Vandaag is de releasedatum van de nieuwe high-end socket 2011.
Wat ga jij doen?
Vandaag is de releasedatum van de nieuwe high-end socket 2011.
Wat ga jij doen?
. .
Niksik blijf niet aan het kopen. Ik ziet hier nog met een half jaar oude dikke vette Rampage extreme black edition
Zou wel willen.
Alleen kost mij bij elkaar dan weer zo'n 1700 euro.
Intel Core i7 3960X
Asus Rampage IV
Set geheugen
Misschien kan ik mijn 980X set voor een redelijk prijs verkopen aan een bekende van mij.
Dan kan ik de schade nog beperkt houden.
Heb ik het nodig? nee eigenlijk niet.
Alleen ECHT nodig voor mijn edit-werkzaamheden.
Maar het blijft verdomd leuk speelgoed.
Denk toch dat ik wacht op de 8-cores en hoger. Als die nog komen.
Laatst gewijzigd door Das Experiment; 14-11-11 om 18:22.
Als ik ga hangt het af van de eindejaars bonus die ik krijg als die hoog is want die wordt betaald in PC parts ga ik voor een BigBang van MSI met de 6 core unlocked CPU(K) die iets grotere L3 cache van de X boeit mij niet ik doe hem gewoon in de plaats van mijn i7 950 op men REX3.
Maar alles hangt af van die bonus.
Heb het laatste 2 jaar 3 nieuwe PC's gekocht en nu weer![]()
Nee, want mijn 2600K is bijna even snel!
Heb ik gekozen, geen idee of het zo is maar vind het prima zo (en dan moet ik um nog aan de tand voelen
Ben nu gelukkig een beetje van laatste en snelste willen hebben af (en heeft me al zat gekost ook)
Eerst eindelijk maar eens concentreren op de mod die ik nog steeds moet maken (door prive helaas niet aantoe gekomen nog)![]()
Ik twijfel nog of ik mijn 965 zal vervangen door een 990x of dat ik ook over zal stappen.
Maar dan zullen er eerst fullcoverblokken moeten komen voor de 2011 planken.
. .
Ja precies.
Die fan op de chip is echt een doorn in het oog. En in je oor als je een complete wc set hebt.![]()
Wacht wel totdat ze iets koper zijn![]()
Hm, lastige poll weer...
In principe wil ik hem zsm hebben, maar ik heb dr nog geen tijd voor. Dus kan ik mooi drie vliegen in één klap slaan en hopen dat intussen de prijzen ook nog wat zakken, wat meer waterblokjes komen en misschien nog wat andere borden worden geīntroduceerd. Maar eigenlijk zou ik zo naar de winkel willen rennen om hem te halen... tis simpelweg niet te doen omdat ik geen tijd er voor heb (afstuderen is prio 1).![]()
![]()