+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 32 van de 32

Onderwerp: High-end muis (tips) gezocht

Kiwi Member Kiwi will become famous soon enough Kiwi's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 17-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Had het gelezen op msn en facebook van je, ja

Laten we hopen dat dat een eenmalige actie was..want bij mij komt hij op de Steelseries S&S muismat te liggen.
    Lijkt me sterk dat hij goede reviews krijgt als hij gewoon half-defect is (zoals in het filmpje)

Junior Member cone-e3 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 17-Apr-11
    Reputatie Macht
    2
    Ik mis hier 1 groot muis merk, waar is Razer??
    Razer Gaming Mice - Best Gaming Mouse | Razer Online Store
    Genoeg keuze, heb zelf de Naga Molten, maar ik doe meer MMO's als shooters.

heb ooit een G5 gehad daarna alleen nog maar Razer's heel lang gedaan met mijn oude Copperhead, deze heb ik nu op me werk in gebruik.

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    denk toch dat je zelf een keer moet voelen en proberen in een winkel.
    muizen advies voor iemand anders uitbrengen is lastig te doen.
    maar als je veel mmo speelt.
    Is de nieuw kommer Corsair in muizen wereld mischien iets voor je.
    Die heeft nu een speciale M90 voor mmo.
    Wel wat over done 15 knoppen maar ja wie weet

Ingeschreven
    Wed 17-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Sorry ik was even afwezig ivm verhuizen.

@ Cone: Geen Razer omdat ik simpelweg te lelijk vind met dat mat-zwarte rubber. En ja daar zijn ook uitzonderingen op, maar via de Razer-muis-configurator kwam ik daar niet op uit.

@ Zwelgje (ook een Blieker?): Ik speel weinig MMO meer, komt misschien nog wel terug. Vind de Corsair er wel erg mooi uit zien.

Maar eerst houd ik het even op de Sensei. Nog niet de perfecte muis: eigenlijk te weinig toetsen (knopje bij de pink uitgeschakeld omdat je hem steeds per ongeluk aantikt). Witte verlichting werkt ook niet..(wordt roze).

Spy Member Zwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to allZwelgje is a name known to all Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Reputatie Macht
    8
    Offtopic
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk Berichten
    Zwelgje (ook een Blieker?)
    Nou je het zegt.
    Wel geboren nu in Giessenburg.

DGM
    DGM is offline.
    Member DGM is on a distinguished road DGM's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 08-Apr-11
    Reputatie Macht
    2
    Ik zou de G9X nemen, ik heb de G9 al voor jaren ben er goed me omgegaan en hij werkt nog steeds erg goed.
    Als je het een fijne muis vindt kan ik je hem aanraden, probeer hem uit bij een vriend of in de winkel.
    CPU: I5 2500K @ 3.3Ghz
    RAM: 16GB 2x 2GB Corsairs DDR3-1600 Kit
    SSD: OCZ Vertex 3 120GB

TEC Rommelaar XenoMorpH will become famous soon enough XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Reputatie Macht
    4

Enter your phone number here

Misschien een late reactie, maar Roccat komt met een nieuwe muis; de Savu: Roccat presenteert Savu gaming muis op de CeBIT | Hardware.Info Nederland
    Ben zelf ook aan een nieuwe muis toe, mijn G5 heeft na 6 jaar rust verdiend. Heb de M60 van Corsair een paar dagen gebruikt, maar kreeg er kramp van in de vingers. Ik denk dat wanneer de Savu beschikbaar is, ik maar eens naar de Mediamarkt moet gaa om hem te testen
    AMD1090T
    ASUS Crosshair IV Formula
    8GB Corsair Vengeance 1833MHzC9
    ASUS 7970DC2T 3GB
    Samsung 830 SSD 128GB

Ingeschreven
    Wed 17-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Hmm die Savu zou ik in het echt moeten zien. Hij ziet er op de foto's wat lomp uit (en lijkt een beetje op de TRON muis).

Ik gebruik op dit moment de Sensei voor thuis en de CM Storm Inferno bij mijn werklaptop. Geeft wel leuke blikken: IT consultant netjes in pak met stropdas..en dan zo'n muis met rode led's op tafel leggen ^^.

En Coevorden.. :O Daar ben ik opgegroeid! Nostalgie (poppenhare en ballast).

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Want!!!

All Projects : www.l3p.nl

TEC Rommelaar XenoMorpH will become famous soon enough XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Reputatie Macht
    4

Enter your phone number here

eh.....das eh....Hmmm.Apart! Een uitgeklede muis

Ik denk dat deze muis erg gaat tegen vallen, veel te open, niets op beet te pakken, duim die zo in een gat verdwijnt...Maar qua design zeker gewaagt!

Eh ja, Coevorden....Al 33 jaar lang, jaren lang bij Groenwoudt en daarna Konmar gewerkt Gelukkig niet blijven plakken na mn studie BTW, welek school ben zat je op?
    AMD1090T
    ASUS Crosshair IV Formula
    8GB Corsair Vengeance 1833MHzC9
    ASUS 7970DC2T 3GB
    Samsung 830 SSD 128GB

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Muizen zijn zo persoonlijk, daarnaast ook wel overrated.
    Ik heb een oude razer muis (diamondback, een van de eerste series). Dat was mijn eerste muis na het balletjes gedoe (die je steeds moest cleanen). Die ma heeft zoveel uur gedraaid, dat de razer letters versleten zijn maar aangezien ik hem in geen enkel spel op maximale resolutie kan zetten, waarom nog beter en sneller?

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boefmans Bekijk Berichten
    Muizen zijn zo persoonlijk, daarnaast ook wel overrated.
    Ik heb een oude razer muis (diamondback, een van de eerste series). Dat was mijn eerste muis na het balletjes gedoe (die je steeds moest cleanen). Die ma heeft zoveel uur gedraaid, dat de razer letters versleten zijn maar aangezien ik hem in geen enkel spel op maximale resolutie kan zetten, waarom nog beter en sneller?
    mx510/8 ftw optical en epic tracking sensor !
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten