-
-
Gewoon die laatste kopen joh,
het is je verjaardag, verwen jezelf eens 
Als je daar verliefd op bent ga je er toch wel voor en je weet het, na vele dagen afwegen beslis je dan toch dat díe de beste is.
Ontken maar niet
-
Ik ga mee met de mening van Sanders, als je het kan kopen zonder erdoor in problemen te raken (dus budget is er), verwen jezelf 
Als je er nu al op verliefd bent, dan ga je met een ander speakerset later zeker telkens terugdenken van "shit, had ik die andere maar gekocht".
“Be formless… shapeless, like water. If you put water into a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle; it becomes the bottle. You put it into a teapot; it becomes the teapot. Water can flow, or it can crash. Be water, my friend…” Bruce Lee
"Float like a butterfly, sting like a bee." Muhammad Ali
-
-
Bose is in mijn optiek ALTIJD zonde van je centen !!
Voor minder is er net zo goed te koop, of voor hetzelfde geld veel beter !!
Bose is een wijfenmerk sinds de melk pakjes 
Verder zou je je eerste af moeten vragen mischien of passief een optie is.
M.a.w. krijgt het een vaste opstelling of moet het mobiel blijven.
Als een losse amp tot de mogelijkheden behoort zou ik het eerder in de betere
HT speakertjes zoeken denk ik.
-
Senior Member
- Reputatie Macht
- 3
ik weet nog wel een beter setje 
kijk hier eens:http://audioengineusa.com/index.htm
de goedkoopste is 199 euro maar het geluid is ZO VEEL beter als alle setje`s die je daar heb staan inc het bose setje!
-
Ah een speaker kenner 
Ik wist dat dit ging komen namelijk 
Ik heb dus totaal geen ruimte voor een versterker oid.
Heb al gekeken naar actieve en passieve monitor speakers, maar ook niets kleins
Ik wil dus echt zo super klein mogelijk, geen grote trafo's kastjes etc, alleen een snoertje en 2 kleine speakertjes.
Maar dan toch iets qua bass uit de speakertjes, en natuurlijk wat looks voor op d3sk
-
Senior Member
- Reputatie Macht
- 3
de A2 zijn niet zo heel erg groot :6”(H) x 4”(W) x 5.25”(D) (sorry het is in inches)
en er zit een ingebouwde versterker in 
kijk hier maar is:Audioengine 2 (A2) Premium Powered Desktop Speakers (alle specs)
-
Van mij mag je mijn 2.0 set kopen van iHome. Had ik bij de mac.
Kan zo snel geen URL meer vinden. Foto's op aanvraag, mocht je interesse hebben.
-
-
Ik, als audio hobbyist, vind het uiterlijk altijd ondergeschikt aan het geluid ...
Luisteren doe je immers met de oortjes
-
Natuurlijk klopt dit. Ik vind dat het geluid van dit ding voor een 2.0 set goed is. Ja, ik mis de bass, maar toch, voor mijn set valt t me neit tegen. Weet trouwens niet of je een iPhone hebt, maar er zit een docking station ingebouwd
.
(ipod & iPhone.)
foto's komen zsm.
-
Links om of rechts om kun je natuurlijk nooit wonderen verwachten van kleine speakers.
Vooral in het laag gaat het om stevige luchtverplaatsing dus als je dat op redelijk volume
wil zal de afmeting van een speaker altijd toen nemen.
Nu zijn er tegenwoordig zat speakertjes die uit een klein kastje behoorlijk laag toveren
maar dan doe je consessies op volume.
Ook kan het laag elektronisch gecorrigeerd worden, maar dan weer geldt dat een klein
woofertje gewoon de slag niet kan maken om hard te gaan.
Natuurwetten kun je zelfs met een kruiwagen vol euro's niet om buigen
-
-
Ik heb bij Martin (duriel) de Razer Mako's gezien. **, wat een supersound
-
Als je bij een speaker heel snel het "WOW" effect hebt ben je ze vaak snel zat ....
En daarbij luister je ALTIJD naar meer dan alleen de speakers !
-
Senior Member
- Reputatie Macht
- 3
het leuke is dus dat die A2 nog een best mooie bas heeft
sowieso zijn het echt houten kasten dus je krijgt echt een vol geluid (ben niet zo`n fan van plastik behuizingen zoals bose)
-
Nou als ik echt muziek wil luisteren staat er 4 meter verderop een Denon met KEF speakers en REL sub
Niet dat dat perfect is, maar daar luister ik echt muziek op.
Dus Het blijft puur een speakersetje omdat ik nou eenmaal geluid nodig heb af en toe bij de pc 
En dus eigenlijk zijn de looks en formaat meer belangrijk dan echt super geluid.
Goed geluid is dus gewoon mooi meegenomen (Lees het beste wat er dan beschikbaar is)
@ Fedmas, leuk setje alleen die heeft weer een sub 
@ pLaSmA Het duurdere bose setje is van Aluminium
-
Hout (meestal MDF dan ?) is 100x beter dan plastic, klopt.
Maar het meest mooie materiaal wat ik tot nu toe gehoord heb is speksteen 
*edit*
Maar nu dwaal ik te veel af ben ik bang
-
Senior Member
- Reputatie Macht
- 3
@climero
nee je moet is een speaker van marmer horen dat is pas mooi!!
@L3P
jij heb ook die soort ovale KEF speakers toch??
Forum Rechten