+ Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :)

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    25.696
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Ik had eigenlijk gehoopt op een grote mislukking.
    Dit kan je toch niet meer serieus nemen dat er mensen zijn die er zomaar even tientallen/honderden miljoenen gratis bij krijgen?
    Maar ja, wie ben ik. Kan zomaar zijn dat BCC met 5 jaar $20.000 waard is en BTC nog maar $10. Who knows

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Ik had ook niet gedacht dat BCC zoveel waard ging zijn, maar er kan inderdaad nog van alles gebeuren.
    Wel leuk om te volgen

En voor mensen die klagen dat Cryptocurrency niet iets tastbaars is, daar hebben we nu een oplossing voor.
    Namelijk een tastbare echte real life Bitcoin munt, in zowel goud als zilver:

Bitcoin Gold or Silver Plated BTC Coin - Collectible

xD

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    "De afgelopen weken heeft de prijs van bitcoin nieuwe recordhoogtes bereikt, fors hoger dan toen we kort geleden voor het laatst over de koers schreven. Het hoogste punt van $4480, omgerekend ongeveer €3850, werd bereikt op 17 augustus. Hiermee oversteeg de totale marktwaarde van bitcoin de marktwaarde van PayPal."

https://bitcoin.nl/nieuws/marktwaard...dan-paypal-169

Ben benieuwd wanneer Bitcoin vaker gebruikt gaat worden dan PayPal

Voor als je wilt beginnen met Bitcoins of Altcoins kopen en verkopen, check Litebit.eu

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Voor de mensen die serieus willen gaan minen en een professionele behuizing nodig hebben die past in een standaard Datacenter 19" rack:

HighFlow Bitcoin/Altcoin Professional Mining Rack Case - CAB-6 - Black

Senior Member BravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    612
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Wat gaan jullie minen naat de hardfork geweest is ?
    Ik stap denk ik naar zcash
    maar ben er nog niet helemaal achter

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Ik heb uit gemakzucht een systeempje draaien die mined via Nicehash, dus uitbetaald in Bitcoin.
    Scheelt het veel qua opbrengst als je een specifieke munt mined?

Senior Member BravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    612
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Ik heb miner die alleen ethereum mined
    Met 6 videokaarten .. ik haal nu 6 euro per dag binnen aan eth.
    Nu wachten tot prijzen omhoog schieten .. en dan de ethereum inzetten op ICO's en op langer termijn beleggen

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Doe je toevallig mee met Unikoingold (UKG)?
    Na een tipje van @l3p heb ik hier ook wat van gekocht

https://unikoingold.com/#_ga=2.11745...735.1507026689

Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    612
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Nee die munt heb ik niet in het vizier.
    Mijn euro's zijn gegaan naar Ubiq (UBQ) die gaat goed na de POS van Eth .
    En WANchain (WAN) de ico whitelist verkoop begint vandaag
    Ik heb goldstatus op de whitelist en kan vanavond inslaan

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Wat doen jullie met je Altcoins? Al ingewisseld voor BTC?
    BTC weer een all time high gehaald, veel mensen dumpen altcoins om alles in BTC te zetten voor de hardfork en gratis Bitcoin Gold
    Ik ben helaas te laat hiermee dus zal mijn Altcoins maar moeten hodlen.

Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    612
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    je mag ze dumpen voor BTC Gold.
    Echter niet alle BTC krijgen automatisch BTCG ..
    Alleen BTC die gemind zijn tijdens de pre mine van de Hardfork krijgen BTC G
    https://www.reddit.com/r/CryptoCurre...nd_a_scam_you/

Lees maar even door
    Ik zou de alts lekker houden .. die kunnen nog wel eens goed uit de bus kunnen komen.
    Ik hou al mijn Alts en kijk de eerste 2 weken even niet naar mijn wallet

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    25.696
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BravoNijN Bekijk Berichten
    je mag ze dumpen voor BTC Gold.
    Ik hou al mijn Alts en kijk de eerste 2 weken even niet naar mijn wallet
    Copy that

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.114.766
    Mentioned
    185 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    114
    Als ik wat budget heb, ga ik nog wat alts bijkopen

+ Plaats een Reactie