probeer men 2x vertex 2 (60 gb) in raid 0 te zeten op een asus rex 4 x79 maar hij vraagt me telkes achter de driver ! en heb die van de cd al geprobeert maar geen sucses ! iemad de me hier mee kan helpen ?
probeer men 2x vertex 2 (60 gb) in raid 0 te zeten op een asus rex 4 x79 maar hij vraagt me telkes achter de driver ! en heb die van de cd al geprobeert maar geen sucses ! iemad de me hier mee kan helpen ?
Heb et al gevonden na lang zoeken ! Mag slotje op !
edit nog niet dus !
Laatst gewijzigd door cederieck; 18-12-11 om 13:31.
oke het werkt nog altijd niet !
Wat heb al gedaan:
in de bios staat sata controller op raid
dan heb vervolgens een raid schijf aan ge maakt 2 x ocz verte 2 60 gb
dan wil er Windows op installeren en krijg ik deze melding !
Foto:
en dit is de lijs die ik krijg !
hoe kan nu weten welke de juiste driver is ! heb al ge googelde maar vind het maar niet
hoop dat iemand mij kan helpen !
Hoeveel raid controllers zitten er op je bord en waar heb je ze op zitten? (Zitten hier ook niet een Intel en een Marvell controller op?)
En je hebt de ssd's wel al in raid0 gezet via het raidmenu van de desbetreffende raidcontroller bij booten?
ze zitten op de eerste 2 zwarte poorten Sata 300 en jah via de boot menu heb ze in een raid config gezet als de pc opstart op ctrl I en dan heb je dat menu hoeveel controllers er op zitten weet ik zelf niet
De 2 sata aansluitingen die zo ver mogelijk van je ramsloten afzitten (de rode met label SATA6G_E1/E2) behoren bij de ASMedia controller. Deze controller bied geen RAID.
De overige sata aansluitingen die intern zitten behoren bij de Intel controller, daarvan is de driver hier te vinden.
Wanneer je die uitpakt, dan kan je de 64-bits drivers (uit de map "\Driver\Disk\64bit" op bijvoorbeeld een USB-stick prakken (zet ze bij voorkeur in de root).
Dan install starten vanaf dvd, usb stick erin en dan bij het onderstaande scherm op Load Driver klikken.
![]()
oke waarom ik dus zoveel problemen had. De drivers van op de cd daar zit dus iets niet bij in waar door de driver niet werkten en nu installeert hij als niks Bedankt voor de hulp ! Windows is aant installeren nu !

Maar zijn CD was de oorzaak, kan hij ook niks aandoen natuurlijk.
Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
klopt wat je zegt ik neem ze normaal gezien ook altijd van de web ! maar omdat ik overhaast Windows op men pc wou zetten en niet echt er bij nagedacht heb dacht van nee ze van de cd Maar hier uit word nog maar eens duidelijk gemaakt dat je beter altijd up-to-date drivers van de web moet afhalen ! Maar Nogmaals dank voor je informatie Windows Staat er op en als loot als een trien !
Mvg,
Cederieck
Van mij mag er een slotje op !
wwwicked Bedankt voor je Info en tijd !

Mayhem
@k.3nny acutely just because you run 2 x DDC in you system doesn't give you lots of pressure at all. Your over head is still not as good as you may think.
Juist met dit soort dingen is het beter de nieuwste drivers te pakken van de fabrikant of zelfs de fabrikant van de raidchip.
Probleem is alleen vaak het vinden van de juiste. (voor sommigen)

ja
Umad?
Mayhem