Ik wil nog zoveel hardware, maar het is allemaal nie bepaald goedkoop![]()
een Mars 2 in quad sli
een X79 Classified E779
iets anders namelijk ....

Ik wil nog zoveel hardware, maar het is allemaal nie bepaald goedkoop![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Doe mij de Fujitsu K dan maar:
Fujitsu's promise of a 10 petaflop supercomputer is to be fulfilled by the year 2012. Meanwhile, it has assembled 68,544 CPUs of 8 cores each for a total of 548,352 cores. these work with 45 nm CMOS process technology. That is almost twice as many as any other system in the list. While the Chinese supercomputer worked on the Xeon platform, Fujitsu uses 'Venus' SPARC64 VIIIfx CPUs. While Xeons are manufactured in different countries all over the world, SPARC CPUs has been developed by HAL Computer Systems. Fujitsu owns almost 44 percent stake in this microprocessor developer company. Reports say that even these microprocessors have been fabricated by Fujitsu. The wonder comp has got 672 racks to hold the CPUs. Each cabinet contains 96 compute nodes of single processor of 16 GB of memory and 610 nodes. This supreme system also reports the highest total power consumption of 9.89 MW.
Zou zelf voor dit gaan
-Mountain Mods case
-EVGA SR-3 LGA2011
-2x Octa-core LGA2011
-4x EVGA GTX580 3GB
-HUGE LOAD of memory
-te veel SSD's
-Een vat van zo'n 300liter vloeibare stikstof
En dan maar lekker overclocken en records breken![]()
Huge load aan geheugen + te veel SSD's + extreem overclocken = faal
Of een 3 tal van deze jongens misschien?
![]()
. .

Ik heb alweer een leuk moederbordje gezien van SuperMicro.. En hier moet ik dus never nooit naar gaan kijken eigenlijk want nu wil ik em hebben ook![]()
![]()
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Hey zie ik dat goed: is de cpu voldoende gevoed met 1x8 en 1x6 pins?
Enig idee wanneer de SR-3 uitkomt?
. .
Zal nog een tijdje duren. De foto is slechts een prototype, en het is zelfs nog niet eens duidelijk welke CPU's hiervoor nodig zijn.
Zullen waarschijnlijk weer een dual QPI link nodig hebben dus dat worden Xeons die pas later worden gelanceerd dan de eerste LGA 2011 exemplaren.
Of wat dacht je van dit ding?
Ik denk dat Sanders er geen plaats voor heeft en dat de makers bij I3p voor inspiratie zijn geweest.
. .
Gewoon alles. BAM. Nee ik weet niet, een highend X79 setup met wat mooie GPU's.

iets anders namelijk .... 2 Waterblocken van EK. Voor mij graka's
Maar die komen er vast niet.. nog geen plexi.
Deze ziet er wel lekker uit![]()

Inderdaad, liever nog de volgende generatie videokaart... en dan de hele zwik inbouwen in een caselab met heeeeel veel radiatoren erin met fans die je lekker low rpm zet... denk dat als je echt losgaat je exc randapperatuur zo op de 10k komt :-) (uiteraard wel zilveren koelblokken bijvoorbeeld).
Of wat ik laatst zag, een pc met goud belegd![]()

Z-drive
Merk OCZ
Productserie Z-Drive R4
Type CM88 PCI-EXPRESS SSD
Bijzonderheden 8x SandForce SF2281
Technische Specificatie
Opslagcapaciteit 3,2TB
SSD-type Multi Level Cell
SSD-controller SandForce SF2281
Trim Ja
Hardeschijf bus (intern) PCI Express
Technische Specificaties