Ja ik heb ook nog steeds crashes, maar minder dan eerst. Toch zonde, bij oblivion heb ik nooit zo veel last gehad van bugs
paarse textures heb ik ook al gehad, zowel draken die paars waren als characters met paars armor![]()
Ja ik heb ook nog steeds crashes, maar minder dan eerst. Toch zonde, bij oblivion heb ik nooit zo veel last gehad van bugs
paarse textures heb ik ook al gehad, zowel draken die paars waren als characters met paars armor![]()
Bij mij werd het na de roze beren ook steeds erger met freezes en crashes richting desktop. Diverse malen de boel opnieuw geïnstalleerd (waaronder ook met het syrim mapje verwijderen). Helaas hielp niets,
totdat ik de 4GB mod tegen kwam:
4GB Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Wat i precies doet weet ik niet, maar sinds ik via die mod opstart, heb ik geen enkele crash of freez meer gehad. Roze beren heb ik ook niet meer gezien.![]()

Vaag. Ik draai alles op max, geen enkele mod, continu 60fps. Enige irritante is de ctd's elke uur of twee uur, maar aangezien de boel retesnel opstart is dat niet eens zo erg..
Hmmm.. Heb de mod sinds een paar dagen geinstalleerd maar kreeg net dus een CtoD..
*edit*
Misschien eens de process affinity core veranderen naar 2 cores inplaats van quad/sixcore?
Schijnt bij sommige games ook te helpen![]()
Laatst gewijzigd door Traxtorm; 20-12-11 om 20:07.
Vandaag de vrouw maar eens wat getraint want buiten koken doet ze ook niet veel voor me
haha grappig is dat een mod ofzo ?
dat ze er naakt bij loopt xD
Is een geen ondergoed mod ja, moet ze in de console (~) alleen nog ff uitkleden door alle items te verwijderen.
Deze mod ga ik binnekort testen...
i7 2500K|Maximus Gene-Z|RipJawX 4GB 2133 7-9-7-27-1T|HD 7950 |2x SSD 60 GB OCZ V2|CM 1000M|Samsung T240|
Als ik naar die 1e 2 plaatjes kijk ga ik spontaan ook skyrim kopen![]()
LOL heb het net ff geinstalleerd, maar heb gewoon 0 FPS ....wtf.. ff de config wat lager zetten
i7 2500K|Maximus Gene-Z|RipJawX 4GB 2133 7-9-7-27-1T|HD 7950 |2x SSD 60 GB OCZ V2|CM 1000M|Samsung T240|
1 of ander manier krijg ik steeds 0fps op high/ultra settings, op low/medium draait ie wel maar is niet om aan te zien.
Iemand waar het wel goed werkt?
I'm in love
Inmiddels heb ik het werkend gekregen door wat in de enbseries.ini aan te passen
[SSAO_SSIL]
UseIndirectLighting=false
Dan heb ik geen last van 0 fps
Check dit forum voor soms waanzinnige/ridiculeus screenshots
als dit
te grappig dit
![]()
Laatst gewijzigd door Bullus; 08-01-12 om 12:47.
Gisteren de Creation Kit maar eens gedownload en wat mee aan het spelen geweest, erg leuk om te doen.
Kun je je eigen levels mee maken en bestaande dingen aanpassen enzo.
![]()
Oh, dat ga ik ook maar eens downloadenis het makkelijk om onder de knie te krijgen?
Jep was in een uurtje al volop aan het bouwen.
Je kunt hem downloaden bij "tools" in je steam libarary.
Op het youtube kanaal van bethesda staan wat tutorials om te beginnen, op de wiki staat meer info:
Kanaal van BethesdaGameStudios - YouTube
Creation Kit
Hij bestaat echt ! _O_
![]()
En de SOATT in actie:
( Cam heeft alleen niet zo'n zin in beeldscherm)
Als je hem hebt uitgespeeld is deze mod nog wel leuk om te kloten in Skyrim.
Wars in Skyrim IV at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
En natuurlijk mensen die heb niet hebben uitgespeeld kunnen deze proberen
SkyUI at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community
Dan kan je teminsten wat vinden in je rugzakje.
CPU: I5 2500K @ 3.3Ghz
RAM: 16GB 2x 2GB Corsairs DDR3-1600 Kit
SSD: OCZ Vertex 3 120GB