+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Glasvezel, ja of nee?

Senior Member larsc2 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2

Glasvezel, ja of nee?

Hallo,

Wij kunnen hier in de buurt glasvezel krijgen als 30% van de huishoudens interesse heeft.
    Nu hebben wij echter momenteel alles in een van ziggo 40/10 mbit.
    Wat raden jullie aan, wel of geen glasvezel?

Het punt waarom ik twijfel is de tv, bij ziggo heb je gewoon overal kabel in huis, maar bij glasvezel gaat dit volgens mij anders?

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    JA!

Glasvezel gaat tot de stoppenkast en dar plug je je ziggo zooi op aan en klaar !

Enigste waarom de gemeente dat vraag is omdat heel de straat waarschijnlijk openmoet !
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2
    Maar bij ons is kpn de aanbieder nu, en ziggo van nu gaat via coax.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Reputatie Macht
    36
    Maar kpn doet het vast vanuit de gemeente?

Want het lijk mij sterk dat Kpn even jullie straat openbreek om een stukkie glasvezel aan te leggen
    Mayhem
    @k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.

Junior Member Donnie1992 is on a distinguished road Donnie1992's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Oct-09
    Reputatie Macht
    3
    Inderdaad zo hebben ze ons ook aan de glasvezel gekregen.
    Ziggo ondersteund idd geen glasvezel, maar je bent niet verplicht tot het afnemen van KPN diensten.
    Ook al beweren verkopers van wel. Maar ik zou het idd doen, alleen om de stabiele lijn, lage ping en hoge upload al.

Ingeschreven
    Sat 25-Sep-10
    Reputatie Macht
    2
    oke bedankt

Uber-prutser :) the_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the roughthe_cyberspace is a jewel in the rough the_cyberspace's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 15-Jun-11
    Reputatie Macht
    4
    En tegenwoordig breken ze de hele straat niet meer open, een heel groot gedeelte word geschoten. Alleen op sommige plekken en bij de "voordeur" moet de boel open.

Ik zeg doen!
    "Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Niet de hele straat nee :p... gewoon 1 graafbak breed, zo'n banaanbak, heb je vast weleens gezien. Het komt gewoon onder het trottoir door, dus een paar klinkertjes/waaltjes of tegels eruit, sleufje maken, buisje met glas erin, dichtmiepen en klaar. Onder (asfalt)kruisingen en vanaf de weg tot de huisaansluiting worden wel hele stukken geschoten idd, of ja geschoten?, geperst is een beter woord waarschijnlijk. Dat gaat gewoon met zo'n slang die pneumatisch door de grond een gang druk waar het buisje met glas doorheen kan.

Mja, bij ons zijn ze afgelopen maanden bezig geweest. Inmiddels hebben ze het spul afgemonteerd in de meterkast, maar het is nog niet operationeel. Uitgerekend op onze kavel met die pneumatische "boring" ook nog even de elektriciteitskabel vernaggeld... halve tuin moest op zijn kop, maar ja, normaal is dat niet nodig, het was gewoon pech denk ik.

In het geval van de TS zou ik het gewoon doen. Een instappakket is waarschijnlijk goedkoper dan wat je nu hebt met dezelfde downloadsnelheid en de up is waarschijnlijk een stuk hoger, en dan heb ik het alleen over het instappakket.

Vissa! Vissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to beholdVissa is a splendid one to behold Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    Ze zijn hier eindelijk glasvezel aan het neerleggen! Kan niet wachten tot het in gebruik gaat!

it's OVER 9000! thijs2163 will become famous soon enough thijs2163's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Feb-11
    Reputatie Macht
    2
    hier jammer genoeg nog niet Maar dat gaat nogal lastig in het centrum, met allemaal kleine grachten en een drukte van hier tot tokio

Senior Member z999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura about z999's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    ....
    Laatst gewijzigd door z999; 24-10-11 om 22:09.

Senior Member z999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura aboutz999 has a spectacular aura about z999's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 19-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    Het probleem is echter dat ze niet echt veen sneller internet beloven op het moment. Heb zo'n folder in de handen gehad maar het viel vies tegen. Upc is op het moment hier heer en meester, ik behaal de snelheden met gemak en ga dr vaak zelfs riant overheen.

Tuurlijk wil ik dat er glas komt te liggen, maar beloof me dan meer voor minder.

Member starsky will become famous soon enough starsky's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 15-Nov-11
    Reputatie Macht
    1
    Er zit nog wel heel veel rek in glasvezel, maar dat willen ze natuurlijk niet gelijk aanbieden.

Ik zou het wel doen! Klaar voor de toekomst

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Ik ga volgend jaar op glasvezel. (Vanwege nieuwbouw huis) En ben er super blij mee! Dus ga echt niet op Coax of ADSL.

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    Zon pneumatische boor is een raket! Die slaat zich als het ware door de grond heen, enkel aan de gevel is een gat nodig voor de invoering, zou best glasvezel willen maar in het buitengebied is dat niet rendabel

En glasvezel hoeft maar 60 cm diep dus dat valt wel mee

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Ingeschreven
    Mon 19-Sep-11
    Reputatie Macht
    3
    Zeker zou ik ook glasvezel willen. Maar gezien het nog duurder is, passeer ik voorlopig.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten