+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Hulp bij het samen stellen

Senior Member FireStorm will become famous soon enoughFireStorm will become famous soon enough FireStorm's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 20-Oct-10
    Reputatie Macht
    3

Hulp bij het samen stellen

Hallo mede form lezers,

Ik heb van een vriend van mij de vraag gekregen om een computer voor hem samen te stellen, Hij moet ook over de volgende dingen beschikken: Niet te groot (max midi tower), Stil en snel
    verder wilt hij er een goede videokaart in waarmee hij toch op medium detail kan spelen en 2 schermen kan aan sluiten.
    Hij heeft een bedrag van 700 euro te besteden, Nu vroeg ik me af of jullie konden mee denken over de onderdelen.
    Ik zelf zat te denken aan een amd six-core maar goed er zijn mensen die meestal toch wel beter weten over de keuze
    daarom vraag ik jullie hier bij om hulp.

.M.v.g. Quentin

I am FireStorm the STORM of FIRE

Deus Ex Machina The_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to beholdThe_Saviour# is a splendid one to behold The_Saviour#'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 05-Apr-09
    Reputatie Macht
    12
    Wat gaat hij er mee doen? Gamen oid?
    I am Alpha and Omega, the beginning and the end. I will give unto him that is athirst, of the fountain of the water of life, freely. Revelations 21:6

- What a Mesh!!! Buildlog -

Senior Member FireStorm will become famous soon enoughFireStorm will become famous soon enough FireStorm's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 20-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    hij wilt games als cod4, cod mw2, en cod mw3 mee spelen
    verder wilt hij lekker vlot kunne internetten
    en wilt hij dat zen pc ook snel opstart zodat hij snel nog iets kan printen oid

.M.v.g. Quentin

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    moet er ook een monitor, tobo en muis bij zitten of de 700 puur voor de hardware van de pc zelf??
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Ingeschreven
    Wed 20-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    voor 700 euro enkel de hardware etc
    dus geen muis toetsenbord en scherm

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Eens kijken, even over de duim, bij tweakers kun je het precies uitrekenen:
    2500k: 180
    Graka 6950: 250
    Mobo: 100
    Geheugen: 50
    Voeding: (ā merk 500 watt ofzo, bv corsair): 100
    Kast: 60

DN zit je rond de 700, lijkt me beter dan een AMD. Enige is dat je eigenlijk ook een andere koeler op de CPU wil.

Profiel van Boefmans | Tweakers.net Tweaker Gallery

Even precies opgezocht voor je :-) enige is, dus of geen aftermarket CPU koeler.

Ingeschreven
    Wed 20-Oct-10
    Reputatie Macht
    3
    ach het is een nette samen stelling ja ik zal ondertussen ook nog even verder snuffelen

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten