelers, Fans en Heatsink covers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
P Nieuwe Rad eerst spoelen? Handleidingen en Installatie Tips 4
M Nieuwe Custom-Loop Waterkoeling 1
mixedup nieuwe pc onderdelen Problemen & Oplossingen 5
HighFlow Nieuwe Singularity Computers Protium D5 Combo's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe DarkSide UV LED strips HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 Nieuwe pc Hardware & Software 27
HighFlow Nieuwe EK-Vardar X3M 120ER Fans en Damper Pack HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Nieuwe Alphacool AIO coolers: Alphacool Eisbaer Aurora - Digital RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe Lamptron ARGB, DRGB, RGB + PWM Splitters / Hubs en Displays HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
S Nieuwe pomp voor Barrow top Waterkoeling 1
J Nieuwe/eerste WC build Advies Waterkoeling Setup 27
A nieuwe gpu , geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 4
J Mayhems Pastel in nieuwe loop geeft problemen Waterkoeling 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
Freddy BSOD's door een nieuwe SSD? Update Marvell driver Problemen & Oplossingen 3
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
M nieuwe pomp koppelen aan Bitspower Water Tank Z-Multi 150 reservoir Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan