das waar ja, voor samen gamen is het makkelijker.
btw das experiment, vanwaar de dislike o mijn post? kun je aangeven wat ik verkeerd zei?![]()

das waar ja, voor samen gamen is het makkelijker.
btw das experiment, vanwaar de dislike o mijn post? kun je aangeven wat ik verkeerd zei?![]()
Op consoles samen gamen 'moet' toch van de fabrikant via je network? Bij voorkeur neem je een gold (betaald) abonnement.
Moet zeggen dat de GameCube en de Wii zich wel uitstekend lenen voor een gezellig avondje casual gamen met vrienden. Heb ze beiden verkocht omdat de vriendengroep toch meer op internet (mmorpg's) zitten.
'had ook een wii en heel gezellig met een groepje, maar omdat er maar weinig vriende echt interesse hadden in de wii heb ik hem ook maar verkocht.
Dat klopt. Maar vroeger toen de PS2 en de Xbox nog hot waren, kon je via split screen tegen mekaar gamen. Op de PS3 en de Xbox 360 kan je op 1 console alleen vechtspelletjes zoals UFC tegen mekaar spelen.
Moet zeggen dat de GameCube en de Wii zich wel uitstekend lenen voor een gezellig avondje casual gamen met vrienden. Heb ze beiden verkocht omdat de vriendengroep toch meer op internet (mmorpg's) zitten.
Als afwisseling is de Kinect en de Wii na een bbq of met een kratje ook best wel leuk met vrienden. Online een kratje delen of bbq-en gaat namelijk wat lastig.![]()
. .
Hahaha dat is gewoon het hedendaagse mens-erger- je-niet.
Voor de mensen die dat niet kennen: dat is een spel wat je irl offline speelt. Het liefste aan een tafel.
. .
2-6 spelers, minimaal 5 jaar.
Mens erger je niet - Wikipedia