+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ata/ide 3,5 inch laptop schijf

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2

Ata/ide 3,5 inch laptop schijf

Is er iets simpels om die in een pc te zetten? Of is dat duurder dan een nieuwe schijf? Het is een 120gb dingetje

Moderator dopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nicedopestuff is just really nice dopestuff's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 30-Oct-08
    Reputatie Macht
    13
    neem aan dat je 2,5" bedoelt (SSD formaat) 3,5 is "normaal" formaat

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    ja uiteraard :-) zou wel mega laptop worden anders :-P

Senior Member The Grinch has a spectacular aura aboutThe Grinch has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 02-Nov-11
    Reputatie Macht
    2
    hmm heb vanmiddag nog een 2,5 inch IDE schijfje zitten bekijken van een vijf jaar oude laptop.

eerste wat me op viel dat het geen 'normale' IDE data en stroom stekker heeft dus zelfs daar zul je een adapter voor nodig hebben.
    daarnaast is van IDE naar SATA ook eentje nodig.

heb zo vlug rond zitten kijken(dus nier heeeel goed gezocht) maar die adapters zijn niet echt volop aanwezig heb ik het idee(in ieder geval de 2,5 inch IDE naar 3,5 inch IDE)

daarnaast zul je niet echt een top performance mee scoren. leg een paar tientjes meer bij en koop een modernere SATA schijfje
    scheelt je gewoon heel veel geknoei en je performance zal echt niet best zijn van wat ik heb gezien

people correct me if im wrong just my two cents

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten