+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Welke Aplicaties zijn vereist tijdens het gamen

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Reputatie Macht
    4

Welke Aplicaties zijn vereist tijdens het gamen

Misschien is het leuk om hier ervaringen te delen over programma's die je ondersteunen in games / waarmee je communiceert in games en waarom je die programma's gebruikt

Zelf staat steam bij mij open omdat daar me enige legale games opstaan
    en in de tijd dat ik nog wow speelde had ik vaak of skype openstaan om met vrienden te praten tijdens het gamen...
    Steam: Fall3n

Mark wwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond reputewwwicked has a reputation beyond repute wwwicked's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Reputatie Macht
    48
    Even denken.. de game draait en... dat was het eigenlijk wel.

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    Ik kill vooral applicaties tijdens het gamen. Met name outlook (die komt er op een volgende pc ook gewoon niet meer op) omdat die keihard popups geeft door je game heen :-)

bartklaasse Fall3n has a spectacular aura aboutFall3n has a spectacular aura about Fall3n's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Dec-09
    Reputatie Macht
    4
    @wwwicked Haha

@boefmans inderdaad daar had m'n stiefvader ook last van halverwege een raid in wow kwam avast zeuren dat hij moest worden geupdate xD
    Steam: Fall3n

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Ik kill alles behalve Steam, Skype en AVG in game mode.
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

HOSTMASTER wybo will become famous soon enoughwybo will become famous soon enough wybo's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 09-Dec-10
    Reputatie Macht
    3
    in game heb ik openstaan: steam, xfire, skype, soms ts3, g15 en g13 software, en openhardwaremod voor me temps

ik kill meestal niks, alleen als het nodig is

Remy Das Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to beholdDas Experiment is a splendid one to behold Das Experiment's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 20-Jul-10
    Reputatie Macht
    12
    Steam en MSI Afterburner.
    Dat is het wel zo'n beetje voor mij.

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Ultramon, Drivers en de game?

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    zon beetje alle communicatie programmas

steam
    xfire

mijn spel natuurlijk (duhh xD)
    ben net klaar en wat er nog meer opengestaan heeft:
    - CCC
    - deamon tools
    - avast
    - teamviewer
    - hardware monitor
    en teamspeak. sluit eigelijk niks af. merk er geen verschil in. zelfs niet bij crysis. merk er alleen verschil in bij een echte trage pc.

+ Plaats een Reactie

Forum Rechten