+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Laptop €500/600 gezocht

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12

Laptop €500/600 gezocht

Ik zoek een Laptop voor zo'n €500/600 voor multimedia, school stuff enz enz...evt nog een keer een beetje World of Warcraft en Counter Strike: Source. Ook zou ik graag een SSD samen met een HDD willen draaien.

Ik ben niet zo bekend met het hele laptop gebeuren dus kunnen jullie mij daarin helpen?

Ik kwam zelf uit op een: ASUS K53SV-SX798V

ASUS K53SV-SX798V: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

Kan daar een extra ssd in?

mvg Rodney
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

CEO Trieste Panda Inc. JeanPaul is a splendid one to beholdJeanPaul is a splendid one to beholdJeanPaul is a splendid one to beholdJeanPaul is a splendid one to beholdJeanPaul is a splendid one to beholdJeanPaul is a splendid one to behold JeanPaul's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The_Saviour# Bekijk Berichten
    Ik zoek een Laptop voor zo'n €500/600 voor multimedia, school stuff enz enz...evt nog een keer een beetje World of Warcraft en Counter Strike: Source. Ook zou ik graag een SSD samen met een HDD willen draaien.

Ik ben niet zo bekend met het hele laptop gebeuren dus kunnen jullie mij daarin helpen?

Ik kwam zelf uit op een: ASUS K53SV-SX798V

ASUS K53SV-SX798V: specificaties, reviews, aanbiedingen en meer | Hardware.Info Nederland

Kan daar een extra ssd in?

mvg Rodney

Opzich een leuke laptop , alleen tja zoals je zelf aan geeft voor sommige keren voor WoW zal die GPU het vrij zwaar krijgen .De iets leukere laptops zit je direct op een prijs van 1k / 1.3k te kijken.

Junior Member T1mmy is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 20-Sep-11
    Reputatie Macht
    1
    Wat ssd betreft, het is altijd mogelijk een hdd te vervangen met een ssd, maar een extra hdd gaat in deze laptop niet denk ik. Denk dat hij maar 1 hdd slot heeft.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Dit is een gevalletje 'voor een stuiver op de eerste rang willen zitten'.
    600 euro is niet veel qua budget, en als je dan redelijk zware eisen aan een laptop gaat stellen kom je daar niet ver mee.
    Ook al zijn het lichtere games, het blijven hoe dan ook games en daar moet je flink in investeren bij een laptop.
    2 HDD sloten is ook meer een luxe accessoire bij laptops en kom je wederom bij modellen uit die een stuk hoger uitvallen.
    De beste oplossing voor je schijf wens lijkt me een SSD fysiek installeren in de laptop en dan een externe HDD erbij gebruiken, dit zal de goedkoopste oplossing zijn.
    Dan moet je alleen nog een laptop met een wat pittigere videokaart uitzoeken.

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    BTO heeft ook nog wel een aantal modellen rond die prijsklasse, maar met SSD wordt het al snel wat duurder. Bij BTO kan je naar verhouding wel een (k)laptop aanschaffen met betere specs en een hoger res. scherm dan gemiddelde Asus, MSI, Dell, HP, etc. merklaptops, wellicht is dat een overweging voor je waard.

Op T.net is een heel ervaringen/discussie/aanschaftopic over BTO notebooks en ik kan je zeggen dat de BTO User/NBT (useraccounts) je snel helpen om advies te geven wat er mogelijk is binnen je budget en wensen, naast mensen als Double-X-L en Darkstone. Notebook Totaal is een verkoper van BTO notebooks en heeft nog wel vaker scherp geprijsde aanbiedingen op laptops, het enige nadeel is dat je hem dan niet meer zelf kunt samenstellen zoals dat op de BTO site wel kan.

Nou begint het haast op reclame maken te lijken, maar dat was niet mn bedoeling. Zelf heb ik geen dergelijke BTO notebook, maar ik heb de laatste tijd het serieus overwogen. Helaas is de CL38 uit het assortiment gegaan met dubbele koeling... die vond ik wel lekker en dat is waarom ik er nog geen heb aangeschaft. In principe kunnen alle CL35, CL37 en CL38 sowieso 2 HDD's houden, maar dan uiteraard zonder interne DVD speler. Die speler kan je natuurlijk ook extern gebruiken, want hoevaak heb je die nou werkelijk nodig. De M39 serie kan 2 HDD + DVD speler herbergen, of 3 HDD's met DVD speler extern... nadeel is dat het een barebone is als de dikke MSI GT780DX, met maar 1 koelsysteem, een stuk duurder dan jou budget en op zijn dikst 55 mm!!! (maar wel met een GTX570M) Genoeg keus dus en wellicht een overweging waard.

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    Ik heb zojuist toch maar ff deze besteld:

ASUS K53SV SX542V @ Azerty
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    GT540M heb ik hier ook een laptop mee staan. met een i3 alleen. Ik weet niet wat ik er eigelijk van moet geloven. Ik weet dat hier iemand op het forum zit die mw2 er mee kon spelen. alleen ik zit vast rond de 30fps. zal wel vanwege mijn cpu komen. Denk dat jij met je i5 wel goed zit

Senior Member Harjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to allHarjo is a name known to all Harjo's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 25-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    Ik heb i5 met gt520mx. Kan battlefield er mee spelen op low

Verzonden vanaf mijn Iphone via tapatalk

electronica werkt op rook is de rook er uit dan werkt het niet meer

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten