+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 29

Onderwerp: Razer: PC gaming is NOT dead!

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of light JW.'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Reputatie Macht
    6

Razer: PC gaming is NOT dead!

Razer lanceert 'open game system' op 26 augustus

Sommige analysten verwachten dat PC-games een langzame doch zekere dood zullen sterven ten faveure van consoles. Razer gelooft hier echter niet in en ondersteunt zijn overtuiging door de website "PC Gaming Is Not Dead" online te zetten. Daarop heeft het bedrijf een filmpje geplaatst waarin het aankondigt op 26 augustus met een 'open game system' te komen.

Meer informatie dan dat geeft Razer vooralsnog niet, zodat het gissen blijft naar wat er precies aan het eind van de week onthuld zal worden. Het is echter niet ondenkbaar dat het de Switchblade gaming netbook betreft, die tijdens de CES beurs voor het eerst tentoongesteld werd en waarover Razer onlangs nog een update publiceerde. Een andere mogelijkheid is wellicht dat er achter de schermen aan een nieuwe game controller gewerkt is.

De onthulling zal volgens de fabrikant van gaming accessoires duidelijk moeten maken dat PC-gaming verre van aan het uitsterven is. Razer gaat zelfs nog een stapje verder door te stellen dat er iets vreselijk mis is met de games van tegenwoordig. Titels zijn platformgebonden, ontbreken innovatie en zijn in sommige gevallen simpelweg slechte ports van console games, aldus het bedrijf.

Aardige wetenswaardigheid is dat er volgens Razer meer dan 300 miljoen PC-gamers ter wereld zijn, een getal waarbij de som van alle console gamers niet bij in de buurt zou komen. Verwacht aanstaande vrijdag meer details over wat Razer voor ons in petto heeft
    Hhmm ben blijkbaar toch niet alleen in mij mening over console games...

Top Five Most Disappointing First Person Shooters (PC) ever:
    1) Battlefield: Bad Company 2
    2) Medal of Honor (2010)
    3) Call of Duty: Modern Warfare 2
    4) Operation Flashpoint: Dragon Rising
    5) Call of Duty: Black Ops
    Why? Because they are all cheap console ports!!!
    Shame on the development teams...

Ben benieuwd waar Razer mee zal komen!!!

zander olympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura aboutolympus has a spectacular aura about olympus's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 25-Dec-10
    Reputatie Macht
    4
    ohhh, sinds mijn tobo'tje en muisje ben ik helemaar razer verslaafd

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Reputatie Macht
    5
    Ben benieuwd

Destinasian' HighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really niceHighSpeed^ is just really nice HighSpeed^'s Avatar
    Ingeschreven
    Mon 28-Jan-08
    Reputatie Macht
    8
    PC Gaming zal echt niet verliezen van de consoles. De meeste mensen gebruiken een computer voor bijna alles en zijn daardoor ook gewend geraakt aan de bediening en is games erop spelen dus ook fijner.

> [Games] League of Legends
    > Waiting for: CS: GO | GW2
    > Steamfriends: speedgamer5
    > Xfire: speedgamer4

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Ik zou haast willen zeggen dat door al die verschillende gaming "platforms" de pc gaming scene dood gaat.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    Console en PC, beide hebben voordelen, maar PC gaming is er voorlopig echt nog niet uit lijkt me.

Voelde me wel even sterk gerelateerd met het vetgedrukte stukje, spijtig genoeg.
    Steeds meer games die gewoon goedkoop worden omgezet en die daarom maar voor de helft functioneren en lang niet zo mooi zijn als ze hadden kunnen zijn.

Linkje naar de site overigens: PC GAMING IS NOT DEAD - pcgamingisnotdead.com

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    ik vind die consoles rotdingen :-) zijn lelijk, slechtere kwaliteit dan een pc, je kunt er nauwelijks of niet aan sleutelen, etc. etc. Owja de controllers zuigen ook (muis en todo is altijd nauwkeuriger en sneller)... zeker nu de huidige consoles weer richting einde ontwikkelcyclus gaan merk je dat de pc ze ver voorbij schieten... dankzij die rotconsoles kunnen we ook pc's bouwen die veel te zwaar zijn voor welke game dan ook (200 fps anyone?), ik durf de stelling wel aan dat consoles aan de ene kant zorgen dat de games geoptimaliseerd worden om op crappy hardware te draaien, en dat ze aan de andere kant ontwikkeling tegenhouden omdat de hardware het toch niet aankan.

mbt razer: die oude diamondback doet het nog steeds, al zijn de razer letters eraf gesleten. DIt weekend de blakcwidow geinstalleerd, heerlijk bordje.

Super Moderator Johnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud ofJohnny has much to be proud of Johnny's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 24-Jan-08
    Reputatie Macht
    22
    Ik heb zowel een console als een dikke game bak.

Beide vind ik erg fijn, console is voornamelijk bedoeld voor race games, free roam games etc.
    Shooters kan ik bijvoorbeeld niet spelen op een console, dan mis ik toch echt een muis en een tb.

Vind het enkel zo jammer dat er zoveel console ports worden uitgegeven op de PC..
    Zoals ook hierboven wordt vermeldt, er zit veel meer in die games dan dat eruit komt, zeer spijtig.

Black&White Cosmos Dark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really niceDark-NighT is just really nice Dark-NighT's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 13-Mar-10
    Reputatie Macht
    6
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boefmans Bekijk Berichten
    ik vind die consoles rotdingen :-) zijn lelijk, slechtere kwaliteit dan een pc, je kunt er nauwelijks of niet aan sleutelen, etc. etc. Owja de controllers zuigen ook (muis en todo is altijd nauwkeuriger en sneller)... zeker nu de huidige consoles weer richting einde ontwikkelcyclus gaan merk je dat de pc ze ver voorbij schieten... dankzij die rotconsoles kunnen we ook pc's bouwen die veel te zwaar zijn voor welke game dan ook (200 fps anyone?), ik durf de stelling wel aan dat consoles aan de ene kant zorgen dat de games geoptimaliseerd worden om op crappy hardware te draaien, en dat ze aan de andere kant ontwikkeling tegenhouden omdat de hardware het toch niet aankan.

mbt razer: die oude diamondback doet het nog steeds, al zijn de razer letters eraf gesleten. DIt weekend de blakcwidow geinstalleerd, heerlijk bordje.
    Waarom denk je dat de laatste jaren de Field of View zo gelimiteerd is op console games, met een lage FoV hoeft de console minder uit te rekenen wat betekend dat games de ruimte krijgen om er wel beter uit te zien dan voorgaande games met dezelfde hardware, probleem is dat de meeste shoddy console ports niet eens een FoV optie hebben, zelfs Portal 2 heeft het niet en dat is eigelijk bestwel schrikbarend slecht van Valve, die alsmaar blijft aan geven dat ze de pc platform niet zullen achterlaten en altijd voorop staat, uhhhhmmm.

Anyways ik ben wel benieuwd wat Razer van plan is.

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold Xelation's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Reputatie Macht
    14
    Ben bang dat het over dit leipe ding gaat heren: Razer Switchblade

Hier nog wat meer info op Tweakers.net

Verzonden vanaf mijn iPhone 4 met TapaTalk.
    HARDWARE
    Apple
    : Mac Mini 2,5-GHz 8GB Crucial M4 128GB + WD 500GB

PERIPHERALS

M-Audio: Studiophile BX8 D2
    Apple: Cinema Display LED 27"

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of lightJW. is a glorious beacon of light JW.'s Avatar
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Reputatie Macht
    6
    Ben bang dat daar wel iets in zit... maar wat heeft dat ding met PC gaming te maken?
    Het is net een Nintendo DS op anabolen

Off-topic Extraordinaire Xelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to beholdXelation is a splendid one to behold Xelation's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Aug-08
    Reputatie Macht
    14
    Tja in een zeker zin is het een pc, ach we zullen het wel zien de 26ste.
    HARDWARE
    Apple
    : Mac Mini 2,5-GHz 8GB Crucial M4 128GB + WD 500GB

PERIPHERALS

M-Audio: Studiophile BX8 D2
    Apple: Cinema Display LED 27"

Call Me The Blitz Zhane will become famous soon enoughZhane will become famous soon enough Zhane's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 18-Nov-09
    Reputatie Macht
    4
    Het is een laptop, wat een fail!

Register @ DropBox for 3GB of free online storage! => http://db.tt/VlQOEik

Senior Member B0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of lightB0B0 is a glorious beacon of light
    Ingeschreven
    Sun 18-Apr-10
    Reputatie Macht
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zhane Bekijk Berichten
    Het is een laptop, wat een fail!
    en zelfs met niet echt wow specs en way overpriced...
    Greetz B0B0

Kiwi Member Kiwi will become famous soon enough Kiwi's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 17-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Ach ze hebben hun doel deels bereikt: er is toch redelijk wat media-aandacht voor geweest & Fora praten er over. Zo hebben ze toch meer kijkers en potentiële kopers op hun site.

Ik zelf zie niet in wat een laptop met gamen te maken heeft. Laptop zijn goed voor werk en patience/mijnenveger. Voor gamen doe mij maar een 26'' lcd, gaming muis, full size toetsenbord...etc.

Kapitein Sanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud ofSanders has much to be proud of Sanders's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 03-Dec-09
    Reputatie Macht
    19
    En dat is juist het probleem, de hype momenteel is niet meer dat 26"setje. Steeds meer mensen stappen over op handheld gaming of console gaming op een TV.
    Ik denk dat Razer hierdoor wil laten zien dat de PC scene daar ook op in kan spelen door een 'handheld' gaming platform uit te brengen.

pze
    pze is offline.
    Senior Member pze has a spectacular aura aboutpze has a spectacular aura about pze's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 15-Aug-10
    Reputatie Macht
    3
    Vindt het toch een vet ding, beetje te duur maarja xD
    War does not determine who is right, only who is left.

HF BF3 Platoon, join now!

Kiwi Member Kiwi will become famous soon enough Kiwi's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 17-Aug-11
    Reputatie Macht
    1
    Ik weet het..ik merk echt overal om mij heen dat, ook voor huis-tuin & keuken gebruik, men over stapt naar laptops.
    Ik persoonlijk heb wel een laptop (en ook best sterk) maar doe niet mee aan de hype Een pc-tower is veel makkelijker aan te passen qua onderdelen.

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    gamen op een laptop, bah... zelf op een razer zou ik dat niet willen, behalve onderweg dan.

ik heb trouwens gewoon alle drie: tablet, laptop en vaste pc's. Waarbij de laptop juist steeds minder aanstaat.

Guestlist member MrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to beholdMrGiorgio is a splendid one to behold MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Reputatie Macht
    14
    Ik heb zowel consoles als n internet pctje waar ik wel eens op game.
    Maar de consoles gebruik ik meer om samen te gamen. De pc leent zich daar gewoon minder voor.

Al moet ik wel tot mijn spijt constateren dat op de PS3 en de Xbox 360 het aantal spellen wat je samen kan spelen, niet meer toeneemt.
    Vroeger kon je nog split screen racen. Met de huidige grote tv schermen (37" en groter)is dat beter te doen dan vroeger toen 51-70cm de norm was, maar de fabrikanten van games denken daar blijkbaar anders over.

Dat is ook een van de redenen dat de Xbox en de PS2 (en de Super NES) hun plekje houden in mijn woonkamer.
    . .

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten